Περιβαλλοντική δράση – Λαχανόκηπος
Την Τετάρτη 6/5 συλλέξαμε με χαρά και ενθουσιασμό τα λαχανικά μας, μαρούλια, μαϊντανό, καρότα και αρωματικά φυτά – δεντρολίβανο, λεβάντα, μέντα- από το λαχανόκηπο του σχολείου μας!
Τα είχαμε φυτέψει το Δεκέμβριο και τα φροντίσαμε όλο αυτό το διάστημα.
Έτοιμα να τα πάρουμε στο σπίτι μας!
Μπράβο παιδιά!
Είστε πραγματικοί κηπουροί!










