Εξερευνώντας το Σαλιγκάρι και το Γυμνοσάλιαγκα!

Με αφορμή ένα γυμνοσάλιαγκα που παρατηρήσαμε στο παράθυρο της τάξης μας, μια βροχερή μέρα του Οκτώβρη, αποφασίσαμε να διερευνήσουμε το Σαλιγκάρι και το Γυμνοσάλιαγκα!

                                     GYMNOSALIAGKAS 3

Αρχικά ανιχνεύσαμε ό,τι γνωρίζουμε σχετικά και με τη συμπλήρωση σταδιακά του πίνακα K-W-L-H (Τι γνωρίζω-Τι θέλω να μάθω-Τι έμαθα-Πώς το έμαθα) σχεδιάσαμε τις δραστηριότητες.

                           KWLH

Μεταφέραμε το γυμνοσάλιαγκα στον κήπο της αυλής μας, τον παρατηρήσαμε και ψάξαμε να βρούμε και άλλα σαλιγκάρια και γυμνοσάλιαγκες.

                      STHN AYLH

Στη συνέχεια ο καθένας ανέλαβε να βρει πληροφορίες, να φέρει βιβλία , εικόνες, κελύφη σαλιγκαριών, με τη βοήθεια των γονέων/κηδεμόνων του και τα παρουσίασε.

                    PAROYSIASEIS

Οργανώσαμε το Κέντρο Μάθησης Σαλιγκαριού και Γυμνοσάλιαγκα.

KENTRO MATHHSHS    PARATHRHSH

Χρησιμοποιήσαμε το γραφικό οργανωτή, Διάγραμμα Venn και αναπαραστήσαμε οπτικά τις διαφορές και τις ομοιότητες μεταξύ του Σαλιγκαριού και του Γυμνοσάλιαγκα.

                      Venn

Παίξαμε επιτραπέζιο παιχνίδι ”Ζωγραφίζω το κέλυφος το Σαλιγκαριού”, γράψαμε λέξεις, προγραμματίσαμε το ρομποτάκι, τη Beebot, να βρει τα σαλιγκάρια!

                   GRAFH BEEBOT

Έπειτα ανατρέξαμε στο πίνακα K-W-L-H (Τι γνωρίζω-Τι θέλω να μάθω-Τι έμαθα-Πώς το έμαθα) και συζητήσαμε τι μάθαμε, πώς το μάθαμε, τις εντυπώσεις – αξιολογήσεις μας.

Στο τέλος ετοιμάσαμε μια κατασκευή!

                    KATASKEYH