ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ 2023-2024

527 5273232 kindergarten school clipart graphic free kindergarten happy teachers 1

 

ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ

1 έως 20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023

 

ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΤΟ 2019

 

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2310701993

e.mail     mail@2nip-ag-athan.thess.sch.gr

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

 α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

 

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

 γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

 δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)

ΒΗΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΥΠΟΒΑΛΕΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ

Πριν την προσέλευσή σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και να τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορονοιού όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό  Υγείας.

Ώρες επικοινωνίας 12.00-13.00

Στη σχολική μονάδα θα προσκομίσετε

  1. ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ(ΘΑ ΣΑΣ ΔΟΘΕΙ)
  2. ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ(ΘΑ ΣΑΣ ΔΟΘΕΙ)
  3. ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
  4. ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.(ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ)
  5. 4 ΜΙΚΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

(Για ότι άλλο χρειαστεί θα σας ενημερώσει η διεύθυνση της σχολικής μονάδας)

ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

ΜΠΛΕ ΠΛΑΙΣΙΟ 2ο  ΚΑΙ 3ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Μαθαίνουμε για τους μήνες και τις εποχές

Μαθαίνουμε για τους μήνες και τις εποχές μέσα από μύθους και παραμύθια, εκπαιδευτικά βίντεο, πίνακες ζωγραφικής,  κλασικά μουσικά κομμάτια, εικόνες και παιχνίδια.

 Το λαϊκό παραμύθι “Η Κυρά Καλή και οι 12 μήνες”  έγινε η αφορμή  να συζητήσουμε για τους μήνες ,τις εποχές και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.

20210217125452 i kyra kali kai oi dodeka mines

collageΖ

  Τα παιδιά ζωγράφισαν  και δραματοποίησαν το μύθο της Περσεφόνης 

d3b7f3bd fc82 4a7d b703 ed112741e334

collage1π

collage2π


collage3π

IMG 20230119 074529

Στο παραμύθι :” Όλες οι εποχές του χρόνου σε ένα δέντρο” παρατηρήσαμε τι αλλαγές στη φύση και τον καιρό σε κάθε εποχή και τις αποτυπώσαμε στα δέντρα της κατασκευής μας.

.png

collage1 1

collage2 2

collage3 1

IMG 20230124 120717 1

 

Ακούσαμε  ήχους της φύσης  όπως  αυτοί εκφράζονται μέσα  στην μουσική του Vivaldi για τις τέσσερις εποχές και δημιουργήσαμε κι εμείς τους δικούς μας ήχους 

collage6 1

collage5 1

Τα παιδιά κινήθηκαν και εκφράστηκαν ακούγοντας τη μουσική  του Vivaldi

collage1ε

collage2ε

Προσεγγίσαμε το θέμα μέσα  από τον πίνακα του Έλληνα ζωγράφου Γιάννη Τσαρούχη “Οι 4 εποχές”

oi tessereis epoxes giannhs tsarouxhs

.jpg

.jpg

collageΑ

Εντοπίσαμε τον μήνα και την εποχή που έχουμε γενέθλια και την ζωγραφίσαμε….

IMG 20230125 102047

Μετρήσαμε πόσα παιδιά έχουν γενέθλια σε κάθε εποχή….

IMG 20230127 105123

και κάθε ομάδα ανέλαβε να δημιουργήσει την δική της εποχή.

collageλ

collageο

 

 Tο θέμα μας ολοκληρώθηκε  με  το προγραμματισμένο ρομπότ Beebot και το παιχνίδι γνώσεων “Σωστό ή Λάθος;”

Τα παιδιά ρίχνουν το ζάρι των εποχών και οδηγούν τη μελισσούλα στην επόμενη εποχή ( διαδοχή εποχών) 

IMG 20230127 124959 1

 Τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες συνεργάζονται και απαντούν σε ερωτήσεις σχετικά με τις εποχές. 

collageρ

 

 

Παράσταση κουκλοθέατρου

Τα παιδιά παρακολούθησαν μία παράσταση μικτού κουκλοθέατρου από τους Ονειροβάτες με τίτλο: “Ο Θύμιος  μπορεί”. Ένα παραμύθι για την αυτοπεποίθηση, το φόβο και την ομαδικότητα.

collage2 1

collage4 1

Το μήνυμα που φώναξαν όλα τα παιδιά με μεγάλη σιγουριά ήταν…

Καλώς ήρθες 2023!!

οθόνης 2023 01 22 162607

Μία νέα χρονιά ξεκινάει με πολύ ενθουσιασμό και διάθεση για νέες εμπειρίες!

Φτιάξαμε το 2023 με διάφορα υλικά…

collage2

collage1

c1

 το ημερολόγιο μας για την νέα χρονιά…

collage6

και φυσικά κόψαμε την Βασιλόπιτα που φτιάξαμε με τα χεράκια μας.

collage8

collage9

collage12

collage11

collage10

collage7

collage4

collage5

Καλή χρονιά!!

Αγαπημένα Χριστούγεννα !

Στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο μας δέντρο

collage2Χ

collage3Χ

1 1

 

Μιλήσαμε για τα έθιμα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς

5

collage1 5

2 1

 

Τα Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια μας

4 2

3 1

 

 Οι κατασκευές μας

collage8x

collage7x

collage6x

Συμμετείχαμε σε δράσεις αγάπης και προσφοράς με τη βοήθεια του Συλλόγου γονέων και Κηδεμόνων

“Ευχαριστούμε όλους τους γονείς για την συμμετοχή τους”

Συγκεντρώσαμε  τρόφιμα για το “Χαμόγελο του παιδιού”

IMG 20221125 091319

Το Νηπιαγωγείο όπως κάθε χρόνο βοηθάει να πραγματοποιηθούν οι ευχές των παιδιών   “Make-A-Wish”

322961881 539762381208951 1506192683394402980 n

Αστεροχάρτης 1355x1536

Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας

Τα παιδιά του 2ου και 3ου Νηπιαγωγείο Αγίου Αθανασίου έστειλαν το δικό τους μήνυμα αγάπης και προσφοράς μέσα από το θεατρικό έργο “Το δώρο της Παπλωματούς”

collage4x

collage3x

collage2x

collage1x

collage5x

λήψης

 

 

 

 

 

Εργαστήρια δεξιοτήτων- Ενδιαφέρομαι και ενεργώ

Ολοκληρώσαμε το 1ο εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα:¨Συνεργασία στο νηπιαγωγείο¨

Στόχοι του εργαστηρίου είναι τα παιδιά  να αποκτήσουν  δεξιότητες επικοινωνίας , υπευθυνότητας, κριτικής σκέψης, πρωτοβουλίας, επίλυσης προβλημάτων, συνεργασίας.

Εκφράζονται και επικοινωνούν με το σώμα τους και το λόγο

collage1Α

collage1Β

 

Συζητούν και καταγράφουν τους κανόνες της τάξης

IMG 20221215 110109 1 1

 

Επικοινωνούν και συνεργάζονται – Θεατρικό παιχνίδι

collage5Σ

collage4Σ

collage2Σ

collage2Σ 1

collage1ε

 

collage2ε

collage3ε

 

Συνεργάζονται για να επιλύσουν ένα πρόβλημα

collage1Σ

Συζητούν και δημιουργούν κατασκευές με σχήματα

IMG 20221124 121105

IMG 20221124 121240

 

Εργασία σε ομάδες

Τα παιδιά κάθε ομάδας συζητούν, αποφασίζουν και συνεργάζονται για να δημιουργήσουν ένα έργο με διάφορα σχήματα.

11

22 1

111

collage1 4

 

 

 

 

Χρώματα και σχήματα παντού!

 “Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας”, του David McKee  είναι η ιστορία που έγινε η αφορμή για να ασχοληθούμε με τα χρώματα.

07832

Φτιάξαμε μάσκες και δραματοποιήσαμε την ιστορία

collage2 1

collage1 1

 

Οδηγήσαμε το ρομποτάκι Beebot να βρει τα γράμματα του ΕΛΜΕΡ

collage2 2

collage1 2

Ομαδική εργασία – Τύπωμα με σφουγγάρι

IMG 20221215 110109 1

 

 

Με την ιστορία “Η τελεία”, του Reynolds H Peter ξεκίνησε το ταξίδι μας στο μαγικό κόσμο των χρωμάτων και της ζωγραφικής.

0c5caca6 9ba2 4765 a528 23bfaef29cbe

 

Γνωρίσαμε έργα διάσημων ζωγράφων και δοκιμάσαμε νέες τεχνοτροπίες .

Ζωγραφική με γραμμές, χρώματα και κλασική μουσική.

collage3 1

collage1 1 1

 

Ζωγραφική με τελείες  (Πουαντιγισμός) –  Georges Seurat

collage22

 

Ζωγραφική με ορθογώνια και τετράγωνα – Piet Mondrian

collage4 1

 

Ζωγραφική με κύκλους- Wassily Kandinsky

collage23

 

Μίξεις χρωμάτων με τον Έλμερ

collage1 3

 

Η γιαγιά Γεωμετρία μας γνώρισε τους φίλους της, τα σχήματα και μάθαμε πόσο διαφορετικός θα ήταν ο χώρος μας χωρίς αυτά.

611

Παίξαμε παιχνίδια με τα σχήματα

2

3

6

22

 

 

Ενώσαμε κάθε σχήμα με τη σωστή λέξη

4 1