Έναρξη Σχολικού Έτους 2021-2022

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του σχολείου εύχονται σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες “Καλή Σχολική Χρονιά”. Την Δευτέρα 13/09/2021 θα πραγματοποιηθεί Αγιασμός και η προσέλευση των μαθητών-μαθητριών θα γίνει ως εξής : Α’ Λυκείου: 08:15 π.μ Γ’ Λυκείου: 08:45 π.μ Β’ Λυκείου: 09:15 π.μ. Οι ώρες προσέλευσης θα πρέπει να τηρηθούν από όλους …

Συνέχεια του άρθρου ‘Έναρξη Σχολικού Έτους 2021-2022’ »