ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Την Πέμπτη, 11 Απριλίου 2024, υλοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο 1ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, στην οδό Βασιλίσσης Όλγας. Στην επίσκεψη συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν στα εξής:

  1. Όμιλος δημιουργικότητας και καινοτομίας με τίτλο: “Η εκπαίδευση των Εβραιοπαίδων της Θεσσαλονίκης πριν και μετά το Ολοκαύτωμα”, του κ. Κωνσταντίνου Μυρωνίδη, MSc Φυσικού
  2. Πρόγραμμα Πολιτιστικών Θεμάτων με τίτλο: “Το Ολοκαύτωμα μέσα από τις τέχνες του λόγου και της εικόνας, της κ. Άννας Μπαδήλα, Φιλολόγου
  3. Όμιλος καινοτομίας και δημιουργικότητας με τίτλο: “Θεατρική Αγωγή”, της κ. Ελένης Λιαρετίδου, Φιλολόγου.

Στόχος της επίσκεψης ήταν να δουν τα παιδιά τις αναθηματικές πλάκες που είναι τοποθετημένες έξω από το 1ο Γυμνάσιο και είναι αφιερωμένες στην μνήμη των μαθητών του σχολείου που συνελήφθησαν από τους Γερμανούς στις   8 Απριλίου 1943 και οδηγήθηκαν στο Άουσβιτς.

Η συνοδός εκπαιδευτικός κ. Σοφία Μεσίγκου, Φιλόλογος και Πολιτική Επιστήμονας, ενημέρωσε τα παιδιά για τα ιστορικά δεδομένα αναφέροντας τα εξής:

Το κτίριο, στο οποίο στεγάζεται του 1ο Γυμνάσιο, χτίστηκε μεταξύ 1890-1896, για τον Βούλγαρο έμπορο Θεόδωρο Χατζημήσεφ, αδελφό του Ιωσήφ Χατζημήσεφ. Το 1921, μεταφέρεται εκεί το 1ο  Γυμνάσιο Αρρένων και το κτίριο από το 1928 ανήκει στο Δημόσιο. Το 1934 περνάει στην ιδιοκτησία του Σχολικού Ταμείου του Γυμνασίου και το 1960 το Γυμνάσιο επεκτείνεται και στο διπλανό κτίριο, του Ιωσήφ Χατζημήσεφ. Το 1978, μετά τον σεισμό της Θεσσαλονίκης, κρίνεται ακατάλληλο και εγκαταλείπεται για τουλάχιστον 20 χρόνια. Το 1997, με την ευκαιρία της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας αποκαθίσταται και επαναλειτουργεί.

Το 1ο  Γυμνάσιο Αρρένων είναι το παλαιότερο γυμνάσιο της πόλης, αφού ιδρύθηκε το 1760 ως το “Ελληνικόν Γυμνάσιον” της Θεσσαλονίκης. Το συγκεκριμένο κτίριο όμως κρύβει και μια συγκλονιστική ιστορία. Στις 8 Απριλίου 1943, 149 Εβραίοι μαθητές του Γυμνασίου  συνελήφθησαν και μεταφέρθηκαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης των Ναζί. Από τους 149, μόνο 4 κατάφεραν να σωθούν παραμένοντας κρυμμένοι στην Θεσσαλονίκη και μόλις 2 επέστρεψαν από τα στρατόπεδα.

Έξω από το Γυμνάσιο τοποθετήθηκαν οι λεγόμενες Stolperstein, μπρούτζινες πλάκες που αναγράφουν τα ονόματα των δολοφονηθέντων μαθητών, αλλά και όσων επέζησαν. Οι Stolperstein σχεδιάστηκαν από τον Γερμανό καλλιτέχνη Gunter Demnig.

Επίσης, μπροστά στο 1ο  Γυμνάσιο Αρρένων, δολοφονήθηκε τον Μάρτιο του 1913, ο βασιλιάς Γεώργιος ο Α΄. Ο βασιλιάς διέμενε την εποχή εκείνη, στην έ17134160273831713416027424παυλη Χατζηλαζάρου   και καθημερινά έκανε την βόλτα του πεζός.

Τα παιδιά, με ιδιαίτερη συγκίνηση, μελέτησαν τις αναθηματικές πλάκες στις οποίες αναγράφονται και τα Τμήματα που φοιτούσαν οι μαθητές.

Συνοδοί καθηγητές/-τριες: Κωνσταντίνος Μυρωνίδης, Ελένη Λιαρετίδου, Σοφία Μεσίγκου.

1713416027341 1713416027357 1713416027373

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΤΟΥ 2ΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ΣΤΟΥΣ 5ους ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Στους 5ους αγώνες Δημιουργικού  Λόγου 2024 συμμετείχε ο Όμιλος Ρητορικής του 2ου Πειραματικού Λυκείου Κιλκίς με διαδικτυακή παρουσία την Κυριακή 10 Απριλίου. Στους αγώνες συμμετείχαν οι μαθήτριες του σχολείου μας Κυριακίδου Μαρία, Χουρχούλη Βαρβάρα- Ευθαλία, Τσιρτσίδου Ραφαηλία, Ραφαηλίδου Σοφία, Εύα Φίστι, Ταχτσίδου Καλλιόπη, Τσιτλακίδου Κυριακή και Σεφερίδου Νικολέτα με την καθοδήγηση της υπεύθυνης καθηγήτριας φιλολόγου του Ομίλου Ρητορικής, κας  Παρθένας Κυριακίδου. Οι μαθήτριες διαγωνίστηκαν στο αγώνισμα της Εκφραστικής Ανάγνωσης, στο οποίο κατέλαβαν την 3η θέση, καθώς και στο αγώνισμα του Αυθόρμητου Λόγου, όπου κατέλαβαν την 6η θέση μεταξύ 67 σχολείων από όλη την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό. Οι Πανελλήνιοι Αγώνες διοργανώθηκαν από το 1ο Γυμνάσιο Ασπροπύργου με τη συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών, συνοδών ομάδων, φοιτητών και φοιτητριών, αποφοίτων του ΠΜΣ “Ρητορική, Επιστήμες του Ανθρώπου και Εκπαίδευση”, μελών της Ρητορικής Ομάδας Εκπαιδευτικών, του Ρητορικού Ομίλου Φιλοσοφικής ΕΚΠΑ, και του προγράμματος Γέφυρες Δημοκρατίας του European Solidarity Corps Greece – INEDIBIΜ που στελέχωσαν τις κριτικές επιτροπές και ενθάρρυναν τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους.

Στους αγώνες συμμετείχαν διά ζώσης και εξ αποστάσεως 67 σχολεία, 350 μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίων και Λυκείων  από πόλεις της Ελλάδας αλλά και από ελληνικά σχολεία των Βρυξελλών και του Παρισίου, καθώς και 70 κριτές. Οι τελικές αναμετρήσεις έγιναν με ταυτόχρονη συμμετοχή όλων των  σχολείων που συμμετείχαν διά ζώσης και διαδικτυακά. Θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές της σπουδαίας αυτής εκδήλωσης. Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν οι μαθήτριες του Ομίλου Ρητορικής του 2ου Πειραματικού Λυκείου Κιλκίς που αφιέρωσαν μια ολόκληρη Κυριακή για να δώσουν με τον τρόπο τους το μήνυμα ότι η φωνή τους έχει δύναμη και πρέπει να ακούγεται δυνατά!

Η επιστημονική Επιτροπή των Αγώνων απαρτιζόταν από τους/τις εξής:

Δημήτρης Αγγελάτος, Καθηγητής  Νεοελληνικής Φιλολογίας και Θεωρίας της Λογοτεχνίας, Τμήμα Φιλολογίας-Ε.Κ.Π.Α

Ευριπίδης Γαραντούδης, Καθηγητής  Νεοελληνικής Φιλολογίας, Τμήμα Φιλολογίας-Ε.Κ.Π.Α

Γεωργία Καλογήρου, Καθηγήτρια Διδακτικής της Λογοτεχνίας-ΕΚΠΑ

Γραμματική Κάρλα, επίκ. Καθηγήτρια Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας και Ρητορικής, Τμήμα Φιλολογίας-ΕΚΠΑ

Σταύρος Κωτσάκης, Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής

Διονύσιος Αναστασόπουλος, Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά

Νικόλαος Μποζίνης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ02 ΔΔΕ Δυτικής Αττικής

Παναγιώτης Κωσταρίδης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ04 ΔΔΕ Δυτικής Αττικής

Αναστασία  Παπαδοπούλου, Δρ Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης.

Βασίλειος  Τσατήρης, Διευθυντής 1ου Γυμνασίου Ασπροπύργου

Δρ Στέλιος Πελασγός, αφηγητής

Αγγελική Πεχλιβάνη, Φιλόλογος-Ποιήτρια, MSc Δημιουργική Γραφή

Θεοφανή Σκληρού, Δρ Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών

Ξανθίππη Φουλίδη, Δρ Πολιτισμικών Σπουδών

Ελένη Ρήγα, MSc Συγκριτική Φιλολογία

IMG 20240407 111213 IMG 20240407 183214 IMG 20240407 185041 IMG 8218f1f2db708dc8a7ce7beab0bba36a V

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ του 2ου ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΔΕ ΗΜΑΘΙΑΣ, ΠΕΛΛΑΣ, ΠΙΕΡΙΑΣ, ΚΙΛΚΙΣ

IMG 81b40fdf1134b1f8f6d400756e6d1ed5 V 1 IMG 675f3f0ea83751baee0ad63cc1bdaeb5 V 1 IMG 69218c3d7b510d2a08b3f8257dcde24d V 1 IMG b65d90e030f70bbf9b30a7aa6b59c714 V 1Στους αγώνες Επιχειρηματολογίας που διοργανώθηκαν από τις ΔΔΕ Ημαθίας, Πέλλας, Πιερίας και Κιλκίς με τη συμμετοχή  Γενικών  Λυκείων των Διευθύνσεων συμμετείχε ο όμιλος Ρητορικής του 2ου Πειραματικού Λυκείου Κιλκίς με την υπεύθυνη καθηγήτρια φιλόλογο κυρία Παρθένα Κυριακίδου. Οι αγώνες διεξήχθησαν σε δύο φάσεις, στις 3 και 10 Απριλίου, με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών αρχικά σε επίπεδο Νομού Κιλκίς και ακολούθως μεταξύ των νομών Ημαθίας, Πιερίας, Πέλλας και Κιλκίς. Κατά την πρώτη φάση το 2ο Πειραματικό Λύκειο Κιλκίς προκρίθηκε πρώτο μεταξύ των σχολείων του νομού Κιλκίς κατά την προημιτελική φάση που διοργανώθηκε στον χώρο του 2ου Πειραματικού Λυκείου Κιλκίς με τη συμμετοχή της διευθύντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Κιλκίς, κυρίας Λαμπρινής Φρόση, του συμβούλου Φιλολόγων ν. Κιλκίς, κυρίου Κοσμά Τουλούμη καθώς και  κριτών από τα λύκεια Γουμένισσας, Αξιούπολης και Κιλκίς. Στην τελική φάση των αγώνων που πραγματοποιήθηκαν στο 1ο ΓΕΛ Ημαθίας, το 2ο Πειραματικό Λύκειο κατέλαβε την 7η θέση μετά από δύο 16λεπτούς αγώνες επιχειρηματολογίας. Η ομάδα κατάφερε να πραγματοποιήσει μια νίκη, ενώ στον δεύτερο γύρο έχασε στις λεπτομέρειες γεγονός που της στέρησε την πρόκριση στην τελική φάση των αγώνων. Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο διευθυντής Εκπαίδευσης Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κύριος Α. Κόπτσης, οι διευθυντές ΔΔΕ Ημαθίας, Πέλλας, Πιερίας και Κιλκίς, σύμβουλοι εκπαίδευσης, συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, εκπαιδευτικοί, γονείς και κηδεμόνες καθώς και οι μαθητές και οι μαθήτριες των σχολείων.

Στις δύο φάσεις των αγώνων συμμετείχαν οι  μαθήτριες: Γαβριηλίδου Μαρία,  Μαρία Κυριακίδου, Καλύβα Νεκταρία Καλλιρόη, Μαρινίδου Γεωργιάννα, Μιζούρη Μαρία, Ραφαηλίδου Σοφία, Σεφερίδου Νικολέτα και Ευθαλία Βαρβάρα Χουρχούλη. Τις μαθήτριες συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου Άννα Μπαδήλα, Παρθένα Κυριακίδου, Ισαάκ Παπαδόπουλος και Κωστής Μυρωνίδης. Τις μαθήτριες ενθάρρυναν και συνεχάρηκαν για τη συμμετοχή και την αξιόλογη εμφάνισή τους η διευθύντρια της ΔΔΕ Κιλκίς, κυρία Λαμπρινή Φρόση, ο σύμβουλος φιλολόγων ν. Κιλκίς, κύριος Κοσμάς Τουλούμης καθώς και η διευθύντρια του 2ου Πειραματικού Λυκείου Κιλκίς, κυρία Ρώσσιου Αικατερίνη.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΠΠΟΥ

Τη φιλόλογο και συγγραφέα Μαρία Κάππου φιλοξένησε το 2ο Πειραματικό Λύκειο Κιλκίς στο πλαίσιο της επιμορφωτικής ημερίδας στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, την Πέμπτη 14 Μαρτίου. Η εκπαιδευτικός παρουσίασε στα τμήματα  Α3 και Β4 της Α΄ και Β΄ τάξης του Λυκείου αναλυτικά σχέδιο διδασκαλίας μαθήματος, στο οποίο εφάρμοσε τεχνικές πύκνωσης, συνοχής και συνεκτικότητας. Ξεκινώντας από το θεωρητικό πλαίσιο κανόνων απέδειξε ότι οι θεωρητικές γνώσεις δεν αξιοποιούνται απλώς και μόνο στο πλαίσιο ελέγχου της θεωρίας, αλλά εφαρμόζονται έμπρακτα κατά τη συγγραφή τόσο μιας περίληψης, όσο και ενός κειμένου επιχειρηματολογίας, πολύ περισσότερο βέβαια στην κατανόηση κειμένων στα οποία οι μαθητές/τριες εξετάζονται. Η κυρία Κάππου μέσω του διδακτικού σεναρίου παρουσίασε ενδεικτικά κείμενα επιχειρηματολογίας και τον τρόπο ανάγνωσης και κατανόησης αυτών μέσα από κειμενικούς δείκτες και ακολούθως με κειμενοκεντρική προσέγγιση ενέπλεξε τους μαθητές σε ασκήσεις εμπέδωσης της θεωρίας με τρόπο που τους βοήθησε να συνειδητοποιήσουν ότι η γνώση των κανόνων αυτών είναι απαραίτητη για την καλλιέργεια της αναγνωστικής τους ικανότητας καθώς και για την κατανόηση και συγγραφή κειμένων. Κυρία Κάππου, σας ευχαριστούμε πολύ για την παρουσίασή σας στο σχολείου μας.Screenshot 4 2 Screenshot 9 2 Screenshot 10 ΚΑΠΠΟΥ 2 2

Πληροφορική Β΄ λυκείου στο 2ο Πειραματικό ΓεΛ Κιλκίς

Θεματικά πεδία Ψηφιακός Γραμματισμός, Ψηφιακές τεχνολογίες και κοινωνία.

Θεματικές ενότητες: Ψηφιακή κουλτούρα κ πολιτειότητα, Επίδραση των αλγορίθμων, της επιστήμης των δεδομένων και της τεχνητής νοημοσύνης στη σύγχρονη κοινωνία

Η σειρά μαθημάτων περιλαμβάνει:

  • Τι είναι Τεχνητή Νοημοσύνη, βασικές έννοιες και ορολογία
  • Πώς οι υπολογιστές μαθαίνουν από τα Δεδομένα (Μηχανική όραση, μοντέλα Μηχανικής μάθησης, τι ζητήματα εγείρονται;)
  • Γνωριμία με το ChatGPT: ποια κείμενα είναι από άνθρωπο; επιχειρήματα;
  • Προβληματισμοί κ Ηθικά διλήμματα: Καλή ή κακή η ΤΝ; Εμπιστοσύνη; Deep Learning; Deep Fakes;
  • Ατομική Εργασία: διαλέγω ένα ελεύθερο εργαλείο ΤΝ ή μία θεματική ΤΝ και παρουσιάζω!

Τα τμήματα της Β΄ τάξης, που συμμετέχουν στα συγκεκριμένα μαθήματα, συμπληρώνουν αντίστοιχα έντυπα ψηφοφορίας:

1η πληροφ

Στη συνέχεια εκτελούν μοντέλο αυτόματου αυτοκινήτου, εφαρμόζοντας ανθρώπινα κριτήρια επιλογής-κρίσης για το αυτοκίνητο:

2η πληροφ

Παράλληλη μάθηση συντελείται στο διάδρομο του σχολείου, έξω από το εργαστήριο πληροφορικής αναρτώνται σε έντυπη μορφή στοιχεία του μαθήματος, καλώντας τους μαθητές (όλους) σε συμμετοχή σε ανώνυμη ψηφοφορία:

3η πληροφ

Ποια από αυτά τα κείμενα είναι γραμμένα από άνθρωπο και ποια από αλγόριθμο ΤΝ;

Βάλε τη γνώμη σου με + σε ό,τι επιλέγεις!

Οι μαθητές στα διαλείμματα, ασχέτως της τάξης που φοιτούν συμμετέχουν ενεργά, προβληματίζονται, ρωτούν να μάθουν την απάντηση…

4η πληροφ

Εκπαιδευτική εκδρομή στην Αρναία Χαλκιδικής 8-9 Απριλίου 2024

Μαθητές που συμμετέχουν στους ομίλους «Για το Περιβάλλον και την αειφορία» και «Δεξιότητες ετοιμότητας για τη ζωή μετά το σχολείο» του 2ου Πειραματικού ΓΕΛ Κιλκίς, παρακολούθησαν ένα διήμερο πρόγραμμα δραστηριοτήτων στην Αρναία της Χαλκιδικής. Φιλοξενηθήκαμε στον ξενώνα της Μαθητικής Εστίας της Αρναίας και υλοποιήσαμε πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο ΚΕΠΕΑ της Αρναίας με θέμα «Ανακαλύπτοντας το δάσος του Χολομώντα» στο πλαίσιο της εκπαίδευσης στην αειφορία.
Την 1η μέρα, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να κάνουν παιχνίδια ομάδας, και συγκεκριμένα δραστηριότητες ενεργοποίησης αισθήσεων, εμπιστοσύνης αλλά και δημιουργικότητας και έκφρασης συναισθημάτων στον καταπράσινο αύλειο χώρο του ΚΕΠΕΑ. Η βιωματική μάθηση στηρίχθηκε στα ακόλουθα παιχνίδια/δραστηριότητες: 1) Γνωρίζω τον άλλο 2) Αναζητώ το ταίρι μου 3) Κάρτες αυτοπεποίθησης -Φτιάχνω τον ήλιο μου 4) Παγωμένες εικόνες 5) Ο James Bomd, ο ελέφαντας και το τραπέζι. Οι δραστηριότητες πιο αναλυτικά έχουν ως εξής:
1. Γνωριμία με το 1-2-3: οι μαθητές κινούνται στο χώρο και στον ήχο «1» σταματούν, γίνονται ζεύγη και ανταλλάσσουν απαντήσεις στην 1η ερώτηση που ακούν. Συνεχίζουν την κίνηση, μέχρι το «2», κοκ. Μετά την 3η ερώτηση και απαντήσεις, σε κυκλική ολομέλεια ο καθένας ανακοινώνει κάτι που έμαθε για έναν από τα άλλα μέλη.
2. Βρες το ταίρι σου: οι μαθητές οργανώνονται σε δυάδες. Κάθε δυάδα, κρυφά από τους άλλους επιλέγει έναν ήχο κοινό, όπως π.χ ήχο ζώου. Κλείνουν τα μάτια και ο εκπαιδευτής τους οδηγεί σε νέες θέσεις μετακινώντας τους. Με τη λήψη του κατάλληλου σήματος όλοι, με κλειστά τα μάτια, αναπαράγουν συνεχόμενα τον ήχο της δυάδας τους, έως ότου να «βρεθούν» και να αναγνωρίσουν το ταίρι τους!
3. Κάρτες αυτοπεποίθησης: Ο καθένας επιλέγει τυχαία μία κάρτα που έχει γραμμένες φράσεις, όπως : «κάτι που με θύμωνε παλαιότερα είναι…» , «αυτό που θέλω να κάνω όταν τελειώσω το σχολείο, είναι…» και οι μαθητές πρέπει να συμπληρώσουν. Ο καθένας συμπληρώνει την πρόταση που του έτυχε και την ανακοινώνει στην ολομέλεια. Η ομάδα ακούει, παρατηρεί. Στο τέλος ο καθένας επιλέγει 3 άτομα για τα οποία έχει να πει κάτι θετικό, μετά την φράση που άκουσε. Ο καθένας συμπληρώνει στον ήλιο του (ακτίνες) τα θετικά στοιχεία που άκουσε από τους άλλους. Ο ήλιος συνοδεύει τον καθένα σπίτι του, για τις δύσκολες ημέρες που μπορεί να του τύχουν, ώστε να θυμάται διαβάζοντας τα χαρακτηριστικά, τις δεξιότητες, τις ικανότητες που παρουσίασε στην ομάδα.
4. Παγωμένες εικόνες: Οι μαθητές χωρίζονται τυχαία σε ομάδες. Κάθε ομάδα απομονώνεται και σκέφτεται μία εικόνα που θα παρουσιάσουν τα μέλη της ως γλυπτά. Ο καθένας μπορεί να πει μια ιστορία. Οι υπόλοιπες ομάδες μαντεύουν το θέμα που απεικονίζεται.
5. Δραστηριότητα κλεισίματος: James Bond, ελέφαντες και τραπεζοκαθίσματα για πολύ γέλιο!
Το απόγευμα της ίδιας μέρας, ακολούθησε ξενάγηση στον οικισμό της Αρναίας από συνάδελφο του ΚΕΠΕΑ. Περιδιαβήκαμε τα σοκάκια της παλιάς πόλης με τα όμορφα διατηρημένα και ανακαινισμένα μακεδονίτικα και νεοκλασικά σπίτια, παρατηρήσαμε τις φαλτσογωνιές των σπιτιών στα καλντερίμια, θαυμάσαμε τους ξενώνες αλλά και την κεντρική πλατεία της κωμόπολης με τον περίφημο πλάτανο μέσα από τον οποίο περνά τρεχούμενο νερό πηγής. Ξεναγηθήκαμε στο Λαογραφικό Μουσείο της Αρναίας με τα όμορφα υφαντά και τις παραδοσιακές φορεσιές, τις πινακωτές και τα μελίσσια, τις κόσες και τις αντλίες και λοιπά εργαλεία που κάποτε χρησιμοποιούσαν.
Την επόμενη μέρα, οι μαθητές ενημερώθηκαν από την κα Μπίνιου Ευαγγελία (υπεύθυνη του ΚΕΠΕΑ Αρναίας) για τα δασικά οικοσυστήματα και πιο συγκεκριμένα για το δάσος του Χολομώντα, ενώ με τη μέθοδο των ερωτοαπαντήσεων συμμετείχαν ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Γνώρισαν πώς εξελίσσονται τα δάση είτε με την παρέμβαση είτε χωρίς την παρέμβαση του ανθρώπου. Ακολούθησε συζήτηση για τις δραστηριότητες στα δάση αλλά και για τον τρόπο διαχείρισης των δασών.
Το δεύτερο μέρος του προγράμματος έγινε στο δάσος του Χολομώντα κάνοντας πεζοπορία μέσα στο δάσος περίπου 3 χλμ. Ακολουθώντας περιβαλλοντικό μονοπάτι, είχαμε την ευκαιρία να βιώσουμε με όλες τις αισθήσεις μας την επαφή με την πανέμορφη φύση της περιοχής μαθαίνοντας να αναγνωρίζουμε είδη δέντρων όπως βελανιδιές, οξυές και μαύρη πεύκη. Οι μαθητές αναζήτησαν τους καρπούς και τα σπέρματα των φυτών αυτών, τα συνέκριναν και παρατήρησαν τον τρόπο λειτουργίας ενός φυσικού οικοσυστήματος (πώς επιβιώνουν μετά από πυρκαγιά, πώς εξαπλώνονται και αναπτύσσονται τα δέντρα, τους διάφορους ορόφους των δέντρων και πώς αυτοί επηρεάζουν την υπόλοιπη βλάστηση). Κατά τη διαδρομή, απολαύσαμε τις μυρωδιές από θυμάρι και λαδανιές, είδαμε ανεμώνες, βρύα, λειχήνες, κρανιές, λεύκες, κερασιές και πράσινους ελλέβορες. Μετρήσαμε την ηλικία των δέντρων και αναζητήσαμε ίχνη ζώων, αφουγκραστήκαμε τους ήχους του δάσους και δημιουργήσαμε τα δικά μας μικροέργα τέχνης με άνθη και φυτά του δάσους τοποθετώντας τα σε εκπαιδευτικά slides.Ο καιρός επέτρεψε να παρατηρήσουμε τις κορυφές του Ολύμπου, να ατενίσουμε το βόρειο αιγαίο, και χρησιμοποιώντας πυξίδα και χάρτη να εντοπίσουμε το Άγιο Όρος, την Αμμουλιανή και τη Σιθωνία Χαλκιδικής. Αυτό που ζήσαμε στα μονοπάτια του δάσους του Χολομώντα ήταν μια ανεπανάληπτη εμπειρία. Η φιλοξενία του ΚΕΠΕΑ επίσης θα μας μείνει αξέχαστη.

laograf3

kpe

mazi

kiklos

spiti3

pezoporia1

pezoporia

balkoni

Προετοιμασία για e-εγγραφές σχολικού έτους: 2024-25

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ 2024-25

Υπεύθυνη_Δήλωση_e-εγγραφές_Α

Υπεύθυνη _Δήλωση_e-εγγραφές_Β

ΤΟ 2ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΚΙΛΚΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ BORN in EU

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ BORN in EU

https://www.eidisis.gr/ekpaideysi/to-2o-peiramatiko-gel-kilkis-sto-eyropaiko-koinoboylio.html

https://gnomikilkis.blogspot.com/2024/03/2_28.html

1711459588268171145958807017114804499571711480450012IMG 66db199b980129748f0a66102255b3aa V1711480168014

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης 20240327 104401 11711701313814 1

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ

Εκπαιδευτική εκδρομή του 2ου Πειραματικού Λυκείου Κιλκίς στην Πολωνία

Μια αξέχαστη εμπειρία βίωσαν οι μαθητές του 2ου Πειραματικού λυκείου, πραγματοποιώντας εκπαιδευτική εκδρομή στη Βαρσοβία και Κρακοβία της Πολωνίας από τις 22 έως τις 26 Φεβρουαρίου.

Οι μαθητές/τρεις του ομίλου «Η εκπαίδευση των Εβραιοπαίδων της Θεσσαλονίκης»  και του πολιτιστικού προγράμματος «Το ολοκαύτωμα μέσα από τις τέχνες του λόγου και της εικόνας» είχαν την ευκαιρία να βγουν από τη σχολική αίθουσα και να βιώσουν όσα διδάχτηκαν σε θεωρητικό πλαίσιο στη διάρκεια των συναντήσεων τους.

Κατά την πενθήμερη εκδρομή μας επισκεφθήκαμε τη Βαρσοβία και την Κρακοβία.

Η ξενάγησή  μας στην  Πολωνική πρωτεύουσα ξεκίνησε από τους Βασιλικούς Κήπους, με τα θερινά ανάκτορα , την πλούσια χλωρίδα και πανίδα και τις τεχνητές λίμνες. Περπατήσαμε στην πλατεία της Παλιάς πόλης και θαυμάσαμε τον αρχιτεκτονικό πλούτο του ιστορικού κέντρου  με τα πολύχρωμα κτίρια και τα παραδοσιακά μαγαζάκια και φυσικά το Βασιλικό Κάστρο, στην είσοδο της Παλιάς πόλης. Συνεχίσαμε στο ‘Κέντρο Επιστημών του Κοπέρνικου’΄. Τα ιδιαίτερα τεχνολογικά εκθέματα προκάλεσαν την περιέργεια των μαθητών/τριών που συμμετείχαν σε ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και αποκόμισαν τεχνικές γνώσεις για την εξέλιξη και την προοπτική της τεχνολογίας. Τελευταίος σταθμός της ημέρας στο εβραϊκό κέντρο της Βαρσοβίας αποτέλεσε το εβραϊκό μουσείο, στο οποίο ζήσαμε μια συγκλονιστική εμπειρία. Αναβιώνοντας το παρελθόν με τρόπο διαδραστικό, γνωρίσαμε την ιστορία της εβραϊκής κοινότητας που άκμασε στην Πολωνία για χίλια χρόνια μέχρι και το Ολοκαύτωμα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.

Την επόμενη μέρα η εμπειρία ήταν συγκλονιστική καθώς στη διαδρομή μας προς την Κρακοβία  επισκεφθήκαμε τα στρατόπεδα συγκέντρωσης του Άουσβιτς και του Άουσβιτς ΙΙ Μπίρκεναου τον μεγαλύτερο χώρο συγκέντρωσης και εξόντωσης Εβραίων στα χρόνια του Β’ Παγκοσμίου πολέμου, ο οποίος συγκαταλέγεται στα Μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO. Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψουμε τα συναισθήματά μας μέσα στους χώρους αυτούς, όπου  τόσοι αθώοι άνθρωποι κρατήθηκαν φυλακισμένοι σε άθλιες συνθήκες, βασανίστηκαν  και εξοντώθηκαν.

Την τελευταία μέρα της παραμονής μας η  ξενάγηση στην Κρακοβία ξεκίνησε από την μνημειώδη πλατεία της Κρακοβίας, στην οποία είχαμε τη δυνατότητα να δούμε την επιβλητική «Βασιλική της Κοιμήσεως της Θεοτόκου» και να μάθουμε τον μύθο πίσω από την μελωδία της σάλπιγγας που αντηχεί κάθε μία ώρα σε όλη την πόλη. Συνεχίσαμε την περιήγηση με επόμενο σταθμό το περίφημο ‘Κάστρο Wawel’, με τον θρυλικό δράκο της Κρακοβίας, όπου εμπλουτίσαμε το φωτογραφικό μας άλμπουμ με μερικές από τις πιο ωραίες φωτογραφίες με θέα την πόλη ή το κάστρο. Η  πρωινή μας βόλτα μας τελείωσε  με επίσκεψη στην Εβραϊκή συνοικία «Kazimierz», την παλαιότερη εβραϊκή συνοικία της Πολωνίας στην οποία γυρίστηκε η γνωστή ταινία «Η Λίστα του Σίντλερ», του Στίβεν Σπίλμπεργκ.

Τελευταίος προορισμός υπήρξε η κοντινή περιοχή της Βιελίτσκα, για να επισκεφθούμε το αλατωρυχείο της, που αποτελεί μοναδικό μνημείο στην ιστορία των ορυχείων. Περπατώντας στις υπόγειες στοές, ανακαλύψαμε μια ολόκληρη υπόγεια πόλη σε απόσταση περίπου 3 χιλιομέτρων και βάθος 327 μέτρων. Θαυμάσαμε τα έργα τέχνης και τα μοναδικά δημιουργήματα από αλάτι και ξύλο. Φύγαμε γοητευμένοι από την ιδιαιτερότητα του μουσείου.

Το ταξίδι αυτό στην ιστορία στάθηκε αφορμή για να επαναπροσδιορίσουν οι μαθητές/τριες τη σχέση τους με την ιστορία καθώς βίωσαν την ιστορική αλήθεια με τρόπο μοναδικό και συνειδητοποίησαν τη σημασία της ιστορικής γνώσης στην καλλιέργεια της ιστορικής συνείδησης. Παράλληλα επιβεβαίωσε την αλήθεια σε μας τους μεγαλύτερους ότι η ιστορία δεν αποτελεί το κεφάλαιο ενός εγχειριδίου αλλά  είναι ζωντανή και έτσι πρέπει να διδάσκεται

Είμαστε ευγνώμονες που καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε ένα τόσο δύσκολο εγχείρημα και να μυήσουμε με τρόπο ουσιαστικό και βιωματικό τα παιδιά μας στο ιστορικό παρελθόν της ανθρωπότητας που στιγμάτισε το μέλλον της και ευχαριστούμε όσους βοήθησαν στην υλοποίησή του και ιδιαίτερα τα παιδιά μας που αποτελούν για μας πηγή έμπνευσης.

Ευχόμαστε πολλά ακόμη μεγάλα διδακτικά ταξίδια!!

Οι Συντονιστές και Συνοδοί καθηγητές

Μπαδήλα Άννα Φιλόλογος
Μυρωνίδης Κωνσταντίνος Φυσικός
Καρακάσης Νικόλαος Φυσικός

20240223 110644

20240225 0941261709189463706 1

ΕΡΓΑΣΙΕΣ Β΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α

Πρωτάθλημα πιγκ πογκ

Την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου διεξήχθη στο κλειστό γυμναστήριό μας η τελική φάση των αγώνων πιγκ πογκ που διοργανώθηκαν στο σχολείο μας.

Ξεκίνησαν πριν από ένα μήνα περίπου πάνω από 40 μαθητές και μαθήτριες, με όρεξη και κέφι …

Τα ζευγάρια των αντιπάλων που συμμετείχαν στην τελική φάση ήταν:

Καϊμακτσής – Παπαδάκης

Αγοράκης – Φουρατζής

Κατσαρώνας – Παπαγεωργίου

Ιωαννίδης – Δημάκοςεικόνα Viber 2024 02 20 09 42 24 383

Στον τελικό, μετά από ένα συναρπαστικό παιχνίδι, ο Αλέξανδρος Κατσαρώνας νίκησε τον Ευάγγελο Καϊμακτσή με σκορ 3 – 2 και αναδείχτηκε πρωταθλητής…

Συγχαρητήρια σε όλους!

 

ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ BORN in EU

Η διαδικασία της ψηφοφορίας για την καλύτερη πρόταση προς την Ευρωπαϊκή Ένωση μόλις ξεκίνησε! Μπορείτε να επισκεφθείτε την πλατφόρμα του Born in EU, να διαβάσετε τις προτάσεις των μαθητών και νέων που συμμετείχαν, να δείτε τα βίντεό τους, και να διαλέξετε τα αγαπημένα σας! Η ψηφοφορία θα μείνει ανοιχτή μέχρι 25 Φεβρουαρίου. Μπορείτε να ψηφίσετε έως 5 προτάσεις.
Παρακάτω οι οδηγίες για να ψηφίσετε:
  • Πατήστε τις τρεις γραμμές και πατήστε “Κάντε εγγραφή”.
  • Συμπληρώστε τα στοιχεία που ζητούνται.
  • Επιλέξτε “Μητρώο” και θα σας έρθει ένα mail.
  • Δείτε το mail και πατήστε “Επιβεβαίωση διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομίου”.
  • Έπειτα, πατήστε “Σύνδεση” για να συνδεθείτε στην πλατφόρμα.
  • Βρείτε την Ελληνική σημαία και πατήστε “Προβολή”.
  1. Πατήστε “Προτάσεις”.
Ψηφίστε τις αγαπημένες σας!

Εισαγωγή στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας

Ενημέρωση για την έκδοση προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας

Το 2ο Πειραματικό ΓΕΛ Κιλκίς στο Ευρωπαϊκό Project “Born in EU”

Τη Δευτέρα, 29 Ιανουαρίου 2024, υλοποιήθηκε Workshop, Εργαστήριο μη τυπικής μάθησης,  στη Βιβλιοθήκη του 2ου Πειραματικού ΓΕΛ Κιλκίς στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Born in EU. Το σχολείο φιλοξένησε το μη κερδοσκοπικό οργανισμό πολιτικής δράσης Inter Alia στο πλαίσιο του Προγράμματος «Σχολεία – Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» και τις κυρίες Boyka Boneva και Βερονίκη IMG 20240129 1500341706938642088 1706938642105 1706938642079 1706938642123Κρικώνη, που ταξίδεψαν από την Αθήνα στο Κιλκίς για την υλοποίηση του Προγράμματος. Μαζί τους και η φιλόλογος του σχολείου μας, κ. Σοφία Μεσίγκου, που οργάνωσε τη συμμετοχή του σχολείου στο Πρόγραμμα με την πολύτιμη συνδρομή και συμμετοχή της Διευθύντριας του σχολείου, κ. Αικατερίνης Ρώσσιου.

Το Project “«Born in EU», που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα CERV και υλοποιείται σε πέντε χώρες (Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Πολωνία και Ελλάδα), έχει ως στόχο τη δημιουργία μιας ενεργής και χωρίς αποκλεισμούς Ευρωπαϊκής κοινωνίας των πολιτών. Το εργαστήριο προσέφερε στους μαθητές και στις μαθήτριες μια μοναδική ευκαιρία να εμβαθύνουν στα Ευρωπαϊκά θέματα και να αναπτύξουν την ευαισθησία τους ως πολίτες της Ευρώπης. Αξίζει να σημειωθεί πως στο συγκεκριμένο Πρόγραμμα συμμετέχουν μόνο 5 σχολεία από κάθε χώρα και ένα από τα 5 σχολεία της Ελλάδας που επιλέχθηκαν είναι και το 2ο Πειραματικό ΓΕΛ Κιλκίς!

Συμμετείχαν 25 μαθητές και μαθήτριες από τις Α΄ και Β΄ τάξεις του σχολείου μας. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες, για τη δημιουργία της “persona” ενός ατόμου της ηλικίας τους που αντιμετωπίζει προβλήματα και ανέπτυξαν προτάσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων των εφήβων από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Με αυτόν τον τρόπο αναδείχθηκε ο ρόλος των μαθητών/-τριών ως ενεργών πολιτών που έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώσουν το Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι.

Οι ομάδες δημοσίευσαν τις προτάσεις τους με τη μορφή βίντεο σε Ευρωπαϊκή πλατφόρμα, στην οποία συμμετέχουν τα σχολεία και από τις 5  χώρες, προσφέροντας έτσι τη συνεισφορά τους στον διάλογο για κοινές προκλήσεις.

Το 2ο Πειραματικό ΓΕΛ Κιλκίς εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Inter Alia για την αξιόλογη και εποικοδομητική συνεργασία, καθώς και για το εξαιρετικό εργαστήριο που πραγματοποίησε στο σχολείο σήμερα, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής παιδείας των μαθητών και μαθητριών μας.

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ACCADEMIA VIVARIUM NOVUM ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 2ΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΙΛΚΙΣ

Στο συνέδριο του Ιδρύματος Eλληνικού ΠIMG 2884 1 IMG 2889 IMG 2908 IMG 2913 IMG 2942 IMG 3219 1 IMG 3238 IMG 3305 1 IMG 3314 IMG 3322 1ολιτισμού με θέμα τον Ρωμαϊκό Πολιτισμό συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες του 2ου πειραματικού Λυκείου Κιλκίς. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη από τις 26-1/12 με τη συμμετοχή 150 σχολείων από όλη την Ελλάδα.

Η εισήγηση των μαθητών αφορούσε στις κοινές συσχετίσεις στο έργο του εθνικού μας ποιητή Διονύσιου Σολωμού και του φιλοσόφου της Ύστερης Λατινικής και Πρωτοχριστιανικής περιόδου Βοηθίου. Ειδικότερα οι μαθητές υποστήριξαν με επιχειρήματα ότι στο έργο και των δύο συγγραφέων συναντώνται υπερβατικές θεότητες με όμοια χαρακτηριστικά και ρόλους που καθορίζουν την πορεία των ηρώων που εξαρτώνται από αυτές. Μέσα από μια αναλυτική καταγραφή των κοινών μοτίβων στο έργο των δύο δημιουργών αποδείχθηκαν οι κοινές αφετηρίες των δύο συγγραφέων, που δεν ήταν άλλες από τον Πλάτωνα και τους Νεοπλατωνικούς. Είναι εντυπωσιακή η διασύνδεση μεταξύ των δύο δημιουργών που απέχουν μεταξύ τους χωροχρονικά.

Οι μαθητές με την εισήγησή τους εντυπωσίασαν το κοινό και απέσπασαν τα θετικότατα σχόλια τόσο του ακροατηρίου όσο και του προέδρου του Ιδρύματος Ελληνικού Πολιτισμού και διοργανωτή του συνεδρίου κ. Ν. Κούκη.

Παράλληλα, κατά την εκπαιδευτική τους επίσκεψη στη Ρώμη οι μαθητές του 2ου Πειρατικού Λυκείου Κιλκίς είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν την Ακαδημία Ανθρωπιστικών Σπουδών  Αccademia Vivarium Novum, στην οποία συμμετείχαν στα μαθήματα των λατινικών και των αρχαίων ελληνικών που πραγματοποιήθηκαν από τους καθηγητές της Ακαδημίας, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν  κονσέρτο με μελοποιημένα ποιήματα Λατίνων και αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων αλλά και θεατρική παράσταση από τους μαθητές της Ακαδημίας. Επίσης περιηγήθηκαν στα εργαστήρια ζωγραφικής της Ακαδημίας όπου ενημερώθηκαν για την ιστορία των πινάκων που αποτύπωναν θέματα από την αρχαία ελληνική και ρωμαϊκή ιστορία και μυθολογία καθώς και στις βιβλιοθήκες με τα αναρίθμητα βιβλία Λατίνων και Αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων. Μαθητές και εκπαιδευτικούς υποδέχτηκαν ο πρόεδρος της Ακαδημίας Luigi Miraglia καθώς και ο καθηγητής αρχαίων ελληνικών και λατινικών της Ακαδημίας κ. Herdard Claeys. Παράλληλα, ξεναγήθηκαν στους χώρους της ακαδημίας, η οποία υπήρξε άλλοτε η οικία της οικογένειας των Falconieri, αλλά και ο χώρος όπου ο Λατίνος Κικέρων συνέγραψε τις Τουσκουλανές του διατριβές. Ο πλούσιος εσωτερικός διάκοσμος της Βίλλας Falconieri με τις τοιχογραφίες των Pier Leone Ghezzi, Giacinto Calandrucci, Ciro Ferri, Nicolò Berrettoni, Francesco Grimaldi και άλλων, η μαγευτική θέα και η πλούσια διακόσμηση του 16ου αιώνα εντυπωσίασαν και μάγεψαν μαθητές και εκπαιδευτικούς. Η φιλοξενία που προσφέρθηκε ήταν ιδιαιτέρως θερμή και εγκάρδια και συμφωνήθηκε μεταξύ των δύο φορέων η συνέχιση της μεταξύ τους συνεργασίας.

Πρόκειται για μια μοναδική και πολύτιμη εμπειρία στην οποία οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν με τους μαθητές της Ακαδημίας στα αρχαία ελληνικά και στα λατινικά και να διαπιστώσουν έμπρακτα την αξία των κλασικών σπουδών αλλά και την συμπόρευση της αρχαίας ελληνικής και λατινικής γλώσσας μέχρι και σήμερα.

Τους μαθητές στην εκπαιδευτική τους επίσκεψη στη Ρώμη συνόδευσαν η διευθύντρια του 2ου Πειραματικού Λυκείου Κιλκίς κυρία Αικατερίνη Ρώσσιου και οι καθηγητές Ισαάκ Παπαδόπουλος και Κυριακίδου Παρθένα. Οι μαθητές/τριες που έλαβαν μέρος στο συνέδριο ήταν οι μαθητές/τριες του ομίλου ρητορικής και δημιουργικής γραφής με υπεύθυνη καθηγήτρια κα Παρθένα Κυριακίδου, Χουρχούλη Ευθαλία Βαρβάρα, Ταχτσίδου Καλλιόπη, Τσιτλακίδου Κυριακή, Κυριακίδου Μαρία, Λουνή Όλγα, Πουντζουκίδης Μιχαήλ Θεοφάνης, Μαγλουσίδης Στυλιανός, Σπυρίδου Ελισάβετ, Παυλίδου Αναστασία Ανθούλα, Καλύβα Νεκταρία Καλλιρόη, αλλά και οι μαθητές Τουμανίδου Ελένη, Τριανταφυλλίδης Αναστάσιος, Φωτιάδης Φώτιος, Ραδίτσης Αστέριος, Λαζαρίδης Εμμανουήλ, Ξενίδης Χρήστος, Ντοκολάρι Ντενίσι, Τσιτλακίδης Χαράλαμπος, Χαραλαμπίδης Φίλιππος, Σεφερίδου Αντωνία, Τακίδου Ευαγγελία, Πολυχρονίδης Παύλος, Χνιτίδης Σάββας.

Υποψήφιοι στρατιωτικών σχολών

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΣΕΙ ΣΣΑΣ ΣΑΝ ΑΣΣΥ

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

Υποψήφιοι των Σχολών Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων

Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του Λιμενικού Σώματος:www.hcg.gr η προκήρυξη διαγωνισμού εισαγωγής ιδιωτών στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 με το σύστημα τωνΠανελλαδικών Εξετάσεων. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να ενημερωθούν από το διαδίκτυο σχετικά με τοντρόπο συμπλήρωσης και υποβολής της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης, τα απαιτούμενα δικαιολογητικάτις ημερομηνίες υποβολής τους και τις απαιτούμενες διαδικασίες.Σύμφωνα με την σχετική προκήρυξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής,όσοι/ες έχουν τα απαιτούμενα προσόντα και επιθυμούν να εισαχθούν στις παραγωγικές Σχολές τουΛ.Σ. ΕΛ.ΑΚΤ., συμπληρώνουν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση για την συμμετοχή στοδιαγωνισμό εισαγωγής στην Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ή / και ΔοκίμωνΛιμενοφυλάκων, σε ηλεκτρονική εφαρμογή που θα λειτουργήσει ειδικά για το διαγωνισμό, τιςημερομηνίες από 01/02/2024 ημέρα Πέμπτη έως και 14/02/2024 ημέρα ΤετάρτηΜετά την14/02/2024 δεν γίνονται δεκτές αιτήσεις συμμετοχής.Η διαδικασία υποβολής της ως άνω Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης, καθώς και τωναπαιτούμενων δικαιολογητικών, θα διεκπεραιώνεται ΕΞ’ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ σύμφωνα με τιςοδηγίες που παρέχονται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α΄ της προκήρυξης και χωρίς να αποστέλλεται ταχυδρομικάοιοδήποτε έγγραφο.

Διευκρινίζεται ότι, όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τις Σχολές του Λιμενικού Σώματος,πρέπει υποχρεωτικά να ακολουθήσουν τις διαδικασίες της προκήρυξης του Υπουργείου Ναυτιλίας καιΝησιωτικής Πολιτικής, ανεξάρτητα αν είχαν ή όχι δηλώσει προτίμηση για τις Σχολές του ΛιμενικούΣώματος με την Αίτηση – Δήλωση, την οποία είχαν καταθέσει στο Λύκειο τους.

Δευτέρα 22/1 Τηλεκπαίδευση

Μετά από ανακοίνωση του δήμου Κιλκίς, τα σχολεία τη Δευτέρα 22/1 θα παραμείνουν κλειστά, λόγω ψύχους. Τα μαθήματα θα γίνουν μέσω Webex.

Διευθύνσεις Webex 2023-24

Κατίδης Γιώργος https://minedu-secondary2.webex.com/meet/gkatidis
Παπαγεωργίου π. Δημήτριος https://minedu-secondary2.webex.com/meet/pdimpap
Κατσαβέλη Μαρία https://minedu-secondary2.webex.com/meet/mkatsaveli
Λιαρετίδου Ελένη https://minedu-secondary2.webex.com/meet/liaretidou
Γαλεντέρη Εμμανουέλα https://minedu-secondary2.webex.com/meet/emmgalente
Μπαδήλα Άννα https://minedu-secondary2.webex.com/meet/annabadila
Κατσαμάκη Ζωή https://minedu-secondary2.webex.com/meet/katsamakiz
Κυριακίδου Παρθένα https://minedu-secondary2.webex.com/meet/pkyriakido
Μεσίγκου Σοφία https://minedu-secondary2.webex.com/meet/smesigkou
Μποέμη Ηλιάνα https://minedu-secondary.webex.com/meet/ilianboemi
Νέλλα Αθηνά https://minedu-secondary2.webex.com/meet/athinella
Ταουκτσή Σοφία
Γαζέπη Αναστασία https://minedu-secondary2.webex.com/meet/anagazepi
Παπαδοπούλου Νατάσα https://minedu-secondary.webex.com/meet/papa_anast
Καρακάσης Νικόλαος https://minedu-secondary2.webex.com/meet/nkar67
Μυρωνίδης Κώστας https://minedu-secondary2.webex.com/meet/myronidi
Μουτσάκη Δέσποινα https://minedu-secondary2.webex.com/meet/dmoutsaki
Πολυμέρου Ιφιγένεια https://minedu-secondary2.webex.com/meet/ipolymerou
Καλπάκα Πηνελόπη https://minedu-secondary2.webex.com/meet/pkalpaka
Σπαπή Έλενα https://minedu-primary2.webex.com/meet/espapi
Παρασκευά Ελένη https://minedu-primary.webex.com/meet/paraeleni
Μούρος Νικόλαος https://minedu-secondary2.webex.com/meet/nikmouros
Παπαδόπουλος Ισαάκ https://minedu-secondary2.webex.com/meet/papsakis
Παναγιωτίδου Άννα Μαρία https://minedu-secondary2.webex.com/meet/annapana
Τσαλίκης Σωτήρης https://minedu-secondary2.webex.com/meet/stsalikis
Ζουμπούλης Οδυσσέας https://minedu-secondary.webex.com/meet/ozoumpouli
Ζαπραΐδου Βαρβάρα https://minedu-secondary.webex.com/meet/zvarvara
Χρηστίδου Σταυρούλα https://minedu-secondary.webex.com/meet/stachris
Βουβάκης Γιώργος https://minedu-secondary2.webex.com/meet/gvouvakis

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση