- Την Τσικνοπέμπτη γιόρτασε η ομάδα μαθητών/τριών που επισκέφθηκε το Αννόβερο, με τους/τις μαθητές/τριες και τους εκπαιδευτικούς του Ελληνικού Λυκείου Αννοβέρου Γερμανίας στο πνευματικό κέντρο της εκκλησίας της ελληνικής κοινότητας. Επίσης, ξεναγήθηκαν στα αξιοθέατα και απόλαυσαν τη βόλτα στο φυσικό περιβάλλον της πόλης.
Δείτε παρακάτω την κινούμενη εικόνα.














Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.