Γιορτή 28ης Οκτωβρίου 2012

Στο Κλειστό  Γυμναστήριο  μπάσκετ, πραγματοποιήθηκε στις 10.00, η γιορτή  του  Σχολείου.
Διαβάστηκε το πρακτικό  από τον κ.  Κονιτσιώτη  και ορίστηκαν  η  Σημαιοφόρος και οι  παραστάτες  για το σχολικό  έτος 2012-2013. Στη  συνέχεια δόθηκαν από την κ. Βλάχου, τα Αριστεία και τα Βραβεία.
Η Διευθύντρια στην ομιλία της, τόνισε ότι αυτή η γιορτή είναι η νίκη των αξιών του ελληνικού πολιτισμού απέναντι στο φασισμό.
Ακολούθησε το αφιέρωμα στους ήρωες του Έπους του ΄40, στον αγώνα του λαού  μας κατά του φασισμού την περίοδο της γερμανικής κατοχής 1941-1944, από μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Λυκείου, που διάβασαν, απήγγειλαν  χόρεψαν, και πρόβαλαν ντοκουμέντα αυτού του μεγάλου αγώνα.

συντελεστές: Μπρή Χρυσάνθη, Κόκκαλη  Ελευθερία, Καραπατής Γεώργιος

και οι μαθητές: Ανδρέου Μαρία, Κασκούρα Νίκη, Μανίκας Γιάννης, Μενεγή Νίνα, Μητραβέλλα Κατερίνα, Μπαλιλάϊ  Έλενα, Μπούλκου Μαριάννα, Πάλλη Κωνσταντίνα, Περιβολιώτης Δημήτρης, Σπύρου Παρασκευή, Στεφανοπούλου  Ελένη, Τσέλλου Νεφέλη.

Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων

Την Δευτέρα 01-10-2012, στο κλειστό Γυμναστήριο του 2ου Λυκείου, πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη συνάντηση  Γονέων και Κηδεμόνων με τους Καθηγητές  του Λυκείου. Η Δ/ντρια του Σχολείου αφού παρουσίασε στους Γονείς τους Διδάσκοντες, ενημέρωσε συνοπτικά για τις αρχές του Σχολείου, τη λειτουργία του καθώς και για τα καθήκοντα των μαθητών. Οι καθηγητές που πήραν το λόγο, αναφέρθηκαν σε ειδικά θέματα της ειδικότητας τους. Η συνάντηση έκλεισε με απαντήσεις σε ερωτήματα των Γονιών. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν και τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Το Σχολείο θεωρεί τη συνεργασία με τους Γονείς απαραίτητη προϋπόθεση για την καλή λειτουργία του σχολείου αλλά και βασικό στοιχείο της προόδου και επιτυχίας των παιδιών.

Πρόσκληση

Παρακαλούνται οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών τoυ Λυκείου  να προσέλθουν στο κλειστό Γυμναστήριο του Σχολείου, την Δευτέρα  01 – 10 – 2012 , στις 7.00 μ.μ. για ενημερωτική συνάντηση με θέματα:

  1.  Εγγραφή μαθητών για το σχολ. έτος 2012-2013
  2. Συνεργασία Σχολείου και Γονέων –  Κηδεμόνων
  3. Ενημέρωση για φοίτηση και δικαιολόγηση απουσιών
  4. Γνωριμία με τους Διδάσκοντες

Θα επακολουθήσει συζήτηση και για πιθανά θέματα που εσείς θα θέσετε.

    Η παρουσία όλων είναι αναγκαία για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Η  Διευθύντρια

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!

Στις 21/06/2012  έγινε η τελετή αποφοίτησης 2012. Το Σχολείο σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων  τίμησε τις προσπάθειες των παιδιών και τους ευχήθηκε καλή τύχη στη ζωή τους.
Την τελετή οργάνωσε η Πρώτη και η Δευτέρα Τάξη που με πολύ κόπο και φαντασία παρουσίασαν μουσικοχορευτικό πρόγραμμα στο κλειστό Γυμναστήριο του Σχολείου.
Η όλη παρουσίαση ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μας και τους γονείς.
Ευχαριστούμε όλα τους μαθητές που πήραν μέρος, τους συγχαίρουμε για την εκδήλωση και τους ευχόμαστε τον Ιούνιο να τους καμαρώσουμε και αυτούς αποφοίτους.
Το Σχολείο ευχαριστεί το Σύλλογο Γονέων για τη δεξίωση που παρέθεσαν στη συνέχεια και τους εύχεται καλή δύναμη στο έργο τους.

Επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Την Πέμπτη, 26-04-2012, οι μαθητές της Α΄Λυκείου, στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας,  επισκέφτηκαν «το Ναυάγιο των Αντικυθήρων», στο  Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.  Περιηγήθηκαν την έκθεση του Ναυαγίου  και παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την ξενάγηση της συνοδού καθηγήτριας του σχολείου μας, κ.Παπαμελετίου  που, ακούραστα,  παρουσίασε στα παιδιά  και άλλα σημαντικά εκθέματα  κατά τη  «διαδρομή» στις αίθουσες του Μουσείου.

Εικονική επιχείρηση παραγωγής κεριών

Την Παρασκευή 6-4-2012 και το Σάββατο 7-4-2012, από τις 6-8 το απόγευμα, στο χώρο του σχολείου, οι μαθητές έκαναν πράξη την «εικονική επιχείρηση παραγωγής κεριών», που ήταν το θέμα της ερευνητικής εργασίας με τον κ. Αγόρη. Τα παιδιά κατασκεύασαν κεριά «ενώπιον του πελάτη», λειτούργησαν «ταμείο» της επιχείρησης, «κοστολόγησαν την παραγωγή», «διαφήμισαν το προϊόν», «τήρησαν βιβλία εσόδων-εξόδων» και γενικά μας εξέπληξαν όλους , καθηγητές, γονείς και επισκέπτες με την υπευθυνότητα και το ζήλο που έδειξαν.

Με πολύ φαντασία και επιδεξιότητα έφτιαξαν όμορφα κεριά και πασχαλινές λαμπάδες.

Μας διασκέδασαν μάλιστα οι μαθήτριες που χόρεψαν σε άψογο συντονισμό.

Την παρουσίαση τίμησαν με την παρουσία τους, ο Σύμβουλος των οικονομολόγων κ.Π. Τέντες και ο Σύλλογος γονέων και Κηδεμόνων.

Επίσκεψη σε εργαστήριο παραγωγής κεριών

Στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας με υπεύθυνο τον οικονομολόγο του σχολείου μας κ. Αγόρη, οι μαθητές επισκέφτηκαν εργαστήριο παραγωγής κεριών στο Θησείο. Παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την κατασκευή. Ο ιδιοκτήτης, πολύφιλικός και φιλόξενοςξενάγησε τα παιδιά και απάντησε πρόθυμα στις ερωτήσεις τους.

Το σχολείο τον ευχαριστεί.

Η περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου εν δράσει…

Τα παιδιά της ομάδας φυτεύουν αρωματικά φυτά, λαχανικά και σπόρους, εκμεταλλευόμενα τη βροχή και τον ήλιο που έκαναν τις συνθήκες κατάλληλες. Με πολύ κέφι και όρεξη όλοι έκαναν κάτι και φρόντισαν το «λαχανόκηπο» που τα ίδια δημιούργησαν. Με αυτό το κέφι …σίγουρα η σοδειά τον Ιούνιο θα είναι καλή!!!

Διδακτική επίσκεψη στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο της Περιβαλλοντικής ομάδας του Σχολείου

Εντυπώσεις παιδιών: Η επίσκεψή μας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο ήταν μία πολύ ευχάριστη εμπειρία  από την οποία αποκομίσαμε πολλά! Καταρχάς θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε του φοιτητές που ήταν πρόθυμοι να λύσουν όλες τις απορίες μας. Με τη βοήθειά τους ήρθαμε πιο κοντά στη φύση, μιας και σήμερα εμείς οι νέοι είμαστε πολύ απομακρυσμένοι από αυτή. Ακόμη θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά που μας επιτρέψατε να εισέλθουμε στα εργαστήρια σας και να γνωρίσουμε μία εντελώς άγνωστη για μας πλευρά της γεωπονίας. Μέσα από την ξενάγηση αποκτήσαμε πολλές  γνώσεις, εντυπωσιαστήκαμε από τα τόσα παράξενα της φύση,  που…αγνοούμε. Καταλάβαμε πως το επάγγελμα του γεωπόνου έχει πολλές προοπτικές και ότι πλέον δεν είναι απαραίτητα συνδεδεμένο με τη χειρωνακτική εργασία αλλά εκτείνεται σε διαφορετικούς τομείς.

Οι μαθητές: Ελένη, Σπυριδούλα, Μπόρα, Μαργαρίτα, Εύα, Αλεξάνδρα, Ειρήνη, Ιωάννα, Μιχάλης, Ιωάννα, Μαρία, Ανδρέας, Δημήτρης, Αναστασία, Ελένη.

Ευχαριστούμε!

Επίσκεψη του ποιητή Μιχάλη Γκανά στο σχολείο μας στις 29-03-2012

Στα πλαίσια του μαθήματος της Λογοτεχνίας, με την καθοδήγηση της διδάσκουσας κ. Σανιδά, σε συνεργασία και με την κ. Πλιάτσικα, η Α΄Λυκείου και στην ενότητα “τα φύλα στη Λογοτεχνία”, μελέτησε τα διηγήματα του Μ.Γκανά, “Μικρές Γυναικείες ιστορίες”.

Ο ποιητής και συγγραφέας  απάντησε στις ερωτήσεις των παιδιών  που με τις απορίες τους  και τον τρόπο που τις διετύπωσαν ζωήρεψαν τη συζήτηση. Αναζητούσαν απαντήσεις και ακούραστος ο Ποιητής απαντούσε πολλές φορές ιδιαίτερα ενθουσιασμένος με το ενδιαφέρον των μαθητών.

Το πορτρέτο του Μ.Γκανά ζωγράφισε η μαθήτρια Χαλκιά της Β΄ τάξης και το χάρισε στον ποιητή.

Η ιστορία δεν είναι μόνο στα βιβλία αλλά και “ζωντανή” !!

Επίσκεψη του Μ. Γλέζου στο σχολείο μας, προσκεκλημένος της διδάσκουσας κ.Γκεσούλη,  που συνομίλησε με τα παιδιά της Γ΄Λυκείου, στα πλαίσια της Ιστορίας Γενικής Παιδείας, στην ενότητα “Η Ελλάδα στον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο”. Τα παιδιά δεν σταματούσαν να ρωτούν αλλά και ο κ. Γλέζος να απαντά άμεσα και με ζωντάνια στις ερωτήσεις τους.

Μανώλης Γλέζος