25η Μαρτίου 2012

Σε μια σεμνή τελετή-αφιέρωμα με θέμα: « Ο αγώνας των Ελλήνων εμπνέει τους Ευρωπαίους και Έλληνες ζωγράφους», οι μαθητές με τους καθηγητές του σχολείου μας τίμησαν τους αγωνιστές της επανάστασης του ΄21. Η κ. Παπαμελετίου έδωσε στην ομιλία της  την ουσία του αγώνα και το μήνυμα του για τη σύγχρονη Ελλάδα και τον κόσμο.

Χειροκροτήθηκαν με ενθουσιασμό οι μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου, που  χόρεψαν ελληνικούς χορούς.

Παραδοσιακοί χοροί (video)

Προσφορές για μονοήμερες εκδρομές

Το σχολείο μας πρόκειται να πραγματοποιήσει εκδρομή μιας μέρας στην Δημητσάνα στις 26-04-2012, ημέρα Πέμπτη και ώρα αναχώρησης 7.45 και επιστροφή  8.15΄.

Θα θέλαμε να μας στείλετε προσφορές  για μεταφορά 30 περίπου μαθητών και συνοδών.

Σας υπενθυμίζουμε ότι το πούλμαν καθώς και ο οδηγός, θα πρέπει να διαθέτουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα.

Η Δ/ντρια

Χ.Μπρή

Παρουσίαση των ερευνητικών εργασιών

Οι μαθητές της Α΄Λυκείου, παρουσίασαν στους συμμαθητές τους, στους καθηγητές, στους εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων και στους μαθητές των άλλων τάξεων του Λυκείου τις εργασίες τους. Οι παρουσιάσεις που έγιναν είναι:

Στις 20 Ιανουαρίου 2012:

1.«Άθμονον-Αμαρούσιον-Μαρούσι.» Αγγειοπλαστική τέχνη Αμαρουσίου – Αρχαία αγγειογραφία. Γ. Τσαρούχης, Ε. Σπαθάρης, Σ. Λούης. Υπεύθυνες καθηγήτριες, η κ. Παπαμελετίου Αλεξάνδρα και η κ. Κόκκαλη Ελευθερία.

2.«Κοίτα γύρω σου…..δες  Γεωμετρία», η γεωμετρία στη φύση και στην  καθημερινή ζωή. Υπεύθυνοι καθηγητές η κ. Γκεσούλη Βασιλική και ο κ. Βλάχος  Κωνσταντίνος.

Στις 25 Ιανουαρίου 2012:

3.«Επιχειρηματικότητα των νέων, μια εικονική επιχείρηση, οργάνωση μιας μαιευτικής κλινικής». Υπεύθυνος καθηγητής ο κ. Αγόρης Ανδρέας.

Τα παιδιά εντυπωσίασαν με το υλικό των παρουσιάσεων, τις κατασκευές, την άνεση στην παρουσίαση αλλά και τις πληροφορίες που μας έδωσαν. Φάνηκε ότι εργάστηκαν ευσυνείδητα και με ζήλο και τους αξίζουν τα μπράβο που δέχτηκαν από όλους μας. Αλλά μπράβο αξίζουν και στους καθηγητές τους που παρ΄όλες τις αντικειμενικές δυσκολίες και το πρωτόγνωρο του αντικειμένου, εργάστηκαν μεθοδικά γι΄αυτό το ωραίο αποτέλεσμα.

Στις παρουσιάσεις παραβρέθηκαν και οι Σχολικοί Σύμβουλοι, κ. Αλεξοπούλου και κ. Τέντες που συνεχάρησαν τα παιδιά και έκαναν θετικά σχόλια. Τους ευχαριστούμε, που παρ΄όλη την πίεση του χρόνου τους τίμησαν με την παρουσία τους, τις παρουσιάσεις των παιδιών.

Πενθήμερη 2011!!!

Όλοι μια παρέα, 11 με 15 Δεκέμβρη!!!  ένα διάλειμμα από το διάβασμα … διάβασμα … της Γ΄Λυκείου … όμως εμείς  περάσαμε καταπληκτικά … θα είναι μια η πιο ωραία  θύμηση από τη σχολική ζωή!!!

Άσκηση αντισεισμικής προστασίας

Την Παρασκευή 2-12-2011, πραγματοποιήθηκε η άσκηση αντισεισμικής προστασίας. Το Σχολείο μας σε συνεργασία με το 2ο Γυμνάσιο και το Σύλλογο Γονέων, εκτέλεσε με επιτυχία το σχέδιο εκκένωσης του κτιρίου.

Για την πραγματοποίηση του σχεδίου εργάστηκαν όλοι οι καθηγητές του Λυκείου.  Πολύ σημαντική υπήρξε η βοήθεια του Συλλόγου Γονέων και ιδιαίτερα του κ. Αναστόπουλου, του κ.Σουμαλά και του κ. Φλωράκη. Ο πρόεδρος του Συλλόγου, ο κ. Αναστόπουλος , με ειδικές γνώσεις, ως Υποδιευθυντής του Κέντρου Επιχειρήσεων της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, αφιέρωσε ολόκληρο το πρωινό να ενημερώσει όλα τα παιδιά.

Η  παρουσίαση υπήρξε ουσιαστική  και  εύληπτη.

Το Σχολείο τους ευχαριστεί!!!

Θεατρική παράσταση στο σχολείο μας

Την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου στο χώρο του σχολείου μας οι μαθητές της Β΄τάξης παρακολούθησαν την παράσταση της «Αντιγόνης», που έδωσε το Εθνικό Θέατρο κατόπιν προσκλήσεως της κ.Σανιδά. Οι μαθητές παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την παράσταση και στο τέλος έκαναν εύστοχες ερωτήσεις στους ηθοποιούς. Ήταν ένα δημιουργικό «μάθημα» για τους μαθητές μας, που συνειδητοποίησαν την άλλη πλευρά ενός θεατρικού κειμένου. Το ζωντάνεμά του χωρίς ιδιαίτερα μέσα, απλά με τη «δράση», την κίνηση την υποκριτική, την μουσική, το ύφος, το ήθος.

Διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Τσαρούχη

Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου που παρακολουθούν το project1 (με τις  Α.Παπαμελετίου  και Ε.Κόκκαλη) επισκέφτηκαν το μουσείο Γ.Τσαρούχη στο Μαρούσι την Παρασκευή 18-11-2011. Η ζεστή υποδοχή από την κ.Βάσω Τζούτη και το εκπαιδευτικό  πρόγραμμα που ακολούθησε τους έκανε να συν-αισθανθούν το μεγαλείο της τέχνης του Τσαρούχη, να καταλάβουν τις δημιουργικές  συνιστώσες του έργου του. “Ανακάλυψαν” την βυζαντινή παράδοση, την ελληνικότητα της γενιάς του 30, τα νεοκλασικά στοιχεία, την τέχνη του Φαγιούμ! Ζωγράφισαν εμπνεόμενοι από τον χώρο  και  τα έργα. Ο Γιάννης Τσαρούχης κέρδισε τους μαθητές μας.!!!

Τους μαθητές συνόδευσε η κ. Παπαμελετίου.

Διδακτική επίσκεψη στο ΙΑΣΩ

Ο κ. Αγόρης συνόδευσε τα παιδιά του Project 2, στις 18-11-2011, στο ιατρικό κέντρο ΙΑΣΩ. Υποδέχτηκε τα παιδιά η κ.Καμηλάρη Μαρίζα, στέλεχος στο τμήμα Μarketing και ο κ.Λυκιαρδόπουλος Παύλος, Εμπορικός Διευθυντής. Έγινε παρουσίαση και ξεναγήθηκαν στο χώρο του μαιευτηρίου. Σίγουρα οι ενδιαφέρουσες πληροφορίες θα βοηθήσουν τα παιδιά δημιουργικά στην εργασία που εκπονούν, με θέμα: Μια εικονική επιχείρηση – Μαιευτική κλινική: «Γένεσις»

Διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Ηρακλειδών

Η τρίτη ομάδα του Project, την Παρασκευή 18-11-2011, με συνοδούς την κ. Γκεσούλη και τον κ. Βλάχο, που επιμελούνται και το πρόγραμμα με θέμα: «Τα μαθηματικά στη φύση και τη ζωή», επισκέφτηκαν το Μουσείο Ηρακλειδών στο Θησείο. Η ξενάγηση ήταν ζωντανή και ενδιαφέρουσα για τους μαθητές. Μάλιστα η επιλογή νέων για την ξενάγηση, που τα παιδιά τους νοιώθουν πολύ κοντά τους, την  έκανε ακόμη πιο ευχάριστη και η προσοχή τους  ήταν καθ΄ όλη τη διάρκεια της επίσκεψης σε εγρήγορση.

Γιορτή πολυτεχνείου 2011

Την Πέμπτη 17-11-2011, οι μαθητές του σχολείου μας τίμησαν τους αγώνες των νέων του ματωμένου Νοέμβρη του 1973, για Ελευθερία και Δημοκρατία. Οργάνωσαν γιορτή με τη καθοδήγηση της κ.Κόκκαλη και της κ.Σανιδά, που την παρακολούθησαν όλοι οι μαθητές μαζί με τους καθηγητές. Στην παρουσίαση πρωτοτύπησαν,  παρουσιάζοντας δρώμενο με θέμα την παιδεία και τις «αρχές» που επέβαλλαν οι δικτάτορες την περίοδο εκείνη, προκαλώντας γέλια και προβληματισμό βέβαια για την κενότητα και την ιδεοληψία του καθεστώτος.

Ο τελικός αγώνας ποδοσφαίρου της Β΄Αθήνας

Τη Δευτέρα 14-11-2011 η ομάδα ποδοσφαίρου του 2ου Λυκείου έδωσε τον τελικό αγώνα στο Ν. Ηράκλειο με αντίπαλο το 1ο ΓΕΛ Ηρακλείου. Οι μαθητές μας, με τη καθοδήγηση της γυμνάστριας  κ. Τότσικα, αγωνίστηκαν σκληρά και έδωσαν ένα παράδειγμα μαχητικότητας και ευγενούς άμιλλας, που θαυμάστηκε τόσο  από τους συμμαθητές τους, και τους καθηγητές τους, που παρακολούθησαν τον αγώνα, παρ΄όλες τις αντίξοες συνθήκες (καιρικές), όσο και από τους αντιπάλους, που συνεχάρησαν το σχολείο μας. Μπορεί το αποτέλεσμα να μην ήταν νικηφόρο, αλλά …σημασία έχει όπως πάντα ο αγώνας…..

Ερευνητική εργασία

Στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας, με τίτλο: «Άθμονον – Αμαρούσιον – Μαρούσι: μικρή συμβολή στην τοπική Ιστορία, Γ.Τσαρούχης, Σ.Λούης, κεραμική τέχνη, η τέχνη του καραγκιόζη», οι μαθητές συνοδευόμενοι από την κ. Παπαμελετίου, υπεύθυνη του προγράμματος, επισκέφτηκαν τη μόνιμη έκθεση κεραμικής στην λεωφόρο Κηφισίας 207 στο Μαρούσι. Παρακολούθησαν στο εργαστήριο κεραμικής τον κ.Λούτση, εγγονό του μπάρμπα-Γιάννη του Κανατά, που κατασκεύασε μπροστά τους κεραμικά μιλώντας τους για την τέχνη του.

Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν  και έκαναν ερωτήσεις.

Συσχέτισαν την τυπολογία των αγγείων της αρχαίας Ελλάδας με τα σύγχρονα της μαρουσιώτικης λαϊκής  τέχνης και ζήτησαν να κατασκευάσουν και οι ίδιοι οι μαθητές αγγεία στην επόμενη επίσκεψή τους.

Επέτειος της 28ης Οκτωβρίου

Οι μαθητές με τους καθηγητές τους, τίμησαν την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου Αμαρουσίου.