Καλά Χριστούγεννα!!!
Με τις «δημιουργικές» ευχές των μαθητών μας, ξεκίνησε, σήμερα Παρασκευή 21-12-2012 το σχολείο μας, τις διακοπές των Χριστουγέννων. Στο βαρύ κλίμα της οικονομικής κρίσης απέδειξαν με τα δρώμενα οι μαθητές ότι η τέχνη σε κάθε της μορφή είναι το «καταφύγιο» του ανθρώπου.
Παρουσίασαν δραματοποιημένο το διήγημα του Α. Παπαδιαμάντη, «Ο Αμερικάνος». Στη συνέχεια χόρεψαν ευρωπαϊκούς χορούς και έκλεισαν τραγουδώντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια.
Η Διεύθυνση του σχολείου και ο σύλλογος καθηγητών, ευχόμαστε με τη σειρά μας καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος στους μαθητές του σχολείου μας και στις οικογένειές τους.
Πήλιο 2012!!!
Από 10/12/2012 μέχρι 14/12/2012, πραγματοποιήθηκε η 5ήμερη εκδρομή της Γ΄ Λυκείου στο Πήλιο.
Μαθητές και καθηγητές αναχώρησαν για το όμορφο Πήλιο. Το πρόγραμμα της εκδρομής είχε ψυχαγωγικό και μορφωτικό χαρακτήρα. Ως τόπος διαμονής επελέγη η Πορταριά.
Είδαμε στην Ανακασιά το μουσείο του Θεόφιλου, στις Μηλιές την Ιστορική βιβλιοθήκη, τον ιδιαιτέρας αρχιτεκτονικής, ναό και το ιστορικό τραινάκι του Πηλίου. Επισκεφτήκαμε το Σέσκλο και το Διμήνι, το αρχαιολογικό μουσείο του Βόλου. Θαυμάσαμε το φυσικό κάλλος του βουνού των Κενταύρων και διασκεδάσαμε πολύ! Όλοι μαζί θα αναπολούμε με χαρά τις όμορφες μέρες.
Η Ιωάννα Καρυστιάνη στο σχολείο μας.
Το Σχολείο προσκάλεσε, μετά από εισήγηση της κ. Σανιδά, στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α΄Τάξης, ανάγνωση ολόκληρου λογοτεχνικού κειμένου, τη συγγραφέα Ιωάννα Καρυστιάνη. Οι μαθητές είχαν μελετήσει το βιβλίο της, «Τα σακιά». Τα συνεχή ερωτήματα των παιδιών «οδήγησαν» την συγγραφέα σε μια ουσιαστική και περιεκτική συζήτηση, που παρακολούθησαν με πολύ ενδιαφέρον μαθητές, καθηγητές και γονείς.
Η μαθήτρια της Γ΄Λυκείου Π. Χαλκιά, φιλοτέχνησε το πορτρέτο της Καλεσμένης μας.
Το σχολείο έχει μεγάλη ανάγκη τους πνευματικούς ανθρώπους ιδιαίτερα στην εποχή μας.
Ευχαριστούμε την κ. Καρυστιάνη και της ευχόμαστε να μας χαρίσει και άλλο συναρπαστικό ταξίδι «με το χαρτί και το μολύβι…».
- Πορτρέτο που φιλοτέχνησε μαθήτρια του σχολείου μας.
- Από την επίσκεψή της στο σχολείο μας.
- Από την επίσκεψή της στο σχολείο μας.
Επίσκεψη στο σχολείο μας.
Το Σχολείο μας προσκάλεσε την Πέμπτη, 06-12-2012, την Καθηγήτρια του Παντείου Πανεπιστημίου και Δημοσιογράφο κ.Ρήγου, μετά από εισήγηση της κ. Σανιδά στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.
Οι μαθητές της Β΄Λυκείου, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν μαζί της και να διατυπώσουν πολλά ερωτήματα και απορίες γύρω από τα θέματα: ΜΜΕ, είδηση, πληροφόρηση και σύγχρονη κοινωνία.
Ανακοίνωση
Πρόσκληση
Καλούνται οι Γονείς και Κηδεμόνες των μαθητών, που θα πάρουν μέρος στην 5ήμερη εκδρομή του Σχολείου στο Πήλιο, να προσέλθουν στο Σχολείο, την Τετάρτη 5/12/2012, στις 6 το απόγευμα, προκειμένου να ενημερωθούν για το πρόγραμμα της εκδρομής, την επικοινωνία με τους συνοδούς, το ξενοδοχείο, καθώς και να τους απαντηθούν από τη Δ/νση και τους Συνοδούς καθηγητές τυχόν σχετικά ερωτήματα. Στη συνάντηση μπορούν να παρευρεθούν και οι μαθητές.
Βράβευση επιτυχόντων μαθητών
Στην κατάμεστη από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, αίθουσα Τέχνης «Αλέξανδρος Γαρδέλης» του Κεραμικού Κέντρου Αμαρουσίου, ο Δήμαρχος Αμαρουσίου κος Γιώργος Πατούλης απένειμε τιμητικό έπαινο στους επιτυχόντες μαθητές στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρα μας, για το ακαδημαϊκό έτος 2012-13, ως ένδειξη αναγνώρισης της προσπάθειας, της επιμονής και της υπομονής που επέδειξαν στον αγώνα για την κατάκτηση του σημαντικού αυτού στόχου. Η βράβευση των μαθητών αποτελεί επίσης και αναγνώριση τόσο των γονέων, όσο και των δασκάλων και καθηγητών τους για την σημαντική συμβολή και συμπαράστασή τους στην αγώνα τους για την επιτυχία. Φωτογραφίες απο τη βράβευση των μαθητών στη διεύθυνση:
http://www.maroussi.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=resource&cresrc=6115&cnode=400
Διδακτικές επισκέψεις
Την Τρίτη 20/11/2012 πραγματοποιήθηκαν οι προγραμματισμένες διδακτικές επισκέψεις του Σχολείου μας.
- Η Α΄ Τάξη στα πλαίσια του μαθήματος της Αρχαίας Ιστορίας, επισκέφτηκε το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, όπου ξεναγήθηκε στις αίθουσες των αγγείων, των Αιγυπτιακών και στην έκθεση των ευρημάτων του Ναυαγίου των Αντικυθήρων.
- Η θεωρητική Κατεύθυνση Β΄ και Γ΄ Τάξης, στα πλαίσια της Ιστορίας Γενικής Παιδείας και Κατεύθυνσης, επισκέφτηκαν το «Ιλίου Μέλαθρον», όπου ξεναγήθηκαν στο ιστορικό κτήριο και στη συνέχεια μελέτησαν την ιστορική εξέλιξη του νομίσματος μέσα από τις συλλογές.
- Η Θετική και Τεχνολογική Κατεύθυνση Β΄ και Γ΄ Τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος ΑΟΔΕ και ΑΟΘ, επισκέφτηκαν το Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών. Ο προϊστάμενος του Χρηματιστηρίου παρουσίασε στους μαθητές τη λειτουργία του Χρηματιστηρίου. Πολλές απορίες και ερωτήσεις διατυπώθηκαν από τα παιδιά στο θέμα των διακυμάνσεων των μετοχών.
Διαγωνισμός Euroscola
Η μαθήτρια του Σχολείου μας, Β. Σ, μετά την επιτυχία της στο διαγωνισμό Euroscola, επισκέφτηκε ως “ευρωβουλευτής” το Στρασβούργο, επέστρεψε κατενθουσιασμένη και δήλωσε στους συμμαθητές της:
“Ήταν φανταστική η εμπειρία για μένα που βρέθηκα με νέους απ΄όλη την Ευρώπη, να συζητάμε και να επικοινωνούμε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο σαν “μικροί Ευρωβουλευτές”.
Αλλά και η ξενάγηση στο όμορφο Στρασβούργο ήταν αξέχαστη, οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους…”
Εκδήλωση για το Πολυτεχνείο
Την Παρασκευή, 16-11-2012, στο κλειστό Γυμναστήριο του Σχολείου, μαθητές και μαθήτριες, και από τις τρείς Τάξεις, με την βοήθεια της κ. Γκεσούλη, φιλολόγου του Λυκείου, παρουσίασαν στους Συμμαθητές τους, στους Καθηγητές και στους Γονείς τους, ένα πλούσιο σε περιεχόμενο, ιδέες και μηνύματα, αφιέρωμα στη γιορτή του Πολυτεχνείου.
Το Σχολείο τους ευχαριστεί. Εύχεται σε όλους τους μαθητές τα μηνύματα εκείνου του αγώνα να φωτίζουν το δρόμο τους.
Θεατρική παράσταση
Ενημέρωση Γονέων
Οι Γονείς και οι Κηδεμόνες των μαθητών μας, μπορούν να επισκέπτονται το Σχολείο σύμφωνα με το πρόγραμμα που φαίνεται στο επισυναπτόμενο αρχείο, για να ενημερώνονται για την επίδοση των παιδιών τους. Βέβαια όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα μπορούν να επικοινωνούν με το Σχολείο οποιαδήποτε ημέρα και ώρα.
28η Οκτωβρίου
Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
Τη Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012 και ώρα:19.00 στο αμφιθέατρο του σχολείου θα γίνει η Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων με θέματα:
- Απολογισμός απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου
- Εκλογές για ανάδειξη νέων σχολικών οργάνων
Μέχρι την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου παρακαλούνται οι Γονείς να δηλώσουν υποψηφιότητες στον κ. Φλωράκη Σ. 6972635486 ή στον κ. Σουμαλά Ε. 6937230093.
Η συνδρομή για φέτος είναι 10 ευρώ και ψηφίζουν οι ταμειακά τακτοποιημένοι.
Σε περίπτωση μη απαρτίας, η Συνέλευση και οι εκλογές θα διεξαχθούν την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου στις 19.00.
Από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων 2ου Λυκείου



























