Το σχολείο μας πήρε μέρος στο Διαγωνισμό ποίησης, «Αρχιλόχεια 2012» που έγινε στη Θάσο, από την ποιήτρια Ανδρομάχη Διαμαντοπούλου Φιλιππίδου. Ο μαθητής της Γ΄ Τάξης, Χαρίτος Νίκος, με το ποίημα «Έρημες Χώρες», πήρε το 3ο Βραβείο. Συγχαρητήρια!
Α΄ Διασχολικός Αγώνας «Γνωρίζω το Ιλίου Μέλαθρον και τους θησαυρούς του»
Το Σάββατο 20/04/2013, πραγματοποιήθηκε στο Νομισματικό Μουσείο η δεύτερη φάση του Α΄ Διασχολικού Διαδραστικού Αγώνα: «Γνωρίζω το Ιλίου Μέλαθρον και τους θησαυρούς του». Παρουσιάστηκαν οι εργασίες των μαθητικών ομάδων των σχολείων που είχαν πάρει μέρος, στο κοινό θέμα του Διαγωνισμού με τίτλο: «Πώς τα νομίσματα αποτελούν τεκμήρια που σφραγίζουν την ιστορία».
Η ομάδα του σχολείου μας, αποτελούμενη από τους: Καρτσωνάκη Ελένη, Μάνου Αναστασία και Πιπίδη βασιλική της Β΄Τάξης, Ζαρκαδούλα Στάθη, Κασκούρα Νίκη, Μενεγή Νίνα, Μπούλκου Μαριάννα και Περιβολιώτη Δημήτρη της Α΄Τάξης, έλαβε την πρώτη θέση.
Συγχαρητήρια παιδιά!! Πάντα τέτοιες διακρίσεις και να ακολούθήσουν και άλλοι το παράδειγμά σας!
Συγχαρητήρια και στους υπεύθυνους καθηγητές, κ. Παπαμελετίου Αλεξάνδρα και κ. Ανδρέα Αγόρη.
Συγχαρητήρια και σε όλες τις ομάδες των άλλων σχολείων. Παρακολουθήσαμε όλες τις εργασίες, ήταν ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες. Εκτιμούμε, σαν εκπαιδευτικοί, το ενδιαφέρον των παιδιών για τη γνώση και τον μεγάλο κόπο που κατέβαλαν γνωρίζοντας το ήδη βεβαρημένο τους πρόγραμμα.
Τέτοιες δράσεις των Μουσείων είναι ουσιαστικές. Δεν φέρνουν τους μαθητές σαν επισκέπτες κοντά τους, αλλά τους μαθαίνουν να «αλιεύουν» μόνοι τους τη γνώση. Και όταν γνωρίσεις κάτι και το εκτιμάς και το αγαπάς και το προστατεύεις!!
- 1. Τιμητική διάκριση του σχολείου μας – Πλακέτα
- 2α. Τιμητική διάκριση του σχολείου μας – Βιβλίο1ο
- 2β. Τιμητική διάκριση του σχολείου μας – Βιβλίο2ο
- 2γ. Τιμητική διάκριση του σχολείου μας – Βιβλίο3ο
- 3. Τιμητική διάκριση του σχολείου μας – Ενθύμιο,μετάλλιο
- Οι μαθητές
- Παρουσίαση
Επίσκεψη στο Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο
Το σχολείο μας επισκέφτηκε το Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο και παρακολούθησε την Παρασκευή 06 Απριλίου 2012, το 2ο πανελλήνιο πρόγραμμα «Ημέρα Ολυμπιακής Παιδείας». Το πρόγραμμα είχε το τίτλο «Οι 1οι Σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες…Αθήνα 6 Απριλίου 1896 – Αθήνα 6 Απριλίου 2012».
Εκπαιδευτικές επισκέψεις Α΄και Β΄Λυκείου
Πραγματοποιήθηκαν οι προγραμματισμένες εκπαιδευτικές επισκέψεις Α΄και Β΄Λυκείου, σε Θεσσαλονίκη και Καλαμάτα αντίστοιχα. Οι μαθητές γνώρισαν τις όμορφες περιοχές της Πατρίδας μας, ξεναγήθηκαν στους ιστορικούς χώρους, όπως είχε σχεδιαστεί και στον ελεύθερο χρόνο ψυχαγωγήθηκαν. Οι συνοδοί καθηγητές έμειναν πολύ ευχαριστημένοι, τόσο από τη συμπεριφορά των μαθητών, όσο και από το ενδιαφέρον που έδειξαν στις ξεναγήσεις και τη συνέπεια σε όλο το πρόγραμμα.
Παρέλαση 25ης Μαρτίου 2013
Εορτασμός 25ης Μαρτίου 2013
Την Παρασκευή 22/03/2013, στις 9.00΄, στο Κλειστό Γυμναστήριο του σχολείου, πραγματοποιήθηκε η γιορτή της 25ης Μαρτίου.
Οι μαθητές τίμησαν τους αγώνες των Ελλήνων του ΄21, μέσα από δραματοποιημένα αποσπάσματα έργων των ποιητών μας, Διονυσίου Σολωμού και Αριστοτέλη Βαλαωρίτη, τον «Φωτεινό», την «Γυναίκα της Ζάκυνθος» και τους «Ελεύθερους Πολιορκημένους».
Χόρεψαν ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς.
Τη γιορτή επιμελήθηκε η φιλόλογος, κ. Παπαμελετίου και τους χορούς η γυμνάστρια κ. Τότσικα.
Ενημέρωση και πρόληψη από εξαρτήσεις, αλκοόλ και διαδίκτυο.
Την Τρίτη, 19/03/2013, επισκέφτηκαν το σχολείο ειδικοί από τον Δήμο Αμαρουσίου, (Ψυχολόγος, Κοινωνική Λειτουργός, Καθηγητής Φυσικής Αγωγής) και ενημέρωσαν τους μαθητές για την πρόληψη της εξάρτησης από το αλκοόλ και το διαδίκτυο.
Οι μαθητές έδειξαν ενδιαφέρον για τις πληροφορίες και έκαναν πολλές ερωτήσεις στους ομιλητές.
Ευχαριστούμε όλη την ομάδα και τον Δήμο Αμαρουσίου. Το Σχολείο θεωρεί ότι αυτές οι παρεμβάσεις βοηθούν το έργο του, ιδιαίτερα στην εποχή μας.
Επίσκεψη στο σχολείο μας.
Το σχολείο, με εισήγηση της κ. Τότσικα, στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας, προσκάλεσε την Τετάρτη 13/03/2013, τον χρυσό ολυμπιονίκη του 2004, Δημοσθένη Ταμπάκο. Ο κ. Ταμπάκος είναι αθλητής ενόργανης στο όργανο των κρίκων. Οι μαθητές παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τον κ. Ταμπάκο που πρόθυμα και με υπομονή, απάντησε, για περισσότερο από μία ώρα, στις ερωτήσεις τους.
Αυτούς τους ανθρώπους, με τους υψηλούς στόχους και τον σκληρό αγώνα για να τους πετύχουν, προτείνουμε σαν πρότυπα στους μαθητές μας.
Το Σχολείο τον ευχαριστεί θερμά.
Ακρόπολη,Θησείο,Κεραμεικό,Βιομηχανικό Μουσείο.
Την Πέμπτη 7/3/2013, το σχολείο μας πραγματοποίησε τον προγραμματισμένο περίπατο του Μαρτίου στην Ακρόπολη – Θησείο – Κεραμεικό. Ένας περίπατος σε αυτή την περιοχή είναι, ακόμη και με βροχή, είναι πάντα απολαυστικός για όλους!!!!
Στα πλαίσια του περιπάτου, μαθητές τεχνολογικής και θετικής κατεύθυνσης της Β΄ και Γ΄ Τάξης, περιηγήθηκαν μαζί με τους καθηγητές τους στο Βιομηχανικό Μουσείο, που στεγάζεται στο παλαιό Εργοστάσιο φωταερίου, γνωστό Γκάζι, δίπλα στον Κεραμεικό, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων. Οι μαθητές έδειξαν ενδιαφέρον τόσο για την ιστορία του εργοστασίου, 1857-1984, όσο και για τον τρόπο λειτουργίας του.
Ενδοσχολική βία
Την Τετάρτη, 6/3/2013, ημέρα αφιερωμένη κατά της ενδοσχολικής βίας, την πέμπτη ώρα του ημερήσιου προγράμματος, οι διδάσκοντες μίλησαν στους μαθητές, για τη σημασία που έχει για τη σχολική ζωή, την τάξη και όλο τo σχολικό περιβάλλον ο σεβασμός της ελευθερίας και των δικαιωμάτων όλων, η αλληλεγγύη μεταξύ των μαθητών και η καλλιέργεια κλίματος αγάπης και αρμονίας για την πραγμάτωση του διδακτικού και παιδαγωγικού έργου του σχολείου.
Η περιβαλλοντική ομάδα στην Πάρνηθα
Η περιβαλλοντική ομάδα του Σχολείου μας επισκέφτηκε τον Εθνικό Δρυμό της Πάρνηθας με τη συνοδεία των καθηγητών, κ. Βουδούρη, υπεύθυνου της Ομάδας και του κ. Ραφτόπουλου.
Γυμναστές του Δήμου Αμαρουσίου, ο κ. Δημόπουλος Μάκης και η κ. Ζάκκα Δώρα, «ξενάγησαν» με πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες τους μαθητές στο βουνό και τους μύησαν σε δραστηριότητες εναλλακτικού αθλητισμού, όπως πεζοπορία, αναρρίχηση, τοξοβολία κ.λ.π.
«Βρεθήκαμε σε άλλο κόσμο, δεν είναι ότι αναπνέαμε άλλον αέρα», μας είπαν επιστρέφοντας οι μαθητές «αλλά είχαμε και την αίσθηση ότι είμαστε χιλιόμετρα μακριά από το Μαρούσι και για πολλές μέρες….»
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Παναθηναϊκό Στάδιο
Την Τετάρτη 6-02-2013, το σχολείο μας, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Παναθηναϊκό Στάδιο, στα πλαίσια του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας. Συνοδοί και υπεύθυνοι καθηγητές ήταν η κ. Τότσικα και ο κ. Μαυρίκιος. Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου, είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν το χώρο, όπου φιλοξενήθηκαν τα Μεγάλα Παναθήναια το 330 π.Χ. καθώς και οι πρώτοι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες το 1896.
Εντυπώσεις των μαθητών
Η επίσκεψή μας ήταν μια μοναδική εμπειρία και οι εντυπώσεις που αποκομίσαμε όλοι ήταν εξαιρετικές! Με αυτή την επίσκεψη, μας δόθηκε η ευκαιρία να αισθανθούμε το μεγαλείο του αθλητισμού και της πίστης σε υψηλά ιδανικά. Περιηγηθήκαμε στο μουσείο που στεγάζει τις δάδες όλων των Ολυμπιακών Αγώνων, από το 1900 μέχρι σήμερα! Καθισμένοι στις υψηλότερες θέσεις του σταδίου, ατενίσαμε με θαυμασμό το Στάδιο, την Ακρόπολη, το Ζάππειο. Η χαρά και η συγκίνησή μας υπήρξε μεγάλη, καθώς βρεθήκαμε στον χώρο, όπου το 1896 είχε στεφτεί νικητής στο αγώνισμα του Μαραθωνίου ο δικός μας μαραθωνοδρόμος αθλητής, Σπύρος Λούης!
Η περιβαλλοντική ομάδα στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο
Η περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας, την Τρίτη 5-2-2013, συνοδευόμενη από τους καθηγητές κο Βουδούρη Β. και κα Σανιδά Μ., επισκέφτηκε το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, όπου ξεναγήθηκε στα εργαστήρια (μελισσοκομίας, ζωοτεχνολογίας, μηχανολογίας, ιχθυοκαλλιέργειας).
Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και οι ξεναγοί – μεταπτυχιακοί φοιτητές απάντησαν στις απορίες και τα ερωτήματά τους.
Ανακοίνωση
Την Παρασκευή, 8-2-2013 το μεσημέρι, μετά τη λήξη των μαθημάτων, θα επιδοθούν στους Γονείς και Κηδεμόνες των μαθητών του Σχολείου μας οι έλεγχοι επίδοσης στα μαθήματα για το Α΄τετράμηνο του σχολ.έτους 2012-2013.
Οι γονείς θα παραλάβουν τους ελέγχους από τους Υπεύθυνους Καθηγητές των τμημάτων των παιδιών τους, που θα βρίσκονται στην αίθουσα διδασκαλίας του κάθε τμήματος.
Άσκηση αντισεισμικής προστασίας
Την Παρασκευή 1-2-2013, πραγματοποιήθηκε η άσκηση αντισεισμικής προστασίας.
Το Σχολείο μας σε συνεργασία με το 2ο Γυμνάσιο και το Σύλλογο Γονέων, εκτέλεσε με επιτυχία το σχέδιο εκκένωσης του κτιρίου.



















































