Η διαφήμιση έχει ως στόχο να γνωστοποιήσει και να επηρεάσει τον καταναλώτη για ένα προϊόν που προορίζεται να πουλήθει.Για να πετύχει αυτό το στόχο χρησιμοποιεί την εικόνα, τη μουσική, την κίνηση και τα μυνήματα ώστε να κεντρίζουν το ενδιαφέρον και την περιέργεια του αγοραστή. Ανάλογα με την ηλικία και το φύλλο που προορίζεται το προϊόν η διαφήμιση χρησημοποιεί τα αντίστοιχα τεχνάσματα και χαρακτηριστικά. Άλλοτε προσπαθεί να συγκινήσει προβάλλοντας μωράκια, κουταβάκια, συμπαθητικούς ηλικιωμένους κ.α. Άλλοτε χρησιμοποιεί τη λογική π.χ. προβάλλει τη δελεαστική τιμή ενός προοϊόντος .Η διαφήμιση χρησιμοποιώντας την πείθω θέλει να μας αναγκάσει να πιστέψουμε σε τεχνιτές ανάγκες.
Ο αγοραστής θα πρέπει να αμύνεται στο βομβαρδισμό των διαφημίσεων και να αναπτύσσει τη δική του βούληση και κρίση, το τι πραγματικά χρειάζεται. Αυτή θα είναι και η δύναμή του.
Δημοσιεύθηκε απο Αμπατζή Ναυσικά, Α1
poly kalo nausika