Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία

Τέμπη-Δεν ξεχνώ

Ένας χρόνος πέρασε από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Παλλήνης  σε συνεργασία με τους  καθηγητές τους, την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου, δημιούργησαν στο προαύλιο του σχολείου αφίσες και σχημάτισαν την φράση Τέμπη – 1 έτος με τις τσάντες τους για να τιμήσουν την μνήμη και τον άδικο χαμό τόσων ανθρώπων.

IMG 5514

031CAB98 843D 4A17 954B EF514E4472A73FE762CC 3FFD 4EDA 8C67 0FDCF8639072