Ένας χρόνος πέρασε από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Παλλήνης σε συνεργασία με τους καθηγητές τους, την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου, δημιούργησαν στο προαύλιο του σχολείου αφίσες και σχημάτισαν την φράση Τέμπη – 1 έτος με τις τσάντες τους για να τιμήσουν την μνήμη και τον άδικο χαμό τόσων ανθρώπων.


