Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό υποδεχθήκαμε την ανακοίνωση της Εθνικής Μονάδας Συντονισμού του Προγράμματος Erasmus+ ότι εγκρίθηκε για χρηματοδότηςη το ευρωπαϊκό σχέδιο στρατηγικής σύμπραξης “help me to understand”, για το οποίο το σχολείο μας είχε υποβάλει τον περασμένο Μάρτιο συγκεκριμένη πρόταση ως εταίρος, μαζί με την Πολωνία και την Ισπανία. Συντονίστρια χώρα θα είναι η Σλοβακία και στο πλαίσιο του φιλόδοξου αυτού προγράμματος, οι μαθητές μας, με την καθοδήγηση των καθηγητών τους, θα λάβουν μέρος σε ποικίλες και ενδιαφέρουςες βιωματικές δράσεις, θα επισκεφθούν σχολεία της Ευρώπης και θα αποκτήσουν πολύτιμες και μοναδικές εμπειρίες.
Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί απο το Σεπτέμβριο του 2016 έως τον Ιούνιο του 2018 με τη συμμετοχή καθηγητών και μαθητών απο τα τέσσερα συνεργαζόμενα σχολεία.
Καλή δύναμη και καλη επιτυχία σε όλους μας σε αυτο το συναρπαστικό ευρωπαϊκό ταξίδι γνώσεων και ανεπανάληπτων εμπειριών που μας περιμένει τα επόμενα δυο χρόνια !
Η υπεύθυνη του προγράμματος
Μαρία Λιάπη
