Δράση προαγωγής υγείας
Την Παρασκευή 22/1/2016, στα πλαίσια των δράσεων Προαγωγής και Αγωγής υγείας που εφαρμόζει η Περιφέρεια Αττικής, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημέρωση των μαθητών-τριών της Γ΄τάξης, από τη γιατρό κ. Μαχίνη,με θέμα: “πρόληψη σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων”. Η ενημέρωση έγινε κατά τη διάρκεια της 2ης και 3ης διδακτικής ώρας,









