Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπ/κού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς 2021-2022)

Ιούν 202222

 Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

 Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

 Το σχολείο μας εντοπίζεται εντός του αστικού ιστού, σε μία όμως περιοχή που δεν έχει ιδιαίτερα υψηλά κτίρια και πολυκατοικίες. Βρίσκεται αρκετά κοντά στο Άλσος της Ν. Φιλ/φείας.

Το μαθητικό δυναμικό του σχολείου μας αγγίζει τους 246 μαθητές, ενώ το αντίστοιχο εκπαιδευτικό δυναμικό τους 32 καθηγητές, καθώς υπήρξαν αλλεπάλληλοι διορισμοί αναπληρωτών, λόγω των αντίστοιχων λειτουργικών κενών. Από το σύνολο των 32 εκπαιδευτικών, ένα υποσύνολο μόλις 17 εκπαιδευτικών αποτελούν το οργανικό δυναμικό της σχολικής μονάδας.

Το ποσοστό των αλλοδαπών μαθητών κυμαίνεται κοντά στο 15%. Οι μαθητές αυτοί είναι απόλυτα ενταγμένοι στο κοινωνικό σύστημα της πόλης και συνακόλουθα στο εκπαιδευτικό σύστημα και στη μαθησιακή διαδικασία που ακολουθείται εντός της σχολικής μονάδας.

 

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 Θετικά σημεία

 Η μεγάλη συμμετοχή καθηγητών διαφόρων ειδικοτήτων, καθώς και μαθητών διαφορετικών δυνατοτήτων και αναγκών στις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν.

Επετεύχθη ο στόχος της καλής επικοινωνίας με τους γονείς. Λόγω της πανδημίας του Covid-19, κυριότερος τρόπος επικοινωνίας σχολείου-κηδεμόνων αναδείχθηκε ο τηλεφωνικός.

Σημεία προς βελτίωση

 Η ανεπαρκής υλικοτεχνική υποδομή, ιδιαίτερα στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Assess-Learning.

Η περισσότερο αυξημένη επικοινωνία με τους γονείς, εφόσον το επιτρέψει η πορεία της πανδημίας και η συνακόλουθη αλλαγή των υγειονομικών πρωτοκόλλων επιτρέψει κάτι τέτοιο.

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία

Σημεία προς βελτίωση

 

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία

 Πραγματοποιήθηκαν τρεις (3) ενδοϋπηρεσιακές επιμορφωτικές δράσεις με πολύ μεγάλη συμμετοχή των εκπαιδευτικών. Από τη συνακόλουθη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου διαπιστώθηκε πως αρκετοί εκπαιδευτικοί συμμετέχουν ιδία πρωτοβουλία σε επιμορφωτικές δράσεις εκτός σχολικής μονάδας και εκτός διδακτικού ωραρίου.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε δράσεις όπου ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα κοινωνικού χαρακτήρα και θεατρικής αγωγής.

Σημεία προς βελτίωση

 Μελλοντικός προγραμματισμός στοχευμένων επιμορφωτικών δράσεων για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπου θα αναλύονται πιθανοί (δυνητικοί) τρόποι αντιμετώπισης απρόσφορων συμπεριφορών εντός του σχολικού περιβάλλοντος.

Προτείνεται η επανάληψη δράσεων κοινωνικού χαρακτήρα εντός της στη σχολικής μονάδας, εφόσον οι υγειονομικές συνθήκες και τα αντίστοιχα υγειονομικά πρωτόκολλα το επιτρέψουν.

 

Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 Λειτουργία

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία – Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 2

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν οι Δράσεις

Σχέσεις σχολείου – οικογένειας

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Λειτουργία

Διοικητική λειτουργία

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις

Λειτουργία

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών – Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 2

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν οι Δράσεις

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Παρατηρήσεις   /   Σχόλια

Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων

  1. Η μεγάλη συμμετοχή καθηγητών διαφόρων ειδικοτήτων, καθώς και μαθητών διαφορετικών δυνατοτήτων και αναγκών στις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν.
  2. Επετεύχθη ο στόχος της καλής επικοινωνίας με τους γονείς.
  3. Πραγματοποιήθηκαν τρεις (3) ενδοϋπηρεσιακές επιμορφωτικές δράσεις με πολύ μεγάλη συμμετοχή των εκπαιδευτικών. Από τη συνακόλουθη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου διαπιστώθηκε πως αρκετοί εκπαιδευτικοί συμμετέχουν ιδία πρωτοβουλία σε επιμορφωτικές δράσεις εκτός σχολικής μονάδας και εκτός διδακτικού ωραρίου.
  4. Μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε δράσεις όπου ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα κοινωνικού χαρακτήρα και θεατρικής αγωγής.

Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν

 Ανεπαρκής υλικοτεχνική υποδομή.

  1. Εφόσον το επιτρέψει η πορεία της πανδημίας και η συνακόλουθη αλλαγή των υγειονομικών πρωτοκόλλων, η αυξημένη επικοινωνία με τους γονείς θα ήταν επιθυμητή.
  2. Εφόσον οι υγειονομικές συνθήκες και τα αντίστοιχα υγειονομικά πρωτόκολλα το επιτρέψουν, κρίνεται ιδιαιτέρως επιθυμητή η επανάληψη δράσεων κοινωνικού χαρακτήρα εντός της σχολικής μονάδας,

 

Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).

 Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις

 Θέμα 1

 Άξονας

 Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Ειδικότερο Θέμα

 Μελλοντικός προγραμματισμός στοχευμένων επιμορφωτικών δράσεων για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπου θα αναλύονται πιθανοί (δυνητικοί) τρόποι αντιμετώπισης απρόσφορων συμπεριφορών εντός του σχολικού περιβάλλοντος.

Εφόσον οι υγειονομικές συνθήκες και τα αντίστοιχα υγειονομικά πρωτόκολλα το επιτρέψουν, κρίνεται ιδιαιτέρως επιθυμητή η επανάληψη δράσεων κοινωνικού χαρακτήρα εντός της σχολικής μονάδας,

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπ/κού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς 2021-2022)    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιούνιος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

 

image.jpg

2o Γυμνάσιο Ν.Φιλαδέλφειας

Τρωάδος 37, Ν.Φιλαδέλφεια 14342

Τηλ – Fax : 210 25 21 775

e-mail:  2 g y m n f i l @ sch.g r

Μέσω συγκοινωνιακών γραμμών η πρόσβαση σας στο 2ο Γυμνάσιο μπορεί να γίνει ως εξής:

Λεωφορείο 619 (πρώην Β8) (Μεταμόρφωση- Ν.Φιλ/φεια – Ανω Πατήσια (κυκλική)): στάση Καμπούρογλου

Λεωφορείο Β9 (Χαλκοκονδύλη – Μεταμόρφωση – Ν.Κηφισιά): στάση Αλσος

Λεωφορείο Γ9 (Χαλκοκονδύλη -Κ.Κόκκινος – Αχαρναί ): στάση Μάδυτος

Τρόλλεϊ 6 (Ιπποκράτους – Ν.Φιλ/φεια – Κόκκινος Μύλος): στάση Μάδυτος
Η συγκοινωνιακή γραμμή Β8 αντικαταστάθηκε από την 619 και η Α9 καταργήθηκε.
map-gymnasioy1.jpg

—————————————-

Google maps



Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων