O επίσημος ιστοχώρος του σχολείου μας
ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
από τις υπεύθυνες συντονισμού τάξεων του 2ου Γυμνασίου Κοζάνης,
Γεωργουβιά Ιωάννα και Λάμπρου Αργυρώ
Πώς τα μαθηματικά συνδέονται με το μουσείο και τη γλώσσα μας; Πώς ο λόγος, ως σημαίνον/σημαινόμενο αλλά και ως αναλογία, έχει θέση στα μαθηματικά και στο μουσείο;
Με αφορμή αυτή τη σκέψη οι καθηγήτριες Γεωργουβιά Ιωάννα, μαθηματικός, και Λάμπρου Αργυρώ, φιλόλογος, υλοποίησαν ένα διαφορετικό μάθημα νεοελληνικής γλώσσας και μαθηματικών στο Ιστορικό – Λαογραφικό και Φυσικής Ιστορίας Μουσείο της Κοζάνης.
Σκοπός της δράσης μας:
Να συνδυάσουμε τις δύο επιστήμες, μαθηματικά και γλώσσα
Να καλλιεργήσουμε στα παιδιά ενσυναίσθηση και λογική σκέψη (γλωσσική, ιστορική και μαθηματική )
Να συμβάλλουμε στην καλλιέργεια του λόγου τους και στην πρακτική επίλυση μαθηματικών προβλημάτων
Να βρεθούμε σε χώρο εκτός σχολικής αίθουσας και να μεταλαμπαδεύσουμε στα παιδιά τη δική μας αγάπη για τα μαθηματικά και τη γλώσσα
Τέλος, να παρακολουθήσουν οι συνάδελφοι βιωματικά ένα «διαφορετικό» μάθημα νεοελληνικής γλώσσας και μαθηματικών, καθώς και χημείας και γεωλογίας μέσα από τις προθήκες με τα πετρώματα από την κα. Μαυρίδου Ελένη (ΠΕ04).
Οδεύοντας στο τέλος της σχολικής χρονιάς αποφασίσαμε ως υπεύθυνες συντονισμού τάξεων να μοιραστούμε μαζί σας ένα μέρος από τις φετινές πρωτοβουλίες μας. Κοινή συνισταμένη των σκέψεων και πρωτοβουλιών μας ήταν η συνεργασία των ειδικοτήτων, η διαθεματική προσέγγιση της ύλης, η αγαστή συνεργασία σε θέματα καθημερινότητας και, κυρίως, η αγάπη μας για τα παιδιά και το σχολείο.
ΠΑΜΕ ΜΟΥΣΕΙΟ λοιπόν με τους μαθητές/τριες της Β γυμνασίου και τους συναδέλφους να παρακολουθούν ένα διαφορετικό μάθημα. Η δράση μας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου και την Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2022.
Ευχαριστούμε τους υπευθύνους του Ιστορικού –Λαογραφικού και Φυσικής Ιστορίας Μουσείου που μας φιλοξένησαν, τον Διευθυντή μας, Τσιτούρα Γεώργιο, για τη συμμετοχή και τη βοήθεια του, τους μαθητές /τριες που συμμετείχαν και τις συναδέλφους μας Τσιμούλα Β., Τσιτούρα Μ., Μαυρίδου Ε., Κυροδήμου Μ., Νάννου Ν., Δερμετζόγλου Ε. που παρακολούθησαν το μάθημά μας.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.