Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας σας προσκαλούν στην τελετή απονομής των απολυτηρίων των μαθητών και μαθητριών της Γ΄ Γυμνασίου.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 και ώρα 10:30 π.μ. στον χώρο του σχολείου.
Με χαρά θα γιορτάσουμε όλοι μαζί την ολοκλήρωση της φοίτησης των μαθητών μας στο Γυμνάσιο και θα τους ευχηθούμε καλή πρόοδο στη συνέχεια της εκπαιδευτικής τους πορείας.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου

