Πέμπτη 12-5-22 Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού.

 Νεάπολη Θεσσαλονίκης. Στα πλαίσια διδακτικής επίσκεψης στα μαθήματα των Θρησκευτικών και της Ιστορίας μαζί με τα παιδιά της Β΄τάξης επισκεφτήκαμε το Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού για να τιμήσουμε και να φέρουμε στη μνήμη μας τα 100 χρόνια από την Μικρασιατική Καταστροφή (1922-2022). Ξεναγηθήκαμε από τον κ. Βορεόπουλο Πάρη, Καππαδόκη στην καταγωγή, στους χώρους του μουσείου και ενημερωθήκαμε για τα πλούσια εκθέματα μεταφερμένα με κόπο, φροντίδα και λαχτάρα από τις Αλησμόνητες Πατρίδες του Ελληνισμού: Πόντος, Καππαδοκία, Ιωνία, Κιλικία, Βιθυνία, Ανατολική Θράκη κ.ά. Φέραμε στο νου μας τις τραγικές στιγμές που βίωσαν οι προπαππούδες και οι παππούδες μας, όταν κυνηγημένοι, εξαθλιωμένοι, τρομαγμένοι και αποδεκατισμένοι εγκατέλειψαν τα σπίτια, τις εργασίες, τους συγγενείς και τις περιουσίες τους στο έλεος των Τούρκων. Η Γενοκτονία του Μικρασιατικού Ελληνισμού αποτελεί μια από τις μελανότερες σελίδες της Παγκόσμιας Ιστορίας… Γιατί για εμάς τους Έλληνες και την Πονεμένη Ρωμηοσύνη δεν υπάρχουν Χαμένες Πατρίδες, παρά μόνον Αλησμόνητες!!
Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Κενανίδης Λάζαρος, Καπάκογλου Αναστασία, Μιχαηλίδης Στέφανος.
2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *