Με μεγάλη χαρά συμμετείχε το σχολείο μας στους 5ους Μαθητικούς Αγώνες Νέας Ελληνικής Γλώσσας Γυμνασίων υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. Οι αγώνες διοργανώθηκαν διαδικτυακά την Τετάρτη 11-5-2022. Οι μαθήτριές μας Σταμενίτη Κων/να, Τζούρου Όλγα, Ντόρβα Αλεξάνδρα, Σαμαρά Μαρία, Πετρίδου Γαλάτεια, Τσακίρη Νικολέτα, Παπαδημητρίου Γεωργία διαγωνίστηκαν στην κατανόηση Προφορικού Λόγου, στην κατανόηση Γραπτού Λόγου και στην Παραγωγή Γραπτού Λόγου. Οι αγώνες θα ολοκληρωθούν σε μια διαδικτυακή συνάντηση όλων των συμμετεχόντων Γυμνασίων την Κυριακή 15/5/2022. Με υπομονή και συνεργατικό πνεύμα προσδοκούμε ό,τι καλύτερο….Υπεύθυνες καθηγήτριες: Γακίδου Ειρήνη και Καπάκογλου Αναστασία. Αξίζουν συγχαρητήρια στα παιδιά και στις εκπαιδευτικούς μας για την προσπάθεια, το μεράκι, την διάθεση, τον χρόνο και τον κόπο που κατέβαλαν.
