Σε μια από τις τελευταίες μεγάλες εξορμήσεις του σχολείου μας, επισκεφτήκαμε τον Άγιο Νικόλαο Νάουσας, σήμερα, Τετάρτη, 18 Μαΐου 2022, όπου μαθητές όλων των τμημάτων και καθηγητές απολαύσαμε την ομορφιά του τοπίου και χαλαρώσαμε με ποικίλες δραστηριότητες μέσα στη φύση.
Τους μαθητές, που κατά γενική ομολογία είχαν άψογη συμπεριφορά, συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Χατζηασλανίδης, Νινιατσούδης, Ντόντουλος, Καπάκογλου, Βασιλειάδου, Γακίδου, Ευαγγελίδου, Μικροπούλου, Ταρασίδου, Βασιλειάδης και Μιχαηλίδης. Στην οργάνωση και τον συντονισμό της όλης δράσης συνέβαλε ο δ/ντής του σχολείου μας Κενανίδης Λάζαρος.

