Διάκριση μαθητή του σχολείου μας στο σκάκι!!!

Διάκριση μαθητή του σχολείου μας στο σκάκι

Η διεύθυνση και ο σύλλογος καθηγητών του 2ου Γυμνασίου Γιαννιτσών εκφράζει θερμά

συγχαρητήρια

στον μαθητή α’ τάξης του γυμνασίου μας Δημήτρη Πετρίδη, ο οποίος με 7 νίκες σε 7 αγώνες αναδείχτηκε πρωταθλητής κεντροδυτικής Μακεδονίας στους τελικούς σχολικούς αγώνες σκακιού.

Με τη διάκρισή του αυτή προκρίνεται και πρώτος από την κεντροδυτική Μακεδονία στους πανελλήνιους σχολικούς αγώνες του 2022! Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία για τη συνέχεια!
22 21

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *