Eπίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής

Στο πλαίσιο υλοποίησης του ευρωπαϊκού προγράμματος Urbansecurity, σε συνεργασία με το Δήμο Πέλλας, στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας, πραγματοποιήθηκε δράση στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής της πόλης μας, την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2022. Στόχος της δράσης αυτής, στην οποία πήρε μέρος το τμήμα Α2  του 2ου Γυμνασίου Γιαννιτσών με υπεύθυνες  καθηγήτριες, την κυρία  Μικροπούλου Γεωργία και την κυρία  Κωστάκη Γεωργία, ήταν η ενημέρωση και η εκπαίδευση των μαθητών /-τριών του προγράμματος σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και οδικής ασφάλειας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα ενημερώθηκαν και εξασκήθηκαν μέσα από βιωματικές δράσεις στους κανόνες που ορίζουν την καλή οδική συμπεριφορά των πεζών, των ποδηλατών και των οδηγών. Για την πραγματοποίηση της δράσης αυτής ευχαριστούμε θερμά την Ανθ/μο Ανανιάδου Αντιγόνη, που ανέλαβε την ενημέρωση των μαθητών μας, τον Ανθ/μο Κωνσταντινίδη Θεόδωρο, τον Αρχιφύλακα Ζαμπουλάκη Νικήτα καθώς και τον Διοικητή της Τροχαίας Γιαννιτσών, Αστυνόμο Α΄ Πλούγαρλη Βασίλειο για την πολύτιμη συνδρομή τους.

12 111 113

141516

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *