Από τις δράσεις του σχολείου μας….

Από τις δράσεις του σχολείου μας….
Αγώνας με πάθος και πείσμα μεταξύ…….Γαλλίας και Γερμανίας!!!
Σε μια πρωτότυπη και αρκετά διασκεδαστική δράση τα παιδιά του τμήματος Γερμανικών και τα παιδιά του τμήματος Γαλλικών του σχολείου μας βρέθηκαν…..αντίπαλοι !!
Ποιοι ήταν οι νικητές; Μα η φιλία και η συνεργασία των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου μας!!! Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ταρασίδου Μ. και Ευαγγελίδου Αικ.
1211

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *