Γιορτή 25ης Μαρτίου στο 2ο Γυμνάσιο.
Η καθιερωμένη γιορτή μας, φόρος τιμής στο αθάνατο 21, έγινε φέτος δια ζώσης αλλά και πάλι με ιδιαιτερότητες ελέω πανδημίας: οι μαθητές κάθε τμήματος είχαν, μεταξύ άλλων, την ευκαιρία να συζητήσουν με τους καθηγητές τους σημαντικές πτυχές της ελληνικής επανάστασης, όπως τη σημασία της για τον ελληνικό και τους άλλους ευρωπαϊκούς λαούς, τον αντίκτυπό της στην Ευρώπη και τον κόσμο καθώς και την παρακαταθήκη της, 200 χρόνια μετά, σε εμάς, τους σύγχρονους Έλληνες.
Υπεύθυνη καθηγήτρια για το υλικό και τις δράσεις που έγιναν ήταν η φιλόλογος Γεωργία Κωστάκη.


