2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

3 Ιουνίου 2025
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαδικτυακή συνάντηση μαθητών με τον αθλητικογράφο Πέτρο Μαυρογιαννίδη στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Διαδικτυακή συνάντηση μαθητών με τον αθλητικογράφο Πέτρο Μαυρογιαννίδη στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού

      Τον Μάρτιο 2025, οι μαθητές δύο τμημάτων της Γ’ Γυμνασίου του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή δράση στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού με την καθηγήτρια Ρίζου Ευανθία, στο μάθημα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων». Πιο συγκεκριμένα, είχαν την ευκαιρία να συνδεθούν διαδικτυακά και να συνομιλήσουν με τον καταξιωμένο αθλητικογράφο Πέτρο Μαυρογιαννίδη. Η δράση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού του Τμήματος Ένταξης του σχολείου μας, κου Κουδούνα Γεώργιου.

      Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Μαυρογιαννίδης παρουσίασε στους μαθητές τις βασικές πτυχές του επαγγέλματός του, τις σπουδές και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να ασχοληθεί κανείς με τη δημοσιογραφία στον χώρο του αθλητισμού, ενώ μοιράστηκε και προσωπικές εμπειρίες από την επαγγελματική του πορεία. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σημασία της αγάπης για τον αθλητισμό, της συνεχούς ενημέρωσης και της αντικειμενικότητας στην ενημέρωση του κοινού.

      Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να θέσουν ερωτήσεις και να εκφράσουν τον προβληματισμό τους σχετικά με τις επαγγελματικές επιλογές που τους ενδιαφέρουν, γεγονός που συνέβαλε στη δημιουργία ενός ζωντανού και ουσιαστικού διαλόγου.

     Η δράση αυτή εντάσσεται στις πρωτοβουλίες του σχολείου μας για την υποστήριξη των μαθητών στη διαδικασία του επαγγελματικού τους προσανατολισμού και αποσκοπεί στην επαφή τους με διαφορετικά επαγγέλματα μέσα από αυθεντικές εμπειρίες και συναντήσεις με επαγγελματίες.

      Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Πέτρο Μαυρογιαννίδη για την ανταπόκρισή του και την πολύτιμη συμβολή του στην προσπάθειά μας να εμπνεύσουμε και να καθοδηγήσουμε τους μαθητές μας.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

1748851824778a 1748851824760a

1748851824738a 1748851824721a

 

1748851824796a 11748851824693

3 Ιουνίου 2025
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Το ταξίδι της Τροφής»

«Το ταξίδι της Τροφής»

        Την Τετάρτη 14 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία εργαστήρια ευαισθητοποίησης στο 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Το Ταξίδι της Τροφής», το οποίο εντάσσεται στην «Εθνική Δράση για την αντιμετώπιση της Παιδικής Παχυσαρκίας» που υλοποιεί το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με τη UNICEF.

      Κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων, η κα Αντάρα Σταυρούλα, Τοπική Συντονίστρια της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας της ΜΚΟ “Μπορούμε” που λειτουργεί ως εταίρος υλοποίησης παρεμβάσεων στα σχολεία και τις τοπικές κοινότητες για την προώθηση υγιεινών και βιώσιμων διατροφικών συνηθειών για τα παιδιά, ενημέρωσε τους μαθητές της Α’ τάξης για τη σημασία της ορθής διαχείρισης της τροφής. Επίσης, αναφέρθηκε στις επιπτώσεις της σπατάλης τροφίμων στο περιβάλλον και την κοινωνία, καθώς και σε πρακτικούς τρόπους μείωσης της τροφικής σπατάλης στην καθημερινή ζωή.

      Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες και εποικοδομητικό διάλογο, οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν σε ζητήματα υπεύθυνης κατανάλωσης και κοινωνικής προσφοράς, ενισχύοντας τη συνείδηση ενεργού πολίτη και σεβασμού στους διατροφικούς πόρους.

      Η δράση εντάσσεται στη διαρκή προσπάθεια του σχολείου μας για την προαγωγή της περιβαλλοντικής και κοινωνικής ευαισθητοποίησης των μαθητών, μέσα από τη σύνδεση της σχολικής ζωής με σύγχρονες προκλήσεις και αξίες.

      Το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας ευχαριστεί θερμά την κα Σταυρούλα Αντάρα και την οργάνωση «Μπορούμε» για τη συνεργασία και τη συμβολή τους στην υλοποίηση του προγράμματος.

 

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων

του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας

17489425392701 1748942539279a 1748942539295a 1748942539309a 1748942539318a

 

31 Μαΐου 2025
από ΤΣΑΚΝΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή και Διάκριση του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό “Δράση Video – Πειράματα στο Γυμνάσιο”

Συμμετοχή και Διάκριση του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό “Δράση Video – Πειράματα στο Γυμνάσιο”

 

    eikona Viber 2025 05 31 14 57 07 967

 

    Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας συμμετείχε στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό με τίτλο “Δράση video – Πειράματα στο Γυμνάσιο” για το σχολικό έτος 2024–2025, ο οποίος διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.) δίνοντας την αφορμή σε μαθητές, μαθήτριες αλλά και εκπαιδευτικούς, να εμπλακούν με την πειραματική διαδικασία.

    Ο διαγωνισμός συγκέντρωσε τη συμμετοχή σχολείων από όλη την Ελλάδα, με σκοπό την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της πειραματικής προσέγγισης στις Φυσικές Επιστήμες.

    Το σχολείο μας συμμετείχε με το βίντεο «Οι επιπτώσεις της αύξησης του CO2 στο φαινόμενο του θερμοκηπίου και στην οξίνιση των ωκεανών», στο οποίο συμμετείχαν οι μαθητές και μαθήτριες του Ομίλου «Πειράματα Φυσικών Επιστημών». Μέσα από την ενεργή εμπλοκή τους, την ομαδική εργασία και την ερευνητική τους διάθεση, οι μαθητές, υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη της υπεύθυνης καθηγήτριας Τσακνάκη Δέσποινας, κατέκτησαν την 9η θέση,  Αργυρό Μετάλλιο.

    Η διάκριση αυτή αποτελεί σημαντική επιβράβευση της προσπάθειας των μαθητών και της αγάπης τους για τη μάθηση μέσω της πειραματικής διερεύνησης. Αποδεικνύει επίσης τη σημασία της βιωματικής διδασκαλίας στις Φυσικές Επιστήμες και την αξία της συνεργασίας και της δημιουργικότητας στο σχολικό περιβάλλον.

    Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την επιτυχία τους. Μας έκαναν όλους περήφανους!

 

 

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων

του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας

DIAKRISH SCHOLEIOY

 

27 Μαΐου 2025
από ΤΣΑΚΝΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Δράση για το Κλίμα – Το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας στέλνει το δικό του μήνυμα βιωσιμότητας

Μοιραζόμαστε το μήνυμα: Η αλλαγή ξεκινά από εμάς!

        Το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας, στο πλαίσιο του Νέου Προγράμματος Σπουδών «Ενεργός Πολίτης» υλοποίησε με επιτυχία τη δράση «Δράση για το Κλίμα», ενταγμένη στον 13ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης.

       Η δράση πραγματοποιήθηκε σε σύνδεση με το μάθημα της Γεωγραφίας και είχε στόχο να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες ως προς την κλιματική αλλαγή, να ενισχύσει τη γνώση τους γύρω από τις έννοιες του μετριασμού και της προσαρμογής, και να προωθήσει στάσεις και συμπεριφορές ενεργού πολιτειότητας και περιβαλλοντικής υπευθυνότητας.

        Οι μαθητές συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΕ.Π.Ε.Α. Καστοριάς με θέμα: «Δράση για το Κλίμα – 13ος Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης» σχετικό με την κλιματική αλλαγή, τις πολιτικές προσαρμογής και μετριασμού και ανέπτυξαν δημιουργικές δράσεις.

        Δημιούργησαν αφίσες και βίντεο για την ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας. Συνέθεσαν ένα πρωτότυπο τραγούδι με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης με τίτλο «Τι μπορώ να κάνω εγώ;», εμπνευσμένο από τις δικές τους καθημερινές πράξεις και στάσεις.

        Υλοποίησαν ερωτηματολόγιο αναστοχασμού, αποτιμώντας με ώριμο τρόπο τη συμμετοχή τους και τα οφέλη της δράσης.

        Η συμμετοχή των μαθητών ήταν ενθουσιώδης και ουσιαστική. Τα παιδιά κατανόησαν ότι ακόμα και μικρές καθημερινές αλλαγές, όπως η μείωση των πλαστικών, η υπεύθυνη κατανάλωση ενέργειας, οι μετακινήσεις με ποδήλατο ή η επιλογή τοπικών προϊόντων, μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην προστασία του πλανήτη.

         Η δράση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του τραγουδιού και των δημιουργιών των μαθητών στη σχολική κοινότητα και την τοπική κοινωνία.

         Μέσα από αυτή την εμπειρία, οι μαθητές μας δεν έμαθαν μόνο για την κλιματική αλλαγή, αλλά έγιναν οι ίδιοι φορείς της αλλαγής.

Υπεύθυνη  Εκπαιδευτικός

Τσακνάκη Δέσποινα

 

Ακούστε το τραγούδι μας!

1747842213965 EDIT1747842213983 1747842213973 174784221399617478422139551747929552256

 

26 Μαΐου 2025
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΘΕΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ και ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΕΚΘΕΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ και ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

    Το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας πραγματοποίησε, από την Τετάρτη 21 Μαΐου έως και την Παρασκευή 23 Μαΐου 2025, την ετήσια Έκθεση Τεχνολογίας στον ισόγειο χώρο του κτιρίου της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας. Την ευθύνη της διοργάνωσης είχε η καθηγήτρια Τεχνολογίας, κα Αικατερίνη Γκάτση.

    Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου παρουσίασαν τις ατομικές και ομαδικές τους εργασίες, προβάλλοντας την ευρηματικότητα, τη δημιουργικότητα και τις γνώσεις που απέκτησαν, ώστε να διαχειρίζονται τις ανάγκες της σύγχρονης Τεχνολογικής εποχής. Κατάφεραν να συνδυάσουν τις θεωρητικές γνώσεις με την πρακτική εφαρμογή τους στην καθημερινότητα και να δείξουν τις δεξιότητες που απέκτησαν.

    Τα εκθέματα περιλάμβαναν ποικίλα έργα με τεχνολογικό και εκπαιδευτικό ενδιαφέρον, τα οποία εντυπωσίασαν τους επισκέπτες και ανέδειξαν τη δυναμική του μαθήματος της Τεχνολογίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

    Παράλληλα, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, παρουσιάστηκαν οι δράσεις του προγράμματος “Ενεργός Πολίτης”, υπό την καθοδήγηση των υπεύθυνων καθηγητριών κας Δέσποινας Τσακνάκη και κας Ευανθίας Ρίζου. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά με παρουσιάσεις, αφίσες και άλλο υλικό, αναδεικνύοντας την κοινωνική τους ευαισθησία και την ενασχόλησή τους με ζητήματα που αφορούν στην προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και δημοκρατίας, δικαιωμάτων και συμμετοχής στα κοινά.

    Η εκδήλωση σημείωσε μεγάλη επιτυχία, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας, γονέων και πολιτών, και επιβεβαίωσε τον σημαντικό ρόλο του σχολείου ως πυρήνα δημιουργικότητας, κοινωνικής ευαισθητοποίησης και ενεργού συμμετοχής.

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Συνεχίστε να διαβάζετε »

26 Μαΐου 2025
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Όλοι μαζί

Όλοι μαζί

        eikona Viber 2025 05 26 16 13 21 423A

      Οι μαθητές  του τμήματος Β2 του σχολείου μας, μαζί με τους μαθητές  της  Β τάξης του ΕΝΕΕΓΥΛ, πραγματοποιήσαμε πειράματα φυσικής στο εργαστήριο φυσικών επιστημών του σχολείου μας.

         Περάσαμε τέλεια!

eikona Viber 2025 05 26 16 13 22 679a eikona Viber 2025 05 26 16 13 22 268a eikona Viber 2025 05 26 16 13 22 613 eikona Viber 2025 05 26 16 13 22 711 eikona Viber 2025 05 26 16 13 22 319

 

 

           Εκτός από την φυσική ενώσαμε τις δυνάμεις μας και στην ζαχαροπλαστική!

Υπεύθυνες της Δράσης

Παπαδοπούλου Αικατερίνη

Οκουτσίδου Μαρία

eikona Viber 2025 05 26 16 14 13 585eikona Viber 2025 05 26 16 14 13 535eikona Viber 2025 05 26 16 14 12 178

24 Μαΐου 2025
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2025

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2025



Λήψη αρχείου

13 Μαΐου 2025
από ΤΣΑΚΝΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κατασκευή και Λειτουργία Αυτοσχέδιου Βροχόμετρου από τους μαθητές της Α’ Γυμνασίου

Κατασκευή και Λειτουργία Αυτοσχέδιου Βροχόμετρου από τους μαθητές της Α’ Γυμνασίου

1743574597520

              Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γεωγραφίας – Γεωλογίας και με αφορμή τη θεματική ενότητα «Το νερό στη φύση», οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου του σχολείου μας προχώρησαν σε μια απλή αλλά ουσιαστική κατασκευή: το δικό τους αυτοσχέδιο βροχόμετρο.

              Η ιδέα ξεκίνησε μέσα στην τάξη, με στόχο να κατανοήσουν οι μαθητές τη σημασία της παρακολούθησης του καιρού και ειδικότερα του ύψους της βροχής, ένα από τα πρώτα μετεωρολογικά στοιχεία που μετρήθηκαν στην ανθρώπινη ιστορία. Με απλά υλικά, ένα πλαστικό μπουκάλι 1,5 λίτρου και έναν πλαστικό χάρακα, κατασκευάστηκε ένα λειτουργικό όργανο μέτρησης της βροχόπτωσης.

              Η κατασκευή πραγματοποιήθηκε στο μάθημα της Τεχνολογίας με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Τεχνολογίας κας Γκάτση Αικατερίνης, δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές να εφαρμόσουν δημιουργικά γνώσεις και δεξιότητες. Κάθε τμήμα της Α΄τάξης έφτιαξε το δικό του βροχόμετρο.

              Τα βροχόμετρα τοποθετήθηκαν στην αυλή του σχολείου, σε σημείο ανοιχτό, μακριά από εμπόδια όπως δέντρα και κτίρια.

               Προστέθηκε λίγο νερό για σταθερότητα και σημειώθηκε η αρχική στάθμη. Κατά τη διάρκεια των επόμενων ημερών, οι μαθητές κατέγραφαν καθημερινά τη στάθμη του νερού μετά από κάθε βροχόπτωση και με αφαίρεση υπολόγιζαν το ύψος της βροχής με ακρίβεια.

                 Η δραστηριότητα αυτή δεν ήταν μόνο μία εφαρμογή των φυσικών επιστημών, αλλά και ένα σημαντικό εργαλείο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. Οι μαθητές:

  • κατέγραψαν επιστημονικά δεδομένα,
  • παρατήρησαν, ανέλυσαν και σύγκριναν τις μετρήσεις,
  • συσχέτισαν τα αποτελέσματα με θεωρητικές γνώσεις για τα Μετεωρολογικά φαινόμενα και το κλίμα.

            Η εμπειρία αυτή αποδεικνύει ότι η επιστήμη μπορεί να γίνει πράξη με απλά μέσα και μεγάλη διάθεση.

            Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την προσπάθειά τους!

 

Οι υπεύθυνες Καθηγήτριες

Τσακνάκη Δέσποινα

Γκάτση Αικατερίνη

174352582395317435258239191743574597503BROCHOMETRO

9 Μαΐου 2025
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καινοτόμες Μέθοδοι Διδασκαλίας

Καινοτόμες Μέθοδοι Διδασκαλίας

eikona Viber 2025 05 09 09 07 10 313

 

          Την Πέμπτη 08/05/2025, στις εγκαταστάσεις του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας πραγματοποιήθηκε μια δίωρη επιμορφωτική δράση σε τμήμα της Γ΄ Γυμνασίου (Γ2) από την κα Κασίδου Στέλλα, Διδάκτορα Παιδαγωγικής του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

          Η δράση αφορούσε δειγματική διδασκαλία στο μάθημα της Ιστορίας (Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος και Ελλάδα) στο πλαίσιο προσέγγισης της Τοπικής Ιστορίας της Φλώρινας. Οι μαθητές-τριες χωρίστηκαν σε 3 ομάδες όπου εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά, αναζήτησαν, συνέλεξαν και επεξεργάστηκαν πληροφορίες από πρωτογενείς πηγές και φωτογραφίες, προκειμένου να οικοδομήσουν τη νέα γνώση. Στόχος είναι πάντα η ενεργοποίηση των γνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών-τριών για την παραγωγή έργου. Η διδασκαλία εμπλουτίζεται  με την ομαδοσυνεργατική διάσταση (Vygotsky) και την ανακαλυπτική – διερευνητική (Bruner) μέθοδο και αξιολόγηση. Στο τέλος, οι ομάδες παρουσίασαν τις εργασίες τους στην ολομέλεια με τις εξής θεματικές:

  • Το Ξινό Νερό την περίοδο του Ά Παγκοσμίου Πολέμου.
  • Η καθημερινή ζωή των στρατιωτών κατά τον Ά Παγκόσμιο Πόλεμο
  • Η Φλώρινα και η ευρύτερη περιοχή κατά τον Ά Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τις περιγραφές των στρατιωτών.

         Ευχαριστούμε θερμά την κα Κασίδου για την άμεση ανταπόκρισή της και την αγαστή συνεργασία της με τις εκπαιδευτικούς και τους μαθητές/-τριες του σχολείου μας. Αξίζει να αναφερθούν τα ονόματα των μαθητών/τριών που συμμετείχαν με ζήλο στη δράση: 1. Αλεξιάδης Ορφέας,2. Αλεξόπουλος Διονύσιος, 3. Αλή Άννα, 4. Ανδρέου Λάζαρος, 5. Βασιλείου Αικατερίνη, 6. Βελίδης Ειρηναίος, 7. Βελίδου Ελένη, 8. Γεωργόπουλος Παρασκευάς, 9. Γιαγκουλίδου Άννα, 10. Γιαννοπούλου Ανδρομάχη, 11. Δελέγκος Μάρκος, 12. Δελκούση Μαρία, 13. Δημητριάδου Άννα, 14. Δημητρίου Ναταλία, 15. Δολίδης Ελευθέριος, 16. Ζούμπος Ιωάννης, 17. Θεοφανίδου Ευαγγελία, 18. Ιωαννίδης Ιωάννης, 19. Ιωάννου Γεώργιος.

 

 Οι  εκπαιδευτικοί

 Νάκου Ελένη ΠΕ02

 Ναλμπαντίδου Βασιλική ΠΕ02

Τσακνάκη Δέσποινα ΠΕ04.05

Παρίση Βασιλική  ΠΕ07

Καραδοσίδης Νικόλαος  ΠΕ79.01

eikona Viber 2025 05 09 09 06 24 650 eikona Viber 2025 05 09 09 09 35 407a eikona Viber 2025 05 09 09 07 32 089a eikona Viber 2025 05 09 09 12 05 256a eikona Viber 2025 05 09 09 06 58 392aeikona Viber 2025 05 09 09 08 25 919aeikona Viber 2025 05 09 09 12 27 446aeikona Viber 2025 05 09 09 12 17 494a

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων