Στη Γ’ Γυμνασίου, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, η δράση μας για τον Ενεργού Πολίτη επικεντρώθηκε στην αναγκαιότητα της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης υλικών. Η πρωτοβουλία αυτή συνδέθηκε άμεσα με τον Στόχο 12 της Βιώσιμης Ανάπτυξης για την «Υπεύθυνη … Συνέχεια
14 Μαΐου 2026
από 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράσης Ενεργού Πολίτη: «Ανακυκλώνω – Επαναχρησιμοποιώ» (Γ’ Γυμνασίου)