Αρχεία ανά ημέρα: 17 Φεβρουαρίου 2026

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ

Επίσκεψη της κας Κοντοβά από τον ΣΚΕΠ και ομιλία της στους μαθητές της Α΄και Γ΄ Γυμνασίου.

Δημοσιεύθηκε στη Δράσεις, πρόσκληση | Ετικέτες: | Σχολιάστε

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας στην πυρασφάλεια πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου μετά το τέλος του σχολικού ωραρίου.

Δημοσιεύθηκε στη επιμόρφωση | Ετικέτες: | Σχολιάστε

ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ!

Την ημέρα της Τσικνοπέμπτης ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές μας  μετά το τέλος του σχολικού ωραρίου να γιορτάσουν,  σύμφωνα με το πατροπαράδοτο έθιμο!

Δημοσιεύθηκε στη Γιορτές, Γονείς-κηδεμόνες | Ετικέτες: | Σχολιάστε

ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

Στα πλαίσια του αφιερώματος στην Παγκόσμια ημέρα Αναπηρίας, ομάδα μαθητών του σχολείου μας πραγματοποίησε επίσκεψη στο ΕΕΕΕΚ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ. Είδαμε το εργαστήριο μαγειρικής, την αίθουσα γυμναστικής, το εργαστήριο κεραμικής ,κηπουρικής  ,ραπτικής. Ο στόχος μας ήταν μέσα από την σύμπραξη των … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Δράσεις, Εκπαιδευτικές επισκέψεις/εκδρομές | Ετικέτες: | Σχολιάστε

ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ!

Ημέρα διαδραστικού κινηματογράφου, από  το ΦΩΤΟΓΡΑΜΜΑ για την Α ΚΑΙ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. Το θέμα της προβολής ήταν  “ΝΙΚΑΜΕ ΤΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ” για τους μαθητές της Α΄ και  “Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΑΣΥΝΗ ΚΑΙ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΗΘΙΚΗΣ” για τους μαθητές της … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Δράσεις | Ετικέτες: | Σχολιάστε