ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ

Επίσκεψη της κας Κοντοβά από τον ΣΚΕΠ και ομιλία της στους μαθητές της Α΄και Γ΄ Γυμνασίου.

SIA 12 1 SIA 13

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις, πρόσκληση και χαρακτηρίσθηκε . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.