Ζυμώνουμε και δημιουργούμε!
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 είχαν τη χαρά να φιλοξενήσουν την κ. Άννα Δερμιτζάκη, μητέρα μαθήτριας του σχολείου μας και μαγείρισσα παραδοσιακού ψωμιού. Μαζί ζύμωσαν ψωμί και παρασκεύασαν πίτσες με λαχανικά, βιώνοντας μια όμορφη εμπειρία μάθησης, συνεργασίας και δημιουργίας.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Μαρία Μαρινάκη