Ζυμώνουμε και δημιουργούμε!

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 είχαν τη χαρά να φιλοξενήσουν την κ. Άννα Δερμιτζάκη, μητέρα μαθήτριας του σχολείου μας και μαγείρισσα παραδοσιακού ψωμιού. Μαζί ζύμωσαν ψωμί και παρασκεύασαν πίτσες με λαχανικά, βιώνοντας μια όμορφη εμπειρία μάθησης, συνεργασίας και δημιουργίας.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Μαρία Μαρινάκη

 » Διαβάστε περισσότερα

Βιωματική δράση του Γ1

Μια πραγματικά ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία έζησαν οι μαθητές/τριες του Γ1 του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας, μέσα από μια βιωματική δράση αφιερωμένη στην ιστορία, την παράδοση, τη φύση και την ελιά του τόπου μας. Η επίσκεψη ξεκίνησε από το Αρχαιολογικό Μουσείο Σητείας, όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν και θαύμασαν σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα της νεολιθικής εποχής από την

 » Διαβάστε περισσότερα

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Το σχολείο μας συμμετείχε και φέτος, την Τετάρτη 3/12/2025, στο 2ο Τουρνουά Μπάσκετ που διοργάνωσε το ΕΕΕΚ Σητείας στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία.

τρίπτυχο φυλλαδιο με νεο qr

AMEA FOTO 1 » Διαβάστε περισσότερα

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Σητείας στηρίζει τα αδέσποτα ζώα της πόλης μας!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων (4 Απριλίου) και στο πλαίσιο των δράσεων της ενεργούς πολιτειότητας, το 2ο Δημοτικό Σχολείο Σητείας συμμετείχε ενεργά στη φιλοζωική δράση που διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σητείας “Ο Μύσων”, σε συνεργασία με τον Δήμο Σητείας και τον Αντιδήμαρχο κ. Γιάννη Σκαρβελάκη. Οι μαθητές και οι μαθήτριές

 » Διαβάστε περισσότερα

Έκθεση Ζωγραφικής – “Γνωρίζοντας τον Βίνσεντ βαν Γκογκ”

Οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας, στο πλαίσιο του μαθήματος των Εικαστικών, ταξίδεψαν στον κόσμο της τέχνης μέσα από τη ζωή και το έργο του σπουδαίου ζωγράφου Βίνσεντ βαν Γκογκ. Γνώρισαν τα χαρακτηριστικά της τεχνοτροπίας του, μελέτησαν σημαντικούς πίνακές του και εντυπωσιάστηκαν από το χρώμα και την έκφραση που κυριαρχούν στα έργα του.

 » Διαβάστε περισσότερα

Το βιβλίο μας : “Πατρίδα είναι η καρδιά”, εκδόθηκε!!

Δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου από τους μαθητές του αναβαθμισμένου ολοήμερου προγράμματος (4:00 μ.μ. -5:30 μ.μ.) του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους (2024-2025).
Πιο συγκεκριμένα, αφού πρώτα τους μύησα στους κανόνες και τις τεχνικές συγγραφής και αφήγησης παραμυθιών, ξεκινήσαμε να δημιουργούμε το δικό τους παραμύθι. Το χειρόγραφο κείμενο τους

 » Διαβάστε περισσότερα

Ψηφιακές αφηγήσεις στο αναβαθμισμένο ολοήμερο πρόγραμμα

Κάθε Πέμπτη αυτής της σχολικής χρονιάς στο αναβαθμισμένο ολοήμερο πρόγραμμα του 2ου Δημοτικού Σητείας (4:00μ.μ. -5:30 μ.μ.) μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριες δημιουργούμε ψηφιακές αφηγήσεις, δηλαδή βίντεο στα οποία εξέφραζαν με όλες τους τις αισθήσεις την άποψη τους σχετικά με το εκάστοτε θέμα που είχε επιλεχθεί δημοκρατικά από την ομάδα. Κάθε φορά μελετούσαμε

 » Διαβάστε περισσότερα