ΦΑΝΑΡΑΚΙΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ

 Παρακαλούνται όσες μαθήτριες και όσοι μαθητές συμμετάσχουν στην εκδήλωση της Πρωτοχρονιάς με τα φαναράκια να κρατούν από την Τρίτη 14 Δεκεμβρίου ένα γυάλινο διαφανές ή ημιδιαφανές δοχείο (π.χ. από μαρμελάδα) για να κατασκευάσουμε το φαναράκι. Όσοι μαθητές έχουν ήδη φαναράκι μπορούν να κρατούν αυτό.

Μια ιδέα-πρόταση για φαναράκι.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΝΕΑ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 13 Δεκεμβρίου 2010 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕ ΚΠΕ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΚΑΙ ΛΙΜΝΗ ΜΠΡΑΜΙΑΝΩΝ

Το ΚΠΕ (Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης) Ιεράπετρας και την τεχνητή Λίμνη Μπραμιανών επισκέφτηκαν την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2010 το Δ΄ 1 και Δ΄ 2 του Σχολείου μας. Τις μαθήτριες και τους μαθητές συνόδευσαν οι δασκάλες τους, κυρία Δέσπω Μαμαντάκη και κυρία Σοφία Καστρινάκη. Αυτή η εκπαιδευτική εκδρομή εντάσσεται στο γενικότερο σχεδιασμό για τη «Μελέτη του νερού» που πραγματοποιούν φέτος στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης.

Ο Στράτος Μυλωνάκης καλωσορίζει τους μαθητές στο ΚΠΕ Ιεράπετρας.



Η τεχνητή λίμνη-φράγμα των Μπραμιανών.

Ο κύριος Παύλος Δασκαλάκης, υπεύθυνος του ΚΠΕ Ιεράπετρας, ξεναγεί τους μαθητές.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ & ΕΚΔΡΟΜΕΣ 11 Δεκεμβρίου 2010 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ

Έρευνα με παιδαγωγικό περιεχόμενο θα πραγματοποιηθεί στο Σχολείο μας. Συγκεκριμένα το θέμα της είναι «Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας: Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία Παρακολούθησης της παιδικής παχυσαρκίας». Στην έρευνα θα λάβουν μέρος μαθητές και μαθήτριες Δημοτικών Σχολείων από όλη την Ελλάδα. Η έρευνα αυτή είναι εγκεκριμένη από το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΝΕΑ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 9 Δεκεμβρίου 2010 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ

Το χριστουγεννιάτικο δέντρο στόλισε την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων στον κεντρικό διάδρομο του Σχολείου μας.

 

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΝΕΑ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ,ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ 8 Δεκεμβρίου 2010 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ Ε’ 1

Το Ε΄1  του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας επισκέφτηκε την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου την περιοχή του Λιμανιού της Σητείας. Συγκεκριμένα επισκέφτηκε το Μνημείο του Βιτσέντζου Κορνάρου, τα παλιά τείχη της Σητείας, τις ιχθυοδεξαμενές και το παλιό βίντσι του Λιμανιού. Στην επιστροφή για το Σχολείο κάναμε μια στάση στο Ειδικό Σχολείο με αφορμή και την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (3 Δεκεμβρίου). 

Μιλήσαμε για τον Κορνάρο και τον Ερωτόκριτο.

 

Παρατηρώντας τα παλιά τείχη και ταϊζοντας τις πάπιες.

Στο βίντσι...

Επίσκεψη στο Ειδικό και συζήτηση για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες.

...Και μια μικρή στάση για ξεκούραση!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ & ΕΚΔΡΟΜΕΣ 7 Δεκεμβρίου 2010 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

Ασφαλής και υπεύθυνη online συμπεριφορά για παιδιά και νέους.

Οι κίνδυνοι από τη χρήση της τεχνολογίας συχνά προσδιορίζονται από την ανθρώπινη συμπεριφορά και όχι από τις ίδιες τις τεχνολογίες. Τα παιδιά και οι νέοι που συνήθιζαν να μιλούν σε αγνώστους, να παρενοχλούν ή να κάνουν πράγματα σε μικρότερα (ηλικιακά) παιδιά υπήρχαν πολύ πριν το Διαδίκτυο. Η τεχνολογία έχει, ωστόσο, αυξήσει την επίπτωση αυτών των ενεργειών, και την εξάπλωση πιθανών συνεπειών εξ αυτών πολύ περισσότερο.

Κίνδυνοι κοινωνικής δικτύωσης

Η κοινωνική δικτύωση είναι ένα καλό παράδειγμα για το πως η online  συμπεριφορά μπορεί να παρουσιάσει κινδύνους για την ασφάλεια. Είναι εξαιρετικά δημοφιλής στα παιδιά και τους νέους, ενθαρρύνοντάς τους να είναι δημιουργικοί χρήστες του διαδικτύου παρά παθητικοί θεατές του.

Οι χρήστες μπορούν να συνομιλήσουν με online προσωπικότητες, να εκφραστούν και να κοινωνικοποιηθούν γενικότερα. Μπορούν να δημοσιεύουν και να μοιράζονται περιεχόμενο πολυμέσων, όπως μουσική, φωτογραφίες και βίντεο κλιπ. Εάν δεν  χρησιμοποιείται σωστά ωστόσο, οι χρήστες μπορούν να θέσουν εαυτούς και άλλους, σε κίνδυνο.

Περιορισμοί Ηλικίας

Οι περισσότεροι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης θέτουν όριο περιορισμού στην ηλικία για τη χρήση των υπηρεσιών τους, αλλά στην ουσία δεν υπάρχει κανένας έλεγχος. Ως αποτέλεσμα, πολλά μικρότερα παιδιά αγνοούν τους όρους και τις προϋποθέσεις παροχής υπηρεσιών, δίχως να αντιλαμβάνονται τους κινδύνους που αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει. Π.χ. πόσοι γνωρίζουν ότι στους όρους του Facebook αναφέρεται ρητά (παρ. 4.5) ότι δεν επιτρέπεται η χρήση του σε άτομα κάτω των 13 ετών (You will not use Facebook if you are under 13).

Online προφίλ

Οι περισσότεροι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους χρήστες να ρυθμίσουν το προφίλ τους σε «ιδιωτικό», για την προβολή του μόνο από εγκεκριμένες επαφές. Πολλοί χρήστες, ωστόσο, δεν εφαρμόζουν αυτές τις ρυθμίσεις.

Λεπτομερή online προφίλ με προσωπικές πληροφορίες, φωτογραφίες και λογαριασμούς από την καθημερινότητα μπορούν να οδηγήσουν σε άτομα που αναγνωρίζονται, ή ακόμη και να επικοινωνούνται αυτοπροσώπως.

Δημοσίευση περιεχομένου

Τα παιδιά και οι νέοι μπορούν να θέσουν εαυτούς και άλλους σε κίνδυνο όταν:

1. Ανεβάζουν (upload) ακατάλληλο, προσβλητικό ή ακόμα και παράνομο περιεχόμενο στον δικό τους χώρο online.
2. Αναρτούν υλικό που θα μπορούσε να βλάψει τη φήμη τους, ή τη φήμη των άλλων.
3. Παραβιάζουν δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
4. Αναρτούν ακατάλληλα σχόλια σχετικά με τα προφίλ άλλων τα οποία είναι ταπεινωτικά ή έχουν ως αποτέλεσμα τον εκφοβισμό.
5. Αναρτούν υλικό ή παρατηρήσεις οι οποίες είναι δυσφημιστικές.

Φωτογραφίες και βίντεο

Μόλις δημοσιευτεί στο διαδίκτυο, μια φωτογραφία ή ένα βίντεο κλιπ μπορούν ελεύθερα να αντιγραφούν, να τροποποιηθούν, να ανακυκλώνονται  και ενδεχομένως να υπάρχουν για πάντα. Περιεχόμενο που έχει ληφθεί με κινητό τηλέφωνο, κάμερα ή ψηφιακή φωτογραφική μηχανή μπορεί εύκολα και γρήγορα να δημοσιευθεί. Είναι όμως πολύ δύσκολο να αποτρέψετε τη διανομή του, την τροποποίησή του και τη χρήση του σε διαφορετικό περιβάλλον. Αντίγραφα της φωτογραφίας μπορούν πολύ εύκολα να καταλήξουν σε διάφορες τοποθεσίες και είναι πολύ δύσκολο να διαγραφούν όλα. Σκεφθείτε το καλά προτού δημοσιεύσετε τα προσωπικά σας στοιχεία σε συνδυασμό με τη φωτογραφία σας.

Η δημοσίευση της φωτογραφίας σε συνδυασμό με άλλες προσωπικές πληροφορίες ενός μαθητή στην ιστοσελίδα ενός σχολείου π.χ., αποτελεί αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων. Σίγουρα και μάλιστα απαιτεί τη συγκατάθεση του γονέα ή κηδεμόνα του. Όποιος αποκαλύπτει τις προσωπικές του πληροφορίες έχει επίσης το δικαίωμα να ελέγξει τις πληροφορίες που τον αφορούν και να τις διορθώσει, αν είναι απαραίτητο (βλ. πρότερη ανακοίνωση). Τα παιδιά θα πρέπει επίσης να προειδοποιούνται ότι δεν πρέπει να δημοσιεύουν προσωπικές πληροφορίες στις δικές τους διαδικτυακές τοποθεσίες ή στα ιστολόγιά τους.

Κυβερνοεκφοβισμός

Η τεχνολογία προσφέρει μια ανωνυμία που οδηγεί ορισμένους ανθρώπους να συμπεριφέρονται καταχρηστικά online, με τρόπους που ποτέ δεν θα εξετάζαμε στον πραγματικό κόσμο. Κακόβουλο ή δυσφημιστικό περιεχόμενο μπορεί να κυκλοφορήσει με ευκολία και να το δει ένα πολύ ευρύτερο ακροατήριο. Το περιεχόμενο μπορεί ενδεχομένως να υπάρχει για πάντα, παρά τις καλύτερες προσπάθειες για την αφαίρεσή του.

Ένα θύμα ηλεκτρονικής παρενόχλησης είναι δυνητικά ευάλωτο 24 ώρες το 24ωρο και δεν έχει πλέον ένα ασφαλές καταφύγιο μακριά από αυτόν που τον φοβερίζει. Η αδυναμία της μόνιμης αφαίρεσης online περιεχομένου και  εικόνων μπορούν να προσθέτουν περισσότερο άγχος στην ταλαιπωρία του θύματος.

Με το θέμα έχουμε ασχοληθεί σε πρότερη ανακοίνωση, δείτε όμως και το παρακάτω βίντεο:

Ασφαλής και υπεύθυνη συμπεριφορά

Ενθαρρύνοντας τα παιδιά και τους νέους να αναπτύξουν ασφαλή και υπεύθυνη συμπεριφορά από πολύ νεαρή ηλικία είναι τελικά η καλύτερη άμυνα για τη διατήρησή τους σε ασφαλή σύνδεση.

Η Κοινωνική δικτύωση ενέχει μικρό κίνδυνο, αν οι χρήστες τηρούν ορισμένες βασικούς κανόνες ασφάλειας. Για παράδειγμα τον κανόνα Ασφάλεια Στο Διαδίκτυο:

Α νάγνωση και αποδοχή των όρων και των προϋποθέσεων χρήσης.
Σ εβασμός στα δικαιώματα αλλά και τα συναισθήματα των άλλων με προσεκτική σκέψη για τις μακροπρόθεσμες  συνέπειες το τι αναρτούμε online.
Δ ιατήρηση της ιδιωτικότητας των προσωπικών πληροφοριών.

Τα σχολεία είναι σε ιδανική θέση για να βοηθήσουν τους μαθητές να αναπτύξουν θετική συμπεριφορά online από την παιδική ηλικία.

Είναι σημαντικό να αναπτύξουν την ικανότητά τους να αξιολογούν ανεξάρτητα τους κινδύνους που συνδέονται με τις online δραστηριότητες. Αυτό τελικά θα συμβάλει στην προστασία των παιδιών και των νέων καθώς μεγαλώνουν και ωριμάζουν, ανεξάρτητα από το πώς η τεχνολογία και οι κίνδυνοι εξελίσσονται.

Χρήσιμη πηγή

Η ακόλουθη ιστοσελίδα μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία να διδάσκουν τους μαθητές σχετικά με την ασφαλή και υπεύθυνη συμπεριφορά στο διαδίκτυο: Animated Ασφάλεια μέσω του e-yliko.gr.

Η διαδικτυακή εκστρατεία Get Safe Online παρέχει σαφείς και πρακτικές συμβουλές για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο, παρέχοντας υλικό υποστήριξης σχεδιασμένο για νέους ανθρώπους, για τους εκπαιδευτικούς τους και για τους γονείς και τους κηδεμόνες τους, με διαδραστικά σενάρια, κουίζ, σχέδια μαθημάτων και  συμβουλές.

πηγή www.sch.gr

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ 30 Νοεμβρίου 2010 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

Πώς θα προστατέψω το παιδί μου από τις κακοτοπιές του διαδικτύου;

Ξέρω ότι αγχώνεστε και σας πιάνει σύγκρυο αλλά, προς Θεού, μην καταρρεύσετε!  Πρέπει να είστε εκεί, δίπλα τους και να ενστερνιστείτε κάποιες από τις νέες τεχνολογίες για να μην μείνετε «απέξω» και μακριά από τον κόσμο του παιδιού σας.

Κατ’αρχάς, να ξεκινήσουμε από τα βασικά. Το facebook, το twitter και όλα τα άλλα εργαλεία που είναι τόσο της μόδας, δεν είναι απλά και μόνο παιχνίδια. Είναι, πλέον, βάσεις που τα παιδιά σας θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν και στην επαγγελματική τους πορεία. Φυσικά και υπάρχει όριο στο πόσες ώρες περνούν τα παιδιά σας μπροστά από μία οθόνη αλλά σε γενικές γραμμές «get over it» και προσπαθήστε απλά να είστε εκεί για τα παιδιά σας.

Πώς;

Βήμα πρώτο
H πρώτη παραδοχή που πρέπει να κάνετε, είναι ότι τεχνολογικά θα είστε πάντα πιο πίσω από τα παιδιά σας (όπως και οι γονείς σας από εσάς). Αν «κρυφοκοιτάτε», είναι περισσότερες οι πιθανότητες να ανακαλύψει το παιδί σας ότι παρακολουθείτε κρυφά τα email του και τις κινήσεις του στο ίντερνετ και να κρύψει τα πάντα από εσάς. Και αυτό δεν θέλετε να συμβεί! Αν το βλαστάρι σας αρχίσει να κινείται «υπογείως» στο ίντερνετ, έχετε χάσει!

Βήμα δεύτερο
Ενημερωθείτε. Ψάξτε στο ίντερνετ να δείτε ποια είναι τα πιο δημοφιλή sites και προσπαθήστε να δείτε πως λειτουργούν. Μπορεί να μην γίνετε ποτέ … χάκερ αλλά τουλάχιστον όταν βλέπετε μία διεύθυνση στον υπολογιστή του παιδιού σας θα γνωρίζετε περί τίνος πρόκειται.

Βήμα τρίτο
Το τρίτο βήμα που πρέπει να ξεκινήσει από μικρή ηλικία είναι να εξηγήσετε στο παιδί σας ότι όπως ο πραγματικός κόσμος έχει κώδικες συμπεριφοράς και επίσης καλούς και «κακούς» ανθρώπους, το ίδιο συμβαίνει και online. Χωρίς να τα κατατρομάξετε θα πρέπει να τους δώσετε να καταλάβουν ότι όπως «δεν μιλάμε αγνώστους» το ίδιο κάνουμε και στο ίντερνετ. Δεν δίνουμε το όνομα, τη διεύθυνση και το τηλέφωνό μας, δεν κανονίζουμε ραντεβού και σίγουρα δεν αποστέλλουμε φωτογραφίες μας!

Βήμα Τέταρτο
Μία λύση –τουλάχιστον για μικρές ηλικίες- είναι να συμμετέχουμε εξ’αποστάσεως στις ιντερνετικές δραστηριότητες των παιδιών μας. Αυτό μπορεί να γίνει αν γίνουμε «φίλοι» του παιδιού μας στο facebook (με την έγκρισή του) χωρίς να φαίνεται η γονική μας ταυτότητα ώστε να βλέπουμε τους φίλους του. Δεν χρειάζεται να κάνουμε και δημοσιεύσεις και να «εκθέτουμε» το παιδί μας. Απλά θα ξέρουμε ποιοι κυκλοφορούν γύρω του.

Βήμα Πέμπτο
Συμμετοχή! Καθίστε με το παιδί σας να συζητήσετε. Μία γενικόλογη «βαρύγδουπη διάλεξη» για το πόσο διαβολικό είναι το διαδίκτυο, δεν πρόκειται να αποδώσει. Αντίθετα, ζητήστε του να σας πει τι του αρέσει στο ίντερνετ, ποια είναι τα τελευταία νέα της τεχνολογίας και άλλα που θα τον κάνουν να νιώσει ότι ξέρει περισσότερα από εσάς. Περιηγηθείτε μαζί του στο ίντερνετ και αφήστε το παιδί να σας … μάθει όσα ξέρει.

Βήμα έκτο
Στο site της Disney και στο YouTube υπάρχει ένα πολύ καλό βίντεο κλιπ ενός λεπτού (στα αγγλικά, οπότε ετοιμαστείτε για μετάφραση) που εξηγεί σε απλά στα παιδιά τους βασικούς κανόνες ασφαλείας για το διαδίκτυο. Δείτε το  παρακάτω βίντεο μαζί και εξηγείστε του τι λέει!

Γενικά, πρέπει να θυμάστε ότι κάθε παιδί, ανάλογα με την ηλικία του και την εμπιστοσύνη που σας εμπνέει, μπορεί να έχει διαφορετικό βαθμό ελέγχου. Η χρυσή τομή ανάμεσα στη διακριτική παρακολούθηση και την εισβολή στον προσωπικό  χώρο του παιδιού σας, είναι δύσκολο να βρεθεί. Από τη στήλη αυτή θα μπορούσαμε να σας προτείνουμε δεκάδες προγράμματα που παρακολουθούν κάθε πληκτρολόγηση που θα κάνει το παιδί. Ωστόσο, αυτό δεν αποτελεί λύση.

Ακόμα και στην ηλεκτρονική εποχή ισχύουν οι βασικοί κανόνες ανατροφής που προτείνουν να έχετε πραγματική επαφή με το παιδί σας. Ψάχνοντας κρυφά τα email του δεν θα αποκομίσετε απαραίτητα κάποια ιδιαίτερη πληροφορία αν δεν γνωρίζετε παράλληλα τι τον ή την οδήγησε να γράψει κάτι «περίεργο» και το μόνο που θα κερδίσετε θα είναι μία κρίση πανικού!

Να είστε δίπλα του και όχι απλά … από δίπλα. Να μαθαίνετε τα ενδιαφέροντά του και να αναπτύσσετε και εσείς τα δικά σας ώστε να έρθετε πιο κοντά και να μπορείτε να το παρακολουθήσετε.

Πηγή: Ισοτιμία

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ 30 Νοεμβρίου 2010 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

ΠΟΙΟΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ;

 

Ο Κωστάκης ανακάλυψε την Αμερική

-Κωστάκη, δείξε μου την Αμερική στο χάρτη, είπε ο δάσκαλος.

Ο Κωστάκης σηκώνεται, δείχνει την Αμερική και στη συνέχεια κάθεται.

-Πείτε μου τώρα, παιδιά, ποιος ανακάλυψε την Αμερική, συνέχισε τις ερωτήσεις ο δάσκαλος.

-Ο Κωστάκης, απαντούν όλα με μια φωνή…

Ο Κωστάκης ανακάλυψε την Αμερική! Κι όχι ο Κολόμβος!

2 cσχόλια Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΣΧΟΛΙΚΑ & ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ 29 Νοεμβρίου 2010 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ… ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Μια όμορφη γωνιά από το παρελθόν διακοσμεί το διάδρομο του Σχολείου μας θυμίζοντας μακρινές εποχές…

 

Ξύλινο, ενιαίο θρανίο με την ειδικη θήκη για τα μολύβια!

Ο... πρασινοπίνακας κιμωλίας.

Η παλιά βιβλιοθήκη με τα παλαιά και σπάνια βιβλία.

 

Παλιά πορτραίτα αγωνιστών της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 (Κολοκοτρώνης, Κανάρης, Καραϊσκάκης).

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ,ΝΕΑ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 29 Νοεμβρίου 2010 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

Σας παρουσιάζουμε το ανανεωμένο Εργαστήριο Πληροφορικής και Νέων Τεχολογιών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας. 

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΝΕΑ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ,ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ 29 Νοεμβρίου 2010 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

Επόμενα άρθρα Προηγούμενα άρθρα


ΠΟΤΕ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ;

Το «2ον Δημοτικό Σχολείο Σητείας ιδρύθη ως 5τάξιον με την υπαριθμόν 161 απόφαση στις; 2 Ιουνίου 1951 με 155 μαθητές». ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς