Ζυμώνουμε και δημιουργούμε!

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 είχαν τη χαρά να φιλοξενήσουν την κ. Άννα Δερμιτζάκη, μητέρα μαθήτριας του σχολείου μας και μαγείρισσα παραδοσιακού ψωμιού. Μαζί ζύμωσαν ψωμί και παρασκεύασαν πίτσες με λαχανικά, βιώνοντας μια όμορφη εμπειρία μάθησης, συνεργασίας και δημιουργίας.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Μαρία Μαρινάκη Μάνος Χατζάκης Ευχαριστούμε θερμά την κ. Άννα Δερμιτζάκη για την πολύτιμη συμμετοχή και προσφορά της! 🍞🍕❤️

fd3d1e9b ae2c 42df bb41 5bba6c4c7975 1

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *