Τηλεοπτική αντιπαράθεση-Debate των Στ1 και Στ2 για το Διαδίκτυο και τα διαδικτυακά παιχνίδια

Την ώρα της Πληροφορικής και σε συνέχεια των δράσεων που υλοποιούνται στο μάθημα αυτό με αφορμή την ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου,  αξιοποιήθηκε στις Στ1 και Στ2  το Εργαστήριο με τίτλο: «Τηλεοπτική αντιπαράθεση-Debate» από το υλικό: «ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΧΡΗΣΗΣ» και εκπονήθηκε το συγκεκριμένο project:

Αρχικά, το κάθε τμήμα χωρίστηκε σε δυο ομάδες. Οι ομάδες του Στ1ανέλαβαν τα εξής θέματα:

  • Οφέλη από τη χρήση Διαδικτύου
  • Κίνδυνοι από τη χρήση Διαδικτύου

Στις ομάδες του Στ2 ανατέθηκαν  τα εξής θέματα:

  • Οφέλη από τη χρήση Διαδικτυακών Παιχνιδιών
  • Κίνδυνοι από τη χρήση Διαδικτυακών Παιχνιδιών

Οι ομάδες ξεκίνησαν με καταιγισμό ιδεών (brainstorming) και κατέγραψαν όσα γνωρίζουν από το σχολείο αλλά και από την έως τώρα ενασχόλησή τους με το Διαδίκτυο και τα διαδικτυακά παιχνίδια.

Στη συνέχεια έγινε εκτενής συζήτηση στην τάξη και οι μαθητές συμπλήρωσαν ό,τι χρειαζόταν.

Ακολούθησε ιστοεξερεύνηση για ανεύρεση σχετικών με το θέμα εικόνων και η κάθε ομάδα προχώρησε στη δημιουργία του συννεφόλεξου και του infographic της, τα οποία και σας παρουσιάζουμε:

1 1 2 2 3 2 4

Την Παρασκευή 19 Απριλίου έγινε η διεξαγωγή του Debate, όπου οι ομάδες της κάθε τάξης ήρθαν σε αντιπαράθεση με κοινό τους μαθητές και τις μαθήτριες της άλλης τάξης.

Ήταν ένα πρόγραμμα με πολλαπλά οφέλη για μαθητές/τριες, αφού αναδείχτηκε η ομαδοσυνεργατικότητα, η ανακαλυπτική και συναισθηματική μάθηση, η παραγωγή ιδεών και έργου, η εκφορά απόψεων και η επιχειρηματολογία πάνω σε αυτές και φυσικά εξετάστηκε ένα τόσο σημαντικό θέμα για τα παιδιά της συγκεκριμένης ηλικίας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *