ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕΣΚΛΟ – ΔΙΜΗΝΙ

Την  Τετάρτη 19  Απριλίου  2016  το σχολείο  μας  και  συγκεκριμένα  οι  τάξεις  Γ’, Δ’ και Ε’ πραγματοποίησαν  μια  εκπαιδευτική  εκδρομή  στους  αρχαιολογικούς  χώρους του  Σέσκλου  και ...

Read More >>

Η εκδρομή στην Αγία Μαρίνα – Πεζοπορία Γ΄ και Δ΄ τάξεων

Γράφει η Κατερίνα Γκιώνη Ξεκινήσαμε στις 9 το πρωί μαζί με τη Γ΄τάξη και την κυρία Κατερίνα, ήρθαν επίσης ο κυριος Γιάννης, ο κύριος Γρηγόρης,...

Read More >>