Οι μαθήτριες και οι μαθητές των Α΄, Β΄& Γ΄ τάξεων του σχολείου στα πλαίσια της καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας και της ενεργητικής ανάγνωσης έχουν την ευκαιρία...
Διαβάστε περισσότερα >>Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό μουσείο – Β΄ τάξη
“Ο Νεολιθικός πολιτισμός στη Θεσσαλία” ήταν το πρόγραμμα που παρακολούθησαν οι μαθητές της Α΄ τάξης στο Αρχαιολογικό μουσείο της πόλης μας. Οι μικροί μαθητές περιηγήθηκαν...
Διαβάστε περισσότερα >>Εργαστήριο Δεξιοτήτων Β΄ τάξη – στοματική υγιεινή
Στα πλαίσια του μαθήματος των Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με τους μαθητές της Β΄ τάξης με την υγιεινή των δοντιών. Η χρήση της οδοντόβουρτσας, το πλύσιμο των...
Διαβάστε περισσότερα >>Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Δ.Σ. Άλλης Μεριάς (2024-2025)
Ο Εσωτερικός Κανονισμού Λειτουργίας του σχολείου αποτελεί τον οδηγό για την αρμονική συνεργασία και επικοινωνία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Η γνώση, η αποδοχή...
Διαβάστε περισσότερα >>Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας (2024-2025)
year-2024-school-9350018-form-19-synopsis
Διαβάστε περισσότερα >>Απόφαση Δημάρχου για κλείσιμο σχολείων λόγω καύσωνα.
ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΛΟΓΩ ΚΑΥΣΩΝΑ
Διαβάστε περισσότερα >>Ενημέρωση για μέτρα προστασίας των μαθητών/τριών από τον καύσωνα
64708_ΓΔ4_20240610_ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΥΣΩΝΑ_6Δ3Α46ΝΚΠΔ-ΣΕΕ YGEIA_KAYSWNAS_2024_YP_YGEIAS_31291_egkyklios-gia-ton-kaysona-2024_20240607
Διαβάστε περισσότερα >>ΠΡΟΣΕΧΩ – ΜΑΘΑΙΝΩ – ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ
Την Τρίτη 4 Ιουνίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Β΄&Γ΄, Δ΄& Ε΄ τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν στο ειδικά διαμορφωμένο για παιδιά εκπαιδευτικό...
Διαβάστε περισσότερα >>Το συμβόλαιο των κανόνων του σχολείου μας
Σε κοινή συνάντηση όλων των τάξεων του σχολείου τα παιδιά παρουσίασαν τις ιδέες τους με τους κανόνες που είχαν δουλέψει, με τους οποίους δημιούργησαν το...
Διαβάστε περισσότερα >>Απλώνω ευτυχία-Δυναμώνω τη φλόγα της καρδιάς.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Απλώνω ευτυχία-Δυναμώνω τη φλόγα της καρδιάς» στα πλαίσια της υλοποίησης εργαστηρίων...
Διαβάστε περισσότερα >>