γράφει ο Πάνος Ψιλιώτης Παραμονές Χριστουγέννων, οι μαθητές της Δ’ Τάξης με το συντονισμό του κου Βασίλη, του υπεύθυνου εικαστικών στο σχολείο, ζωγραφίζουν και...
Read More >>
γράφει ο Πάνος Ψιλιώτης Παραμονές Χριστουγέννων, οι μαθητές της Δ’ Τάξης με το συντονισμό του κου Βασίλη, του υπεύθυνου εικαστικών στο σχολείο, ζωγραφίζουν και...
Read More >>