Κοντά στη λίμνη, στα Αμπάρια γιορτάσαμε ,σήμερα  τσικνοπέμπτη, την Αποκριά. Χορέψαμε αποκριάτικους χορούς,απλώσαμε και μαζέψαμε το γαϊτανάκι, φάγαμε σουβλάκια, τραγουδήσαμε. Ο καιρός πήγε λίγο να μας τα χαλάσει αλλά οι φιλόξενοι ιδιοκτήτες της ταβέρνας επέλυσαν αμέσως κάθε μας πρόβλημα και σύντομα ο ήλιος χαμογέλασε και πάλι! Χωρίς να το καταλάβουμε η ώρα πέρασε και γυρίσαμε όλοι χαρούμενοι στο σχολείο. Ευχαριστούμε πολύ  τον κ. Σ. Κονδύλη που διέθεσε τα αυτοκίνητά του και μας μετέφερε. Και του χρόνου να ξαναγιορτάσουμε!