Την επέτειο του Πολυτεχνείου γιορτάσαμε και φέτος. Οι μαθητές της Γ και Δ τάξης  ιστόρησαν τα γεγονότα και  είπαν ποιήματα ενώ η χορωδία του σχολείου τραγούδησε επίκαιρα τραγούδια. Μας θύμισαν ότι η δημοκρατία που έχουμε χρειάστηκε αγώνες για να εδραιωθεί κι είναι σημαντικός ο ρόλος του καθενός μας στη διατήρησή της.

 

https://www.youtube.com/watch?v=44kiJ2cr_Pw

 

 

Με σύμμαχο τον καλό καιρό μαθητές της Β και της Ε  τάξης βοήθησαν στο μάζεμα των ελιών. Είδαν τα εργαλεία, άπλωσαν τα πανιά και μάζεψαν τις ελιές που αργότερα πήραν το δρόμο για το κοντινό ελαιοτριβείο. Η σοδειά ήταν καλή!  Και του χρόνου!