ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΠΡΟΟΔΟΥ

Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα προσέλθουν για την παραλαβή των τίτλων προόδου την Παρασκευή 25-6-2021, ώρα 08:15 και θα αποχωρήσουν ώρα 9:00. Τα δρομολόγια του λεωφορείου θα εκτελεστούν σύμφωνα με το παραπάνω πρόγραμμα.

  1. ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤ΄ ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.

Οι τίτλοι σπουδών θα αποσταλούν στα γυμνάσια που θα υποδείξει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής σύμφωνα με τη χωροταξική κατανομή που θα αποφασίσει. ΄Οσοι/ες φοιτήσουν σε πειραματικό ή ιδιωτικό γυμνάσιο θα λάβουν μετεγγραφή από το δημόσιο γυμνάσιο στο οποίο θα αποσταλούν οι τίτλοι.

Με τη λήξη της σχολικής χρονιάς αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε όλους όσοι συνέβαλαν στην προσπάθειά μας για την  επίτευξη των στόχων, την πρόοδο των μαθητών και την αναβάθμιση του σχολείου.

Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και καλή αντάμωση τον Σεπτέμβριο!

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΑΙΘ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ”

Tο πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα» εξασφαλίζει επιταγή (voucher) αξίας 200 ευρώ για κάθε μαθητή, σπουδαστή και
φοιτητή, που εμπίπτει σε συγκεκριμένα εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop). Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και στοχεύει στον περαιτέρω ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων της εκπαιδευτικής κοινότητας και την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου.
Κριτήρια επιλεξιμότητας: Δικαιούχοι του προγράμματος είναι οι οικογένειες με ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα έως 6.000 ευρώ, οι οποίες δικαιούνται να λάβουν επιταγή 200 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο ηλικίας από 4 έως 24 ετών, το οποίο φοιτά σε επιλέξιμη δημόσια εκπαιδευτική δομή στην Ελλάδα. Διευκρινίζεται ότι το ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα ορίζεται με βάση το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα, τον αριθμό των παιδιών ανά οικογένεια και το αν μια οικογένεια είναι μονογονεϊκή ή όχι. Για παράδειγμα, για μια οικογένεια με δύο γονείς και δύο παιδιά, το ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα των 6.000 ευρώ αντιστοιχεί σε μεικτό οικογενειακό εισόδημα 12.000 ευρώ. Κατά τη διάρκεια του Α’ κύκλου του προγράμματος, μπορούν να καταθέσουν αίτηση οι εγκεκριμένοι δικαιούχοι του επιδόματος παιδιού του ΟΠΕΚΑ για το έτος 2020, οι οποίοι εντάσσονται στην πρώτη εισοδηματική κατηγορία. Κατά τη διάρκεια του Β’ κύκλου, θα μπορούν να καταθέσουν αίτηση και οι υπόλοιποι δικαιούχοι που πληρούν τα εισοδηματικά και τα υπόλοιπα κριτήρια του προγράμματος, ανεξαρτήτως του αν είναι εγκεκριμένοι δικαιούχοι του ΟΠΕΚΑ. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι οικογένειες μπορούν να διερευνήσουν την επιλεξιμότητά τους και αυτόματα μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή που αναφέρεται στο επόμενο σημείο.

Τρόπος υποβολής αιτήσεων: Οι αιτήσεις κατατίθενται ηλεκτρονικά στην εφαρμογή https://beneficiary.digital-access.gov.gr/. Οι αιτούντες καλούνται αρχικά να μπουν στην ιστοσελίδα του προγράμματος https://www.digital-access.gov.gr ώστε να ενημερωθούν για το πρόγραμμα, τα κριτήρια επιλεξιμότητας και την αναλυτική διαδικασία για την υποβολή της αίτησης επιχορήγησης. Μετά, εισέρχονται στην εφαρμογή
χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς τους στο Taxisnet και ολοκληρώνουν την καταχώρηση των στοιχείων τους δηλώνοντας επιπλέον το προσωπικό τους ΑΜΚΑ. Καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου ώστε να λαμβάνουν έγκαιρη και εμπιστευτική πληροφορία από το Πρόγραμμα μέσω SMS. Δηλώνουν το σύνολο των εξαρτώμενων τέκνων για τα οποία επιθυμούν να κάνουν αίτηση και συμπληρώνουν τα
στοιχεία φοίτησής τους. Επισημαίνεται ότι κάθε δικαιούχος μπορεί να καταθέσει μόνο μία αίτηση στο σύστημα, η οποία θα πρέπει να αφορά το σύνολο των εξαρτώμενων τέκνων τα οποία είναι επιλέξιμα να λάβουν επιταγή.
Ηλεκτρονικές διασταυρώσεις: Οι διασταυρώσεις των στοιχείων που επιβεβαιώνουν την επιλεξιμότητα των εξαρτώμενων τέκνων να ωφεληθούν από το πρόγραμμα γίνονται κυρίως ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, στον Α’ κύκλο του προγράμματος, η επιβεβαίωση της σύνθεσης της οικογένειας, της εισοδηματικής κατηγορίας, και της φοίτησης των τέκνων σε δημόσιες δομές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και σε Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ., πραγματοποιείται μέσω
ηλεκτρονικών διασταυρώσεων. Εφόσον υπάρχουν προβλήματα στις ηλεκτρονικές διασταυρώσεις, θα πρέπει να γίνονται διορθώσεις στα αντίστοιχα μητρώα του δημοσίου, σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του προγράμματος. Επισημαίνεται ότι η επιτυχής ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων επιλεξιμότητας για τους μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απαιτεί συμφωνία των στοιχείων τους στο Μητρώο ΑΜΚΑ και το Μητρώο MySchool. Σε περίπτωση μη δυνατότητας ηλεκτρονικής διασταύρωσης των στοιχείων κάποιας μαθήτριας ή κάποιου μαθητή, παρότι έχουν ακολουθηθεί όλες οι σχετικές οδηγίες, οι Διευθυντές των Σχολείων καλούνται να επικοινωνούν με το Υ.ΠΑΙ.Θ. μέσω τωνΔιευθύνσεων Εκπαίδευσης.
Ημερομηνία λήξης του προγράμματος: Η ημερομηνία γενικής λήξης του Προγράμματος είναι η Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021. Μετά από αυτή την καταληκτική ημερομηνία δεν θα είναι δυνατή η υποβολή νέων αιτήσεων, η έκδοση νέων επιταγών για αιτήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς και η πραγματοποίηση αγορών με τις εκδοθείσες επιταγές (εκτός από κάποιες εξαιρέσεις που αφορούν ακυρώσεις και επανεξαργυρώσεις επιταγών και αναφέρονται αναλυτικά στην Προκήρυξη του Προγράμματος).

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ Β’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ η βαθμολογία Β’ τριμήνου για τις τάξεις Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’  θα δοθεί στους μαθητές και στις μαθήτριες σε κλειστό φάκελο την Παρασκευή 21-5-2021.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ SELF TEST

Σας ενημερώνουμε ότι τα επόμενα self test ανίχνευσης για covid-19 θα πρέπει να έχουν διενεργηθεί έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση των μαθητών/τριών τη Δευτέρα 24-5-2021 και τη Δευτέρα 31-5-2021.

Κατά την προσέλευσή οι μαθητές/τριες θα έχουν μαζί τους επικαιροποιημένες δηλώσεις – βεβαιώσεις.

 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ SELF TEST – ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές/τριες θα πρέπει να υποβληθούν εκ νέου σε self test μέσα στο χρονικό διάστημα των 24 ωρών πριν την προσέλευσή τους στο σχολείο τη Δευτέρα 17-5-2021.
Υπενθυμίζουμε ότι βάσει της σχετικής ΚΥΑ και των οδηγιών που έχουν δοθεί από τη Διεύθυνση Π.Ε. Ανατ. Αττικής, σε κανένα/καμία μαθητή/τρια δεν θα επιτρέπεται η είσοδος στο σχολείο εφόσον στη βεβαίωση υποβολής self test, εκτυπωμένη ή χειρόγραφη δεν αναγράφεται ο σχετικός κωδικός. Ο έλεγχος θα γίνεται στις εξωτερικές εισόδους και οι μαθητές κατά την προσέλευσή τους θα πρέπει να κρατούν στο χέρι τις βεβαιώσεις.

ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΚΩΔΙΚΟΥ ΔΗΛΩΣΗΣ SELF TEST

Ενημερώνουμε τους γονείς και κηδεμόνες ότι από Πέμπτη 13-5-2021 σε κανένα/καμία μαθητή/τρια δεν θα επιτρέπεται η είσοδος στο σχολείο εφόσον στη βεβαίωση υποβολής self test, εκτυπωμένη ή χειρόγραφη δεν αναγράφεται ο σχετικός κωδικός.
Ο έλεγχος θα γίνεται στις εξωτερικές εισόδους και οι μαθητές κατά την προσέλευσή τους θα πρέπει να κρατούν στο χέρι τις βεβαιώσεις.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Οι γονείς των μαθητών/τριών της ΣΤ’  τάξης  που ενδιαφέρονται για τη διαδικασία εισαγωγής στα μουσικά και στα καλλιτεχνικά σχολεία για το σχολικό έτος 2021-2022 μπορούν να ενημερωθούν ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους:

https://dide-anatol.att.sch.gr/?p=3303

https://dide-anatol.att.sch.gr/?p=3298

ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΚΩΔΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ COVID 19

Μετά από διευκρίνιση που δόθηκε από τη Διεύθυνση Π.Ε. Ανατ. Αττικής σας επισημαίνουμε ότι μετά τη διενέργεια του self test οι γονείς/κηδεμόνες οφείλουν να επισκεφτούν την ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr προκειμένου να υποβάλουν τα αποτελέσματα του διαγνωστικού τεστ.

Σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης της σχολικής κάρτας COVID 19 για τους μαθητές οι γονείς συμπληρώνουν και υπογράφουν χειρόγραφα το σχετικό παράρτημα. Αυτή η χειρόγραφη συμπλήρωση δεν αναιρεί την υποχρέωση υποβολής του αποτελέσματος του self test στη σχετική πλατφόρμα. Ως εκ τούτου  στη χειρόγραφη εκδοχή της κάρτας οι γονείς/κηδεμόνες θα πρέπει να αναγράφουν τους σχετικούς κωδικούς που προκύπτουν από την υποβολή του αποτελέσματος στην πλατφόρμα (ΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ).

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Δύο φορές την εβδομάδα (πριν από Δευτέρα και Πέμπτη) η διενέργεια υποχρεωτικού self test.

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

βάσει της αριθμ. 50209/ΓΔ4/5-5-2021 εγκυκλίου  του Υπουργείου Παιδείας  ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19, μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου (self test) είναι υποχρεωτικός για τους/τις μαθητές/τριες, τους/τις εκπαιδευτικούς, το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολείων  και, για την τρέχουσα εβδομάδα, διενεργείται δύο (2) φορές, προ Δευτέρας και Πέμπτης και πριν από την έναρξη των μαθημάτων. Ο έλεγχος συνιστάται να διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στην σχολική μονάδα.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ – ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥ SELF TEST.

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, Χριστός Ανέστη και  Χρόνια πολλά!

Το σχολείο μας, όπως και όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης επαναλειτουργεί από τη Δευτέρα 10 Μαίου 2021.

Όλα τα μέτρα που είχαν ληφθεί πριν την αναστολή λειτουργίας για την πρόληψη της διασποράς του κορωνοϊού  παραμένουν σε ισχύ.

Επιπρόσθετα σύμφωνα με την  ΚΥΑ  Δ1α/ΓΠ.οικ. 27707 (ΦΕΚ: 1825Β/5-5-2021) προβλέπεται self test σε όλα τα σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης. Ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου είναι υποχρεωτικός για τους/τις μαθητές/τριες τους/τις εκπαιδευτικούς και όλους τους εργαζόμενους στη σχολική μονάδα.

Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται τουλάχιστον μία φορά την  εβδομάδα, πριν από κάθε Δευτέρα.

Κατά συνέπεια από τη Δευτέρα 10/5 δε θα επιτρέπεται σε κανένα εκπαιδευτικό ή και μαθητή/τρια η είσοδος στο σχολείο αν πρώτα δεν επιδεικνύει το απαραίτητο έγγραφο.

Βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε:

  1. Παραλαμβάνετε από φαρμακείο, δωρεάν, με τον ΑΜΚΑ μαθητή/τριας το δωρεάν τεστ.
  2. Κάνετε το τεστ στο παιδί σας την Κυριακή (Προσοχή πρέπει εντός των 24 ώρων πριν έρθει στο σχολείο να έχει διενεργηθεί).
  3. Εισέρχεστε στην πλατφόρμα https://dilosi.services.gov.gr/login?template=COVID19-SCHOOL-CARD&next=/templates/COVID19-SCHOOL-CARD/create/όπου συνδέεστε με κωδικούς taxinet και δηλώνετε το αποτέλεσμα του τεστ και στη συνέχεια τυπώνετε τη σχολική κάρτα μαθητή/τριας.
  4. Εναλλακτικά, αν δεν έχετε τη δυνατότητα εκτύπωσης, μπορείτε  να συμπληρώσετε χειρόγραφα σε μια κόλα χαρτί όσα περιλαμβάνονται στη βεβαίωση και να την υπογράψετε.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την διεύθυνση https://self-testing.gov.gr/.

ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση