Οδηγίες – δραστηριότητες για τα παιδιά της Δ΄ τάξης

Αγαπημένα μας  παιδιά,

Σας σκεφτόμαστε πολύ αυτές τις μέρες.  Μας λείπετε. Να, λοιπόν, που ήρθε η στιγμή να μην έχετε πρωινό ξύπνημα , σχολείο, μαθήματα…  Χωρίς μαθήματα, όπως  πάντα επιθυμούσαν και θα επιθυμούν τόσο πολύ όλα τα παιδιά σε όλον τον κόσμο. Όμως, πρέπει και να βαρεθήκατε λιγάκι… Και πόση τηλεόραση, τάμπλετ … Σας στέλνουμε, λοιπόν, κάποιες οδηγίες και κάποιες ιστοσελίδες.

  • Να επαναλάβετε τις μέχρι τώρα ορθογραφίες και να επικεντρωθείτε περισσότερο στα λάθη σας.
  • Να επαναλάβετε όσα γραμματικά  φαινόμενα έχετε διδαχθεί   στα βιβλία, στα τευχίδια και στα τετράδιά σας.
  • Να επαναλάβετε ό,τι έχετε διδαχθεί στα μαθηματικά.

 

Οι παρακάτω ιστοσελίδες θα σας φανούν χρήσιμες:

Διαδραστικά σχολικά βιβλία- Περιέχει όλα τα βιβλία των τριών σχολικών βαθμίδων με εμπλουτισμένα link, με σχετικά βίντεο και δραστηριότητες ανά ενότητα και βιβλίο.

  • edutv.gr

Εκπαιδευτική τηλέοραση (Γλώσσα – Λογοτεχνία)

 

 

Εκπαιδευτικό υλικό, σχολικά βοηθήματα, διαδραστικές ασκήσεις, εκπαιδευτικά βίντεο και άλλα πολλά!

Αρχική σελίδα  a Δημοτικό a Επαναληπτικές ασκήσεις a  Δ’ Δημοτικού

(Γλώσσα – Μαθηματικά  – Ιστορία – διαδραστικές ασκήσεις on line)

 

Εκπαιδευτικό υλικό, σχολικά βοηθήματα, διαδραστικές ασκήσεις, εκπαιδευτικά βίντεο, αφίσες και άλλα πολλά!

 

  • http://e-didaskalia.blogspot.gr

Εκπαιδευτικά παιχνίδια και ασκήσεις για παιδιά από νηπιαγωγείο έως και το Λύκειο

  • http://www.mikrosanagnostis.gr/istoria.asp

Ο μικρός αναγνώστης – Αφήγηση αποσπασμάτων ή ολόκληρων ιστοριών από ταλαντούχους ηθοποιούς. (Του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου)
Μπορείτεε να βρείτε  το βιβλίο που ψάχνετε και να συμμετάσχετε  σε διαγωνισμούς συγγραφής.

  • http://www.bedtimestoriescollection.com/index.php 

Παραμύθια online, με αφήγηση στα ελληνικά

Παιχνίδια μνήμης, λογικής, γνώσεων- του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού
Η ιστοσελίδα του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού για παιδιά. Το site αυτό είναι προτεινόμενο για το «Ευρωπαϊκό Βραβείο για Ποιοτικό Online  Περιεχόμενο για Παιδιά». Διαθέτει ευρύ εκπαιδευτικό περιεχόμενο το οποίο συνδέεται με τις αντίστοιχες ενότητες του Ι.Μ.Ε.

  • coloringpages24.com
    Ιστοσελίδα με  θέμα τη ζωγραφική για παιδιά. Θα βρειτε  έτοιμα σχέδια από διάφορες κατηγορίες (ζώα, επαγγέλματα, διασημότητες, αντικείμενα κ.α.) για να τα χρωματίσουν καθώς και πληθώρα παιχνιδιών μνήμης, παιχνιδιών διαφορών και πάζλ.

 

  • thecolor.com
    Ένα από τα πιο παλιά site για ζωγραφική για παιδιά. Διαθέτει πληθώρα σχεδίων σε πάνω από 30 κατηγορίες που παραβάλλονται αλφαβητικά. Μπορείτε να γίνεται επίσης μέλος της συγκεκριμένης ιστοσελίδας με μια απλή εγγραφή, ώστε να αποθηκεύετε τα σχέδιά σας.
  • origami-kids.com

Το origami είναι μια ασχολία που έγινε της μόδας τα τελευταία χρόνια. Πρόκειται γιακατασκευές με απλό χαρτί όπως οι σαΐτες και τα καραβάκια που κατασκευάζαμε μικροί. Η διαφορά είναι πως η δραστηριότητα αυτή έχει εξελιχθεί και υπάρχουν πλέον πάνω από δέκα διαφορετικές κατηγορίες για να κατασκευαστούν τέτοια μικροαντικείμενα. Με τον τρόπο αυτό εξασκείται η δημιουργικότητα και εφευρετικότητα του παιδιού.

Αγαπητοί γονείς, αγαπημένα μας παιδιά,

Θα τα πούμε σύντομα…

Με πολλή αγάπη

Οι δασκάλες σας

 

Χρήσιμοι σύνδεσμοι για τις τάξεις Ε’ και Στ’ στο μάθημα ΤΠΕ

Δραστηριότητες στην ώρα του κώδικα

https://code.org/learn

https://www.lightbot.com/flash.html

Προγραμματισμός στο Scratch

https://scratch.mit.edu

Η εκπαιδευτικός πληροφορικής

Χαρά Χρέλια

ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Προτείνω στα παιδιά να κατεβάσουν την εφαρμογή

ΕΜΜΕΛΕΙΑ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ από το link

http://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-mousiki-a-st/d16-web/

Βασική προϋπόθεση είναι ο Η/Υ να διαθέτει Adobe Flash Player και τα παιδιά να επιλέγουν να επιτρέπεται η πρόσβαση κάθε φορά που μπαίνουν στην εφαρμογή.

Το πρόγραμμα είναι ασφαλές.

Η ΕΜΜΕΛΕΙΑ είναι πρόγραμμα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Προσφέρει πληροφορίες μουσικής και μουσικολογίας με πολυμέσα, προσθέτοντας υλικό με ηχητικά παραδείγματα από το περιβάλλον, αλλά και τη μουσική δραστηριότητα του ανθρώπου.

Σκοπός του Μουσικού Χωριού είναι η γνωριμία των παιδιών με τους ήχους του περιβάλλοντος, ενώ σαν ξεχωριστή κατηγορία αντιμετωπίζονται οι ήχοι των μουσικών οργάνων. Το λογισμικό καλύπτει ενότητες του μαθήματος της Μουσικής για όλες τις τάξεις του Δημοτικού.

Η πλοήγηση γίνεται μέσα από ένα γραφικό κεντρικό περιβάλλον που περιλαμβάνει τις ενότητες: Ήχοι τις φύσης, Μουσική πράξη, Οι μουσικές γειτονιές του κόσμου, Τα μουσικά όργανα, Ήχοι της πλατείας, Ήχοι της θάλασσας, Μουσική γλώσσα.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εξάσκηση των μαθητών σε μουσικά ακούσματα και ως πηγή πληροφοριών για θεωρητικές θεματικές της μουσικής (μουσικά όργανα, κατηγορίες οργάνων, παραδοσιακά μουσικά όργανα των λαών κλπ.).

 

Προτείνω επίσης και το

http://musicmagda.weebly.com/alpha-deltaetamuomicrontauiotakappaomicronupsilon.html

Είναι μία ιστοσελίδα που περιέχει ξεχωριστά για κάθε τάξη τραγούδια με τους στίχους, τις νότες σε παρτιτούρα και βιντεάκια με την εκτέλεσή τους.

Τα παιδιά μπορούν από εκεί να επιλέξουν την τάξη που τους αφορά και τη θεματολογία που επιθυμούν.

Η δασκάλα της μουσικής

Αικατερίνη Στάθη

ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ

Για το χρονικό διάστημα που τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά, οι δασκάλες της Α’ δημοτικού προτείνουν για τους μαθητές τους τα εξής :

ΓΛΩΣΣΑ :

– Ανάγνωση όλων των κειμένων του βιβλίου που έχουν διδαχτεί, καθώς και κειμένων της αρεσκείας τους από το Ανθολόγιο.

– Επανάληψη όλων των ορθογραφιών από το κίτρινο τετράδιο.

– Επανάληψη όλων των ασκήσεων από το τετράδιο ορθογραφίας και το τετράδιο εργασιών της Γλώσσας.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ :

– Επανάληψη στα “ζευγαράκια” των αριθμών μέχρι το 10.

– Επανάληψη στις ασκήσεις πρόσθεσης και αφαίρεσης που έχουν γίνει εως τώρα στο πράσινο τετράδιο. Ιδιαίτερη προσοχή στις ασκήσεις με υπέρβαση της δεκάδας.

 

Προτεινόμενες ιστοσελίδες για εξάσκηση :

  1. e-selides.gr
  2. e-didaskalia.blogspot.com
  3. www.taxeiola.gr

Οι δασκάλες της Α΄ τάξης: Σταματίνα Πρίφτη, Καλλιόπη Μέμτσα

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ

Γλώσσα

  1. Να κλίνεις στο κόκκινο τετράδιο τα παρακάτω Θηλυκά ουσιαστικά σε –η, σύμφωνα με τον πίνακα κλίσης του βιβλίου σου (Β.Μ. σελ. 55) «η ζωή» όπως «η γραμμή» και «η αγάπη» όπως «η λύπη».
  2. Β.Μ. σελ. 56-57: Παρατήρησε τις εικόνες και απάντησε προφορικά στις ερωτήσεις.
  3. Β.Μ. σελ. 58: Ανάγνωση το κείμενο 1 και τις εικόνες. Απάντησε γραπτώς στις ερωτήσεις της σελ. 59 στο κόκκινο τετράδιο με ολοκληρωμένες προτάσεις.
  4. Β.Μ. σελ. 59: Μάθημα 2. Διάβασε τις προσκλήσεις και υπογράμμισε τις πληροφορίες που δίνουν.
  5. Β.Μ. σελ. 60: Άσκηση 4. Διάβασε ξανά τις προσκλήσεις των προηγούμενων σελίδων και συμπλήρωσε τις πληροφορίες στο πινακάκι.
  6. Τ.Ε. σελ. 13-14: Ασκήσεις 1 και 3.
  7. Αντίγραψε από 3 φορές τις λέξεις της άσκησης 3 στο κόκκινο τετράδιο.

Θα σε βοηθήσουν το αρχείο pdf Η κλίση των ουσιαστικών και ο παρακάτω σύνδεσμος http://taksiasterati.blogspot.com/2014/03/1.html#.XY8WYEYzbIV από την ιστοσελίδα «Τάξη αστεράτη».

Μαθηματικά

  1. Β.Μ. σελ. 18-19: Να θυμηθείς την κάθετη πρόσθεση με κρατούμενο και να κάνεις τις παρακάτω προσθέσεις κάθετα στο πράσινο τετράδιο.
   27   59   46   86   73
+45 +13 +27   +8 +18

 

  68   47 55   34   49
+25 +37 +9 +17 +36

 

  1. Β.Μ. σελ. 24: Δραστηριότητα μέρος α’ και β’ (2 πρώτες βουλίτσες).
  2. Β.Μ. σελ. 25: Εργασία 2 μόνο μέρος α’ (1η βουλίτσα).
  3. Τ.Ε. σελ. 24: Άσκ. α και Άσκ. γ –εκτός της αφαίρεσης.
  4. Τ.Ε. σελ. 25: Άσκ.δ μόνο τις 2 πρώτες βουλίτσες.
  5. Β.Μ. σελ. 26-27: Κεφάλαιο 38 όλο.
  6. Τ.Ε. σελ. 26-27: Κεφάλαιο 38 όλο εκτός από Άσκ.στ.

Οι δασκάλες της Β’ τάξης

Παπά Ειρήνη

Αντωνιάδου Νατάσα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ e-mail ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ

Παρακαλούνται οι γονείς να αποστείλουν το συντομότερο δυνατό στην ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολείου 2dimpaian@sch.gr τα παρακάτω στοιχεία:

  1. e-mail γονέα.
  2. κινητό τηλέφωνο γονέα (να αποσταλεί εκ νέου για επικαιροποίηση).
  3. όνομα μαθητή/τριας (για να μπορεί να γίνει αντιστοίχιση).

Τα στοιχεία είναι απαραίτητα για τα προγράμματα τηλεκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ο Διευθυντής του Σχολείου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Παρακαλούνται οι γονείς και γενικότερα οι πολίτες, που επιθυμούν επικοινωνία με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Παιανίας, για την περίοδο κατά την οποία δε λειτουργεί το σχολείο για λόγους προστασίας από τον κορονοϊό , να επικοινωνούν τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά και όχι με φυσική παρουσία με τον Διευθυντή για οποιοδήποτε θέμα τους απασχολεί. Εφόσον η προσέλευση είναι απαραίτητη, θα κλείνεται ραντεβού τηλεφωνικά στο τηλ. 2106642296 ή μέσω του e-mail. 2dimpaian@sch.gr

Σας ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση!

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Με απόφαση του Υπουργού Υγείας τα σχολεία όλης της χώρας θα παραμείνουν κλειστά τις επόμενες δεκατέσσερις (14) ημέρες για προληπτικούς λόγους με στόχο τη μείωση της διασποράς του κορονοϊού.

ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου απευθύνει εκ νέου παράκληση προς όλους όσοι επιθυμούν, να συνεισφέρουν στο κοινωνικό κυλικείο του Σχολείου για τα παιδιά που στερούνται σχεδόν καθημερινά το πρωινό ή το κολατσιό τους.

Τα είδη διατροφής, τα οποία και μπορείτε να παραδίδετε στο Σχολείο κατά την ώρα της πρωινής προσέλευσης ή της μεσημβρινής αποχώρησης είναι τα εξής::

  • Συσκευασμένοι φυσικοί χυμοί φρούτων( χωρίς συντηρητικά και χωρίς προσθήκη ζάχαρης, σε ατομική συσκευασία).
  • Κριτσίνια, φρυγανιές, κράκερς (ολικής άλεσης ή λευκά, σε ατομική συσκευασία).
  • Χαλβάς, παστέλι σε ατομική μερίδα.
  • Μουστοκούλουρα
  • Σταφιδόψωμo
  • Τσουρεκάκι
  • Μπάρες δημητριακών
  • Μπισκότα απλά, χωρίς γέμιση, σε ατομική συσκευασία.

Σημειώστε ότι απαγορεύονται είδη με σοκολάτα, γαριδάκια ή ότι άλλο αντενδείκνυται στη σωστή διατροφή ενός παιδιού στην ανάπτυξη.  Επίσης, για λόγους ασφάλειας απαγορεύονται πάσης φύσεως αλλαντικά.

 

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η ενημέρωση για την πρόοδο των μαθητών το μήνα Μάρτιο θα γίνει συγχρόνως με την παράδοση της βαθμολογίας του Β΄ τριμήνου. Για την ημέρα αυτή θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση.

ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση