Με έντονη γιορτινή διάθεση κύλησε η τελευταία εβδομάδα!
Αυτοί που ξεχώρισαν, όμως, ήταν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης οι οποίοι μέσα σε μια ζεστή χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα παρουσίασαν ένα χριστουγεννιάτικο μιούζικαλ με τίτλο: “Ο Αϊ Βασίλης στη φυλακή” χαρίζοντάς μας όμορφες … απολαυστικές στιγμές!!!
Πολλά μπράβο στις εκπαιδευτικούς μας, Ανδριάνα Γ., Γιώτα Β., Ελένη Λ., Έφη Γ., Έφη Κ., Μαρία Γ., Μαρία Μ., Μαρία Τ., Στεφανία Χ., Σωτηρία Χ.,Χριστιάνα Μ. , για την εξαιρετική δουλειά!