Σύμφωνα με τις γνωστές μαθητοκεντρικές θεωρίες μάθησεις (Piaget, Vygotsky, Βruner), η μάθηση της αγγλικής γλώσσας γίνεται πιο αποτελεσματική και αποκτά νόημα, όταν πραγματοποιείται μέσα από την αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών με το παίξιμο ρόλων, την ανάγνωση ιστοριών και την ανακάλυψη γλωσσικών και πολιτιστικών στοιχείων της ξένης γλώσσας με βιωματικό τρόπο. Στο παρακάτω blog https://agapimena-agglika.blogspot.com/ παρουσιάζονται διάφορες θεματικές δράσεις που πραγματοποιήθηκαν από τους μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ν. Αλικαρνασσου στο μάθημα των Αγγλικών.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μουδατσάκη Αγάπη
Αφήστε μια απάντηση