Με αφορμή την ολοκλήρωση της Χαριλάου Τρικούπη στο Ναύπλιο, η Ε’ τάξη αποφάσισε, μέσα στα πλαίσια του προγράμματος της κυκλοφοριακής αγωγής, να πάει μία μικρή εκδρομή μέχρι το νέο δρόμο προκειμένου να παρατηρήσουμε τα νέα σήματα, τις παραβάσεις που ενδεχομένως να γίνονταν -ήταν πάρα πολλές- αλλά και να προσδιορίσουμε τον…