ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ


Viber 2021 11 18 21 28 06 550 Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ΄1 με τη βοήθεια της θεατρολόγου κ. Ζωής Μανόλη δημιούργησαν αυτή την αφίσα που βασίζεται σε  ένα έργο του Βέλγου σουρεαλιστή ζωγράφου René  François Ghislain Magritte. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στη θεατρολόγο τους κ. Μανόλη!

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Στα πλαίσια των δράσεων που πραγματοποιήθηκαν στο 2ο Δημοτικό Σχολείο, οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ΄2 δημιούργησαν αυτές τις πρωτότυπες κατασκευές με την αρωγή της δασκάλας τους Κατερίνας Κονίδα. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στη δασκάλα τους.

Viber 2021 11 18 17 17 57 953Viber 2021 11 18 17 18 01 121Viber 2021 11 18 17 18 08 560Viber 2021 11 18 17 18 08 706

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Επέτειος Πολυτεχνείου

254951645 418219189853102 7532129887170128405 n

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Διάθεση 5 self-test για τους μαθητές από τα φαρμακεία

Δοκιμή, Ιός, Coronavirus

Οι μαθητές  θα μπορούν από   Δευτέρα, 1 ως και το Σάββατο 6 Νοεμβρίου, να προμηθευτούν  μία συσκευασία με πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά self- test από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 5 έως 22 Νοεμβρίου και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Υπενθυμίζεται ότι:

  • το self-test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο,
  • ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,
  • βεβαίωση αρνητικού self test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),
  • η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.

Υπενθυμίζεται, επίσης, ότι από την 1η Νοεμβρίου και εφεξής, η δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες θα δηλώνεται στη νέα πλατφόρμα edupass.gov.gr (και όχι στην πλατφόρμα του self-testing.gov.gr), από την οποία νέα πλατφόρμα θα εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19.

 

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ EDUPASS



Λήψη αρχείου

ΠΗΓΗ: Alfavita.gr



Λήψη αρχείου

ΠΗΓΗ: Alfavita.gr

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Αντιπολεμικές ταινίες για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940

Αμέτρητες είναι οι ταινίες που έχουν γυριστεί με θέμα τον Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο, την Κατοχή και την Αντίσταση.

Σήμερα, προτείνουμε κάποιες που μπορούν να παρουσιαστούν στις σχολικές αίθουσες και να δώσουν αφορμή για περισσότερες συζητήσεις, δράσεις, ακόμα και ολοκληρωμένες δραστηριότητες-γιορτές.
Διαλέξαμε κυρίως ελληνικές, για να είναι πιο εύκολα κατανοητές από τα μικρά παιδιά, αλλά και για να δώσουν ερέθισμα να γνωρίσουμε καλύτερα την ιστορία του τόπου μας.
Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Τα παιδιά στην Κατοχή, Κινηματογραφικές ταινίες

 

 

Τα παιδιά στην Κατοχή, Κινηματογραφικές ταινίες

Τα παιδιά πρωταγωνίστησαν στην Κατοχή, είτε παγιδεύοντας τους Γερμανούς με αμέτρητους  κωμικοτραγικούς τρόπους, είτε μοιράζοντας προκηρύξεις και γράφοντας συνθήματα στους τοίχους, είτε ακόμα και με την ένταξή τους στις επαναστατικές νεολαίες.

Αυτό έδωσε έμπνευση στους δημιουργούς αμέτρητων κινηματογραφικών ταινιών.
Να μια λίστα με τις πιο αγαπημένες.
Αναζητήστε τις.

http://giroapotimousiki.blogspot.com/2021/10/blog-post_25.html

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Εκπαιδευτικός περίπατος Στ2 τμήματος

Επιτέλους εκδρομή!!!

Την Παρασκευή  22  Οκτωβρίου, το Στ2 του Σχολείου μας πραγματοποίησε  εκπαιδευτικό περίπατο!

Πρώτος σταθμός…ήταν ο Παλιός Σιδηροδρομικός Σταθμός της πόλης μας. Αφορμή ήταν η α’ ενότητα της Γλώσσας  με τίτλο «Ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα «.
Τα παιδιά έμαθαν την ιστορία του Σταθμού από το 1886 που μπήκε σε λειτουργία η γραμμή Ναύπλιο- Κόρινθος- Αθήνα  και ενημερώθηκαν για τη χρήση όχι μόνο του κεντρικού κτιρίου, αλλά και της μεγάλης αποθήκης, που σήμερα στεγάζει το «Μουσείο Παιδικής Ηλικίας» του ΠΛΙ. Εκτύπωση τους έκανε ο μεγάλος γερανός!!!

Δεύτερος σταθμός η Ακροναυπλία. Με αφορμή το μάθημα της ιστορίας «Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου από Οθωμανούς και Λατίνους»  , τα παιδιά έμαθαν για τη διαδοχική κατάκτηση του Ναυπλίου από Οθωμανούς και Λατίνους, φωτίζοντας έτσι την τοπική μας ιστορία. Κάθησαν  μέσα στο χώρο του Φράγκικου μαχαλά, δίπλα στο τείχος που τον χώριζε από τον ρωμέικο και οριοθέτησαν  τη βυζαντινή πόλη, το φράγκικο κομμάτι της πόλης, την επέκταση των τειχών από τους Φράγκους, ύστερα από τους Βενετούς  και αργότερα ξανά από τους Βενετούς. Μέτρησαν πόσα χρόνια τ’ Ανάπλι ήταν στην κατοχή των Λατίνων και των Τούρκων. Αποτέλεσμα;  Τ΄Ανάπλι έζησε μόνο 252  χρόνια σκλαβιά στους Τούρκους κι όχι 400!

Απόλαυση ήταν  η θέα της παλιάς πόλης από ψηλά!

Και τι ωραία, που τα βήματα της επιστροφής  οδηγήθηκαν  στον πεζόδρομο της Βασιλέως Κωνσταντίνου, εκεί που στήθηκαν τα εντυπωσιακά γλυπτά  με θέμα την Επανάσταση του ’21.  Όχι μόνο δεν πέρασαν απαρατήρητα απ’ τα μάτια των παιδιών, αλλά ζήτησαν να μείνουν λίγο για να τα δουν καλύτερα. Σε μια μοναδική κατάσταση αλληλεπίδρασης  σχολίαζαν, ρωτούσαν, έψαχναν, συσχέτιζαν !

Τελικά, η χαρά και η ικανοποίηση είναι μεγαλύτερη για τον δάσκαλο, παρά για τους μαθητές, όταν ένας μικρός, απλός, συνήθης περίπατος μέσα στην πόλη , γίνεται αφορμή να προσλάβουν οι μαθητές τόσα πολλά , όχι μόνο σε συναισθηματικό, αλλά και σε γνωστικό  επίπεδο .

Με την ευχή να συνεχιστεί ομαλά η σχολική χρονιά και να ακολουθήσουν κι άλλες, καλύτερες εμπειρίες!

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

ERASMUSDAYS 2021 στο σχολείο μας!

 

https://www.erasmusdays.eu/event/erasmus-days-2o-dimotiko-sxoleio-nafpliou-we-manage-diversity-in-class-we-help-build-coherence-in-europe/

Άλλη μια «ευρωπαϊκή» συμμετοχή για το 2ο Δημοτικό Σχολείο!

Το σχολείο μας συμμετείχε στις  ERASMUSDAYS, τριήμερο ευρωπαϊκού εορτασμού του προγράμματος ERASMUS+ 14, 15 και 16 Οκτωβρίου.  Οργανώσαμε  Έκθεση Ζωγραφικής με έργα μαθητών της ΣΤ΄ τάξης και θέμα: «Διαφορετικότητα στο σχολικό περιβάλλον και στην κοινωνία», στα πλαίσια προώθησης των αποτελεσμάτων του προγράμματός μας.

Προηγήθηκε ένας εποικοδομητικός διάλογος με τους μαθητές, όπου ακούστηκαν πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις για τη διαφορετικότητα στο σχολικό περιβάλλον και εκφράσθηκαν αγνά κι έντονα συναισθήματα, που τελικά αποτυπώθηκαν στις υπέροχες ζωγραφιές τους.

Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά της Στ’ τάξης , στην κ. Στέλλα Σοφοκλέους που τα οργάνωσε και στην κ. Αναστασία  Παπαδημητρίου , που βοήθησε στο στήσιμο της έκθεσης!

 

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΛΟΓΩ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ

School closed due to Social distancing or physical distancing policy to stop and protect from COVID-19 Coronavirus spreading outbreak, school with sign School Closed and virus pathogens all around. School closed due to Social distancing or physical distancing policy to stop and protect from COVID-19 Coronavirus spreading outbreak, school with sign School Closed and virus pathogens all around. closed schools stock illustrations

Αύριο Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021 με απόφαση του Δημάρχου Ναυπλιέων Δημήτρη Κωστούρου , λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και των έντονων βροχοπτώσεων από την κακοκαιρία «Μπάλλος» όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Ναυπλιέων για την ασφάλεια των μαθητών, των μαθητριών και του εκπαιδευτικού προσωπικού, θα παραμείνουν κλειστά για προληπτικούς λόγους.

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών 2021: 20 χρόνια εορτασμού της γλωσσικής και πολιτιστικής διαφορετικότητας

 

Σε όλη την Ευρώπη, 800 εκατομμύρια Ευρωπαίοι εκπροσωπούνται από τα 47 κράτη μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης και ενθαρρύνονται να μάθουν όλο και περισσότερες ξένες γλώσσες, σε οποιαδήποτε ηλικία, εντός ή εκτός σχολείου. Το γεγονός αυτό πηγάζει από την πεποίθηση του Συμβουλίου της Ευρώπης ότι η γλωσσική πολυμορφία αποτελεί εργαλείο για την επίτευξη ευρύτερης διαπολιτισμικής κατανόησης και βασικό στοιχείο στην πλούσια πολιτιστική κληρονομιά της ηπείρου μας. Ως εκ τούτου, το Συμβούλιο της Ευρώπης στο Στρασβούργο προωθεί την πολυγλωσσία σε όλη την Ευρώπη. 
Με πρωτοβουλία του Συμβουλίου της Ευρώπης, από το 2001 η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 26 Σεπτεμβρίου μαζί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Και εμείς λοιπόν στο σχολείο μας, στις 24 και 27 Σεπτεμβρίου,  συμμετείχαμε στον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών. Άλλωστε η διαφορετικότητα σε όλες τις μορφές της είναι το θέμα του προγράμματος Erasmus+ «που τρέχει» το σχολείο μας. Έτσι, στο μάθημα των αγγλικών, με τους μαθητές των Γ1, Δ, Ε και ΣΤ τάξεων, μιλήσαμε για την γλωσσική πολυμορφία της Ευρώπης και έγινε κατανοητό ότι σεβόμαστε όλες τις γλώσσες, ανεξάρτητα από το πόσο άσημες είναι. Μέσα από τη γλώσσα μιας χώρας μαθαίνουμε και για τον πολιτισμό της, οπότε ερχόμαστε κοντά και στους κατοίκους της.

Γι΄ αυτό, οι μαθητές έψαξαν στο διαδίκτυο μια λέξη ή φράση στη γλώσσα της αρεσκείας τους, την έμαθαν, την έγραψαν και όλοι μαζί δημιούργησαν ένα κολλάζ γλωσσών.

image.png
Δημοσιεύθηκε στη ΑΓΓΛΙΚΑ, Γ΄ ΤΑΞΗ, Δ΄ ΤΑΞΗ, Ε΄ ΤΑΞΗ, ΕΚΤΗ - ΣΤ΄ΤΑΞΗ | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus +  με θέμα: “Διαχειριζόμαστε την ποικιλομορφία στην τάξη, συμβάλλουμε στη συνοχή της Ευρώπης!”

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Από τις 30 Αυγούστου έως και τις 4 Σεπτεμβρίου  2021 πραγματοποιήθηκε δια ζώσης η  κινητικότητα πέντε εκπαιδευτικών του σχολείου μας για την υλοποίηση του προγράμματος Erasmus+  με τίτλο: «Διαχειριζόμαστε την ποικιλομορφία στην τάξη, συμβάλλουμε στη συνοχή της Ευρώπης» με κωδικό: 2020-1-EL01-KA101-078227.

Το  ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό ταξίδι ξεκίνησε με την επιλογή του σχολείου μας στο πρόγραμμα Erasmus+, αφού εγκρίθηκε η αίτησή μας.  Συμμετείχαμε  πέντε  εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ( Κατσαλούλη Κωνσταντία, Κονίδα Αικατερίνη, Κόντα Βασιλική, Μπακάλη Στυλιανή και Σοφοκλέους Στέλλα)  στη Φλωρεντία της Ιταλίας με  σκοπό την παρακολούθηση δύο  επιμορφωτικών σεμιναρίων  με σκοπό τον εμπλουτισμό των γνώσεων μας σε θέματα διαχείρισης μιας πολυπολιτισμικής τάξης.

Από τη συμμετοχή μας  στα σεμινάρια/εργαστήρια αυτά αποκομίσαμε την αναγκαιότητα και την αξία υιοθέτησης της ισότιμης πρόσβασης στο πρόγραμμα σπουδών  όλων των μαθητών, καλλιεργώντας τις δημοκρατικές αξίες, τις δεξιότητες της  συναισθηματικής και της κοινωνικής νοημοσύνης και εφαρμόζοντας πρακτικές ευαισθητοποίησης και πρόληψης φαινομένων επιθετικότητας και πρόληψης του εκφοβισμού.

Η  ομάδα μας  έδωσε μία πλήρη εικόνα του ελληνικού εκπαιδευτικού μας συστήματος, ενώ μέσα από ένα βίντεο που είχε επιμεληθεί, παρουσίασε τόσο τα  αξιοθέατα του τόπου μας, όσο και  το σχολείο μας (τους χώρους και τις δράσεις του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ναυπλίου).

Στη διάρκεια της ευρωπαϊκής επιμόρφωσης   είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε με εκπαιδευτικούς  άλλων χωρών και να δουλέψουμε συνεργατικά, ανταλλάσσοντας απόψεις για τα θέματα της διαχείρισης της διαφορετικότητας.

Πέραν των εκπαιδευτικών δράσεων, το πρόγραμμα περιλάμβανε και μια σειρά πολιτιστικών επισκέψεων και περιηγήσεων στην πόλη της Φλωρεντίας και της ευρύτερης περιοχής.

Συζητήσαμε ως ομάδα  τρόπους διάχυσης του προγράμματος σε μαθητές, εκπαιδευτικούς  και σχεδιάσαμε τις επόμενες δράσεις μας

Το εκπαιδευτικό αυτό ταξίδι μας  έδωσε την ευκαιρία να βιώσουμε  μια μοναδική εμπειρία σε ένα διαφορετικό, πολυπολιτισμικό σχολικό πλαίσιο, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις μας και σε άλλους τομείς, πέρα από αυτούς του προγράμματος. Βελτιώσαμε  τις γλωσσικές  δεξιότητες, ξεκινήσαμε δυνατές φιλίες και δημιουργήσαμε  γέφυρες επικοινωνίας και θετικής αλληλεπίδρασης με εκπαιδευτικούς από άλλες χώρες.

Όλοι μας επιστρέψαμε με τις καλύτερες δυνατές εντυπώσεις, γεμάτοι νέες πληροφορίες και ιδέες, προσβλέποντας στην καλλιέργεια αποδοχής της διαφορετικότητας την αλλαγή του σχολικού κλίματος και κουλτούρας και την εξασφάλιση ίσων ευκαιριών για όλους τους μαθητές.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώροςΜπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα και άτομα που στέκονταιΜπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα και εξωτερικοί χώροι

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Διάθεση τεσσάρων δωρεάν self-test για τους μαθητές από τα φαρμακεία

Δοκιμή Κορώνας, Δοκιμή, Τεστ Covid 19

Οι μαθητές θα πρέπει να προμηθευθούν  από την Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου τέσσερα (4) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των δυο επόμενων εβδομάδων (4 έως 17 Οκτωβρίου) και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Υπενθυμίζεται ότι:

  • Το self-test θα πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο.
  • Ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες.
  • Η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες.

Ωστόσο σας παρακαλούμε μη στέλνετε τα παιδιά σας αδιάθετα στο σχολείο ακόμα κι αν πρόκειται για μια ημερήσια αδιαθεσία. Στόχος μας είναι να διατηρούμε το περιβάλλον του σχολείου σε πλαίσια υγείας και ασφάλειας τόσο για τους μαθητές μας και τις οικογένειές τους όσο και για τους εκπαιδευτικούς μας σύμφωνα με τα ενδεδειγμένα υγειονομικά πρωτόκολλα του ΕΟΔΔΥ.

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Σαν σήμερα πριν190 χρόνια δολοφονείται στο Ναύπλιο ο Ιωάννης Καποδίστριας

 

Σήμερα 27 Σεπτεμβρίου είναι μια ημέρα μνήμης για την ιστορία του ελληνικού κράτους. Σαν σήμερα πριν 190 χρόνια δολοφονήθηκε ο Ιωάννης Καποδίστριας, ο πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδας μπροστά στο ναό του Αγίου Σπυρίδωνα στην πόλη μας.

Στο πλαίσιο των τιμητικών εκδηλώσεων του Δήμου Ναυπλιέων για τον Ιωάννη Καποδίστρια, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας επισκέφτηκε την Αργολική πρωτεύουσα   καθώς  και αντιπροσωπεία μαθητών από όλα τα σχολεία της πόλης μας, με τη γαλανόλευκη σημαία ψηλά τίμησαν τη μνήμη του πρώτου κυβερνήτη.

Ιωάννης Καποδίστριας

Ο Ιωάννης Καποδίστριας ήταν η κορυφαία από τις διαπρεπέστερες πολιτικές και διπλωματικές μορφές της Ευρώπης, που κυριάρχησε στις αρχές του 19ου αιώνα. Υπήρξε ο κύριος συντελεστής της προσπάθειας για εθνική χειραφέτηση της υπό αναγέννηση πατρίδας στις δυο πρώτες δεκαετίες του δέκατου ένατου αιώνα.

Γεννήθηκε στην Κέρκυρα στις 10 Φεβρουαρίου 1776 και ήταν το έκτο παιδί του Αντωνίου και της Διαμαντίνας Καποδίστρια. Προερχόταν από αριστοκρατική οικογένεια καταγεγραμμένη στο Libro d’ oro της Κέρκυρας. Ο πατέρας του Αντώνιος ήταν από τους πιο αξιόλογους δικηγόρους της Κέρκυρας, με ενεργό ανάμιξη στα πολιτικά δρώμενα που διαμόρφωσαν την τοπική ιστορία.

Μέχρι την ηλικία των δώδεκα ετών έλαβε τα πρώτα του γράμματα στα σχολεία της Κέρκυρας, ενώ ταυτόχρονα είχε και σαφή ορθόδοξη παιδεία, αφού ο Ιωάννης Καποδίστριας είχε καλλιεργηθεί στην Ορθόδοξη πίστη από τον μοναχό Συμεών στην Ιερά Μονή Πλατυτέρας, όπου σύχναζε από τη νεαρή του ηλικία.

Το 1794 αναχώρησε για τη Βενετία με στόχο να σπουδάσει στο πανεπιστήμιο της Πάντοβας. Οι βασικές του σπουδές ήταν στον τομέα της Ιατρικής.   Η πορεία των σπουδών του νεαρού Καποδίστρια ήταν λαμπρή, αφού μετά από επιτυχείς εξετάσεις έλαβε το δίπλωμά του και το διδακτορικό του στις 10 Ιουνίου 1797. Έτσι το 1797 σε ηλικία 21 ετών ο Ιωάννης Καποδίστριας επέστρεψε στην Κέρκυρα, όπου άρχισε να ασκεί το ιατρικό έργο, αποσκοπώντας στο να διακονήσει την επιστήμη του και να ανακουφίσει τον ανθρώπινο πόνο. Θεράπευε δωρεάν τους πένητες και μάλιστα τους έδινε τα απαραίτητα δηλαδή, τα φάρμακα που χρειάζονταν καθώς και τα χρήματα που είχαν ανάγκη.

Εκτός από την άσκηση της Ιατρικής, ο Ιωάννης Καποδίστριας ανέπτυξε σημαντική επιστημονική και φιλολογική δραστηριότητα.    Διετέλεσε υπουργός των Εξωτερικών της Ρωσίας μέχρι το 1822.   Το 1827 η Γ’ Εθνοσυνέλευση της Τροιζήνας τον εξέλεξε Κυβερνήτη της Ελλάδας. Στις 7 του Γενάρη του 1828, ο Ιωάννης Καποδίστριας αποβιβάστηκε στο Ναύπλιο, την πρώτη πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους, αναλαμβάνοντας τη διακυβέρνηση μιας χώρας, που έβγαινε από πολύχρονο αγώνα ενώ οι κάτοικοί της και ιδιαίτερα οι πρόσφυγες ήταν εξαθλιωμένοι.

Εργάστηκε σκληρά και υπεράνθρωπα. Ήταν τίμιος, λιτός, σοβαρός και γεμάτος αξιοπρέπεια. Κατόρθωσε σιγά-σιγά να θεμελιώσει το κράτος και σ’ αυτό τον βοήθησαν πολύ οι γνωριμίες του στην Ευρώπη. Συγκέντρωσε όλες σχεδόν τις εξουσίες στα χέρια του. Ένας λαός που τα τελευταία χρόνια δεν γνώριζε τίποτε άλλο εκτός από τη δύναμη και το δίκιο των όπλων του, χρειαζόταν ένα στιβαρό χέρι για να τον οδηγήσει από την επανάσταση και την ανταρσία στη νομιμότητα.

Σχεδόν τέσσερα χρόνια κυβέρνησε την Ελλάδα ο Καποδίστριας, με πρωθυπουργό τον Σπυρίδωνα Τρικούπη. Δημιούργησε στρατό, αστυνομία, ψήφισε νόμους, έχτισε σχολεία, διόρισε δασκάλους, νοικοκύρεψε τα οικονομικά, έβαλε θεμέλια στη διοίκηση και τη δικαιοσύνη. Ίδρυσε την Εθνική Τράπεζα και έκοψε νομίσματα (φοίνικας) που αντικατέστησαν τα τουρκικά γρόσια. Στήριξε την γεωργία, ιδρύοντας Γεωργική Σχολή στην Τίρυνθα και εισάγοντας την καλλιέργεια της πατάτας. Επίσης ίδρυσε το πρώτο ελληνικό Γυμνάσιο στο Ναύπλιο και στην Αίγινα το Κεντρικό Σχολείο.

Ήταν μεγάλος πατριώτης ο Καποδίστριας, αλλά δεν μπόρεσε να μπει στο πετσί του λαού που κυβερνούσε. Δεν έδειξε ενδιαφέρον στις συμβουλές των πολεμιστών και δε ζήτησε τη γνώμη τους. Έτσι, χωρίς να το καταλάβει, αποξενώθηκε από όλα τα στελέχη της επανάστασης, που άρχισαν να τον μισούν. Η Αγγλία και η Γαλλία, στο μεταξύ, υποδαύλιζαν το μίσος τους, επειδή ο Καποδίστριας, όπως πίστευαν, είχε στενές σχέσεις με τη Ρωσία. Και αυτό το μίσος δεν άργησε να ξεσπάσει  ιδιαίτερα   από την μεριά της  μεγάλης και ισχυρής οικογένειας των Μαυρομιχαλέων, που τόσα και τόσα είχαν προσφέρει στον αγώνα.

Έτσι, το πρωινό της 27ης Σεπτεμβρίου του 1831, καθώς ο Καποδίστριας ήταν έτοιμος να μπει στην εκκλησία του  Αγίου Σπυρίδωνα, ο Κωνσταντίνος Μαυρομιχάλης, αδελφός του Πετρόμπεη και ο γιος του ο Γεωργάκης, του είχαν στήσει ενέδρα. Ο Κωνσταντίνος τον πυροβόλησε και καθώς ο Καποδίστριας έπεφτε, ο Γεωργάκης τον αποτελείωσε με μια μαχαιριά…

Ο συνοδός του Καποδίστρια πρόλαβε να πυροβολήσει τον Κωνσταντίνο καθώς έτρεξε να φύγει και τον τραυμάτισε. Το εξαγριωμένο πλήθος έπεσε πάνω του και τον χτύπησε. Όσο για τον Γεωργάκη, καταδικάστηκε σε θάνατο και εκτελέστηκε στις 22 Οκτωβρίου.

Έτσι τερματίστηκε η ζωή και το έργο του Ιωάννη Καποδίστρια. Οι συνέπειες από τον βίαιο τερματισμό της ζωής αυτής της εξέχουσας φυσιογνωμίας, βαραίνουν ακόμη και σήμερα δυσμενώς την χώρα μας, αφού έκτοτε δεν έχει αναδειχθεί άλλη πολιτική προσωπικότητα, που να συγκεντρώνει τέτοιες αρετές: Τιτάνιο έργο, απαράμιλλη αυταπάρνηση, πολιτική οξύνοια, διπλωματική διορατικότητα, ψυχική ευγένεια, εσωτερική καλλιέργεια, υψηλό παιδαγωγικό ιδεώδες, αταλάντευτη πρόσδεση στην ορθόδοξη πίστη.

 

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Βράβευση μαθήτριάς μας από το Πολεμικό Μουσείο Παράρτημα Ναυπλίου

Το Πολεμικό Μουσείο Παράρτημα Ναυπλίου, στο πλαίσιο του εορτασμού των 200 ετών

Πολεμικό Μουσείο Ναυπλίου: Αποτελέσματα διαγωνισμού ζωγραφικής & κολλάζ

από την Ελληνική Επανάσταση, διοργάνωσε διαγωνισμό ζωγραφικής – κολλάζ για παιδιά ηλικίας 4-18 ετών με τίτλο: «1821 – 2021: η Ελληνική Επανάσταση και οι ήρωες του ΄21 μέσα από το βλέμμα των παιδιών, 200 χρόνια μετά», στο χρονικό διάστημα από την 25η Μαρτίου έως & 30 Ιουνίου.

Στη β΄ ηλικιακή ομάδα (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση) νικήτρια ήταν η μαθήτρια της Ε΄1  του σχολείου μας  Δ. Έ. Αξιοσημείωτη ήταν η αρωγή του κ. Αντώνη Τζίκα, δασκάλου των Εικαστικών.



Λήψη αρχείου

Συγχαρητήρια στη μαθήτριά μας Δ. Έ της Ε΄1 και σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που πήραν μέρος στον διαγωνισμό ζωγραφικής !

(Πηγή: Αργολικές Ειδήσεις)

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Ενημερωτική διαδικτυακή εκδήλωση για τον εμβολιασμό στη μαθητική κοινότητα



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

ΚΥΛΙΚΕΙΟ 2ου ΚΑΙ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ

ΚΥΛΙΚΕΙΟ 2ου – 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ

 

Αγαπητοί γονείς,
Αρχικά να σας ευχηθώ καλή σχολική χρονιά με υγεία και ομαλότητα για την πρόοδο των παιδιών μας. Επιθυμώ μέσα από αυτό το σημείωμα να σας ενημερώσω σχετικά με την λειτουργία του κυλικείου του σχολείου μας, το οποίο λειτουργεί με όλες τις νόμιμες άδειες, τηρώντας όλες τις σχετικές οδηγίες του ΕΟΔΥ για την καταπολέμηση του covid-19 (χρήση μάσκας, γάντια, απολύμανση επιφανειών ).
Σύμφωνα με τις προβλεπόμενες υγειονομικές διατάξεις τα προϊόντα που θα διατίθενται από το κυλικείο μας είναι τα παρακάτω:

EasyLunchboxes - snacky lunch - organic apples, strawberries, carrots, cheddar cheese & pretzel chips

Σάντουιτς ή τοστ με τυρί/φέτα και γαλοπούλα-με ή χωρίς προσθήκη λαχανικών.
• Σάντουιτς με μέλι ή ταχίνι-κατόπιν συνεννόησης.
• Αραβική ή μπακέτα με τυρί και γαλοπούλα-με ή χωρίς προσθήκη λαχανικών.
• Τυρόπιτα, σπανακόπιτα, πίτσα κ.α.
• Φρέσκα φρούτα με δυνατότητα παρασκευής φρουτοσαλάτας-κατόπιν συνεννόησης.
• Γάλα με δημητριακά-κατόπιν συνεννόησης.
• Γιαούρτι, ρυζόγαλο, κρέμα.
• Μπάρες δημητριακών, παστέλι, κράκερ, μπισκότα κ.α.
• 100% φυσικοί συσκευασμένοι χυμοί.
• Σοκολατούχο γάλα.

Αξίζει να τονιστεί πως τα παραπάνω προϊόντα έχουν ετοιμαστεί πριν την ώρα διάθεσης τους σε ατομικές συσκευασίες από κατάλληλο υλικό. Οι οδηγίες προβλέπουν ότι όλα τα προϊόντα πρέπει να διατίθεται συσκευασμένα. Έτσι, θέλοντας να προετοιμάσουμε τα προϊόντα με ασφάλεια για να δοθούν έγκαιρα προς τους μαθητές κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων και να τηρηθούν όλα τα μέτρα για την σωστή υγιεινή, αν είναι δυνατόν να δίνονται παραγγελίες από τους μαθητές κατά την ώρα προσέλευσής τους.
Τηλ. Επικοινωνίας: 6947311117 (Βάσω)

Σας ευχαριστώ.

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΩΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ



Λήψη αρχείου

 

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Έναρξη σχολικής χρονιάς – Αγιασμός

Holy water and cross for opening ceremony

Αγαπητοί γονείς,

Σύμφωνα με νεότερες διευκρινιστικές οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σας ενημερώνουμε ότι την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων, Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στο Σχολείο  στις 9.00 για την τέλεση του αγιασμού και θα αποχωρήσουν στις 10.00.

Στον αγιασμό θα είναι παρόντες όλοι οι μαθητές, ευρισκόμενοι σε συγκεκριμένα σημεία του αύλειου χώρου και πεζόδρομων (σύμφωνα με τις οδηγίες των υπεύθυνων εκπαιδευτικών των τμημάτων), στα πλαίσια των οδηγιών προστασίας κατά του covid 19.

 

Τα τμήματα των Α, Β,  Ε και ΣΤ τάξεων, θα εισέρχονται στο σχολείο από την Αγίου Ανδριανού – πεζόδρομο Χρυσοστόμου Σμύρνης.

 

Τα τμήματα των Γ και Δ τάξεων, θα εισέρχονται από την πλαϊνή είσοδο της οδού Μαρκοπούλου.

 

Κατά τη διάρκεια του αγιασμού, τα τμήματα της Β τάξης θα παραμείνουν στον πεζόδρομο της Χρυσοστόμου Σμύρνης, ενώ τα τμήματα της Δ’ τάξης θα παραμείνουν στον πεζόδρομο Μαρκοπούλου.

 

Τα υπόλοιπα τμήματα θα παρευρίσκονται στο προαύλιο του σχολείου.

 

Σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές  δε χρειάζεται να έχουν μαζί την σχολική τους τσάντα.

 

Επειδή και η φετινή χρονιά είναι μια ιδιαίτερη χρονιά για την ασφάλεια και την υγεία όλων μας, θα πρέπει  να τηρούνται όλοι οι κανόνες  από όλους, δηλαδή η χρήση μάσκας, αντισηπτικού και αποστάσεων..

 

Όλοι οι μαθητές πρέπει να έχουν μαζί τους βεβαίωση αρνητικού self-test, η οποία για την παρούσα εβδομάδα θα πρέπει να μας επιδειχθεί την Δευτέρα και την Πέμπτη. Από την επόμενη εβδομάδα, η εν λόγω βεβαίωση θα μας επιδεικνύεται κάθε Τρίτη και Παρασκευή.

 

Οι γονείς δε θα συνοδεύουν τα παιδιά τους μέσα στο χώρο του σχολείου.

 

Για οποιοδήποτε ζήτημα σας απασχολεί, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ( 2752028192) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( mail@2dim-nafpl.arg.sch.gr)

Καλή σχολική χρονιά!

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

Αγαπητοί γονείς καλή σχολική χρονιά στα παιδιά σας!

 

Σας ενημερώνουμε ότι από σήμερα Τετάρτη 8/9/2021 έως και την Παρασκευή 17/09/2021 θα διατίθενται δωρεάν από τα φαρμακεία 6 self- tests για τρεις εβδομάδες, σε εργάσιμες μέρες και ώρες ( όχι εφημερεύοντα).

Τη Δευτέρα οι μαθητές /μαθήτριες πρέπει να προσέλθουν με self- test. Στη συνέχεια οι μαθητές πρέπει να προσέρχονται στο σχολείο με self-test που θα κάνουν δύο φορές την εβδομάδα και θα ελέγχεται από το σχολείο κάθε Τρίτη και Παρασκευή.

Σας υπενθυμίζουμε ότι πρέπει να καταχωρείτε το αποτέλεσμα του self- test στη σχετική πλατφόρμα

https://self-testing.gov.gr και είτε να το εκτυπώνετε είτε να το συμπληρώνετε χειρόγραφα αναγράφοντας υποχρεωτικά τον κωδικό που εμφανίζεται στην πλατφόρμα.

 

Παρακαλούμε να παρακολουθείτε το blog του σχολείου καθημερινά για την ενημέρωσή σας.

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

«200 χρόνια Ελευθερία» : Έκδοση μαθητικής εφημερίδας των μαθητών της ΣΤ2΄ & της Στ3 ΄ τάξης του σχολείου μας!

 

 

 

 

Σας ενημερώνουμε πως κυκλοφόρησε το επετειακό τεύχος της μαθητικής εφημερίδας των μαθητών του σχολείου μας αφιερωμένο στα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης.

Οι μαθητές της ΣΤ2΄& της ΣΤ3΄τάξης του σχολείου μας εργάστηκαν γι΄ αυτή τη δράση την περίοδο της τηλεκπαίδευσης συνδυάζοντας αρμονικά το γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας , το οποίο διδάσκονταν, αλλά  και την ιστορία του τόπου τους.

Την εφημερίδα μπορείτε να την προμηθευτείτε από το σχολείο μας, από την Τετάρτη 16-06-2021 και κάθε  μεσημέρι στο σχόλασμα ( στις 13:15). Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης μαζί με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό θα σας περιμένουν στην είσοδο του σχολείου.

 

Καλοτάξιδη!!!

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Πλουτίζοντας τον κήπο των ονείρων μας

vlcsnap-2021-05-31-12h22m18s938

Το πρόγραμμα επιλέχτηκε με στόχο να ενταχθούν στις δράσεις του σχολείου παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, ιδιαιτερότητες κα αλληλοεπιδρώντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο με τους συμμαθητές τους

Στόχος του προγράμματος ήταν η προσέγγιση των μαθητών ως προς την γνώση των τοπικών φυτών και της καλλιέργειας αυτών.

Στην κατεύθυνση της υλοποίησης των στόχων του προγράμματος εντάχθηκε ο τομέας της πληροφορικής (ΤΠΕ).

Μέσα από το οπτικοποιημένο υλικό οι μαθητές είχαν την δυνατότητα
(πρόγραμμα: Tuxpaint) να εκφραστούν και ζωγραφίσουν τα φυτά και τα δέντρα.

Πρέπει επίσης να αναφερθεί πώς η οπτική αντίληψη των μαθητών με ιδιαιτερότητες
είναι αρκετά ανεπτυγμένη.

Από το θεατρικό δρώμενο «τα τρία μικρά λυκάκια του Ευγένιου Τριβιζά (Διασκευή):

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την υπεύθυνη περιβ. προγραμ. Αργολίδας και το Δήμο

Δημοσιεύθηκε στη Α΄ ΤΑΞΗ, ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ | Σχολιάστε

Γιατί να μάθω Γερμανικά;

Εικόνα1

Γερμανικά, Γερμανία, Χαρτόνι, Σχολείο, Schultafel

Τα Γερμανικά είναι η γλώσσα που μιλούν οι περισσότεροι κάτοικοι στην Ευρώπη ως μητρική καθώς ομιλούνται στη Γερμανία ,στην Αυστρία,στο μεγαλύτερο μέρος της Ελβετίας καθώς και στο Λουξεμβούργο.

Η άποψη που επικρατεί ότι τα Γερμανικά είναι μία από τις δυσκολότερες γλώσσες είναι πλέον μύθος. Έχει τεκμηριωμένα αποδειχθεί ότι η γερμανική γλώσσα παρουσιάζει πολλές ομοιότητες με την Ελληνική γλώσσα, τόσο στη γραμματική και στη σύνταξη, όσο και στον τρόπο σκέψης και μια σύγκριση των γραμματικών των δύο γλωσσών αποδεικνύει οτι δομούνται και αναπτύσσονται με την ίδια περίπου λογική.

Για παράδειγμα υπάρχουν άρθρα , διαφορετικά γένη, και οι ίδιες ακριβώς πτώσεις στην κλίση των ουσιαστικών και επιθέτων. Υπάρχουν ,μάλιστα, πολλές ομοιότητες ανάμεσα στις Ελληνικές και στις Γερμανικές λέξεις.

Επιπλέον, η Γερμανική είναι μια γλώσσα που δομείται με βάση αυστηρούς κανόνες με ελάχιστες εξαιρέσεις ,γεγονός που καθιστά εύκολη την εκμάθησή

Tα γερμανικά έχουν πλάκα

Άρα όσο πιο νωρίς ξεκινήσει κανείς τόσο πιο εύκολη και διασκεδαστική θα κάνει την εκμάθηση της συγκεκριμένης ξένης γλώσσας.

Χαρακτηρίζεται από πολλούς ως μία αρκετά σκληρή και με έλλειψη ευαισθησίας, γλώσσα. Ωστόσο, παραμένει η γλώσσα πολλών σπουδαίων φιλοσόφων και ανθρώπων του πνεύματος. Οι Brecht, Kafka, Goethe, αδελφοί Grimm, Schopenhauer, Nietsche, Marx, Kant, Markuse, Heidegger, Kepler, Einstein, Mozart, Beethoven και πλήθος άλλων συγγραφέων, φιλοσόφων, επιστημόνων και μουσουργών μιλούσαν και έγραφαν στα Γερμανικά.

  • Μαθαίνω Γερμανικά σημαίνει αποκτώ εικόνα για τη ζωή, τις επιθυμίες και τα όνειρα των ανθρώπων στις γερμανόφωνες χώρες και την πολυπολιτισμική κοινωνία τους. Με τα γερμανικά αποκτά κανείς πρόσβαση σε έναν από τους μεγαλύτερους πολιτισμούς του κόσμου
  • Πολλοί είναι εκείνοι που πηγαίνουν στη Γερμανία για σπουδές καθώς το επίπεδο των πανεπιστημίων είναι υψηλό. Επίσης στον εργασιακό χώρο αυξάνονται ολοένα οι θέσεις, κυρίως στον τομέα του τουρισμού αλλά και σε επιχειρήσεις για τις οποίες εκτός από τα Αγγλικά θεωρούνται προσόν τα Γερμανικά.

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΕ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η Γερμανική είναι πλέον η δεύτερη ξένη γλώσσα στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία συμμετοχής στις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠγ) το Νοέμβριο το 22% των υποψηφίων επέλεξε να εξεταστεί στη Γερμανική Γλώσσα, ακολουθεί η Γαλλική Γλώσσα (12%) και έπονται η Ιταλική και η Ισπανική γλώσσα.
Επίσης, η Γερμανική αποτελεί, μετά την Αγγλική Γλώσσα, την επόμενη επιλογή για σπουδές στα Τμήματα Ξένων Γλωσσών και Φιλολογιών στα ελληνικά πανεπιστήμια, όπως φαίνεται από τον αριθμό των υποψηφίων στα Ειδικά Μαθήματα των Πανελλαδικών εξετάσεων.

Εμμανουήλ Αγγελική

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε

Γιατί  να μάθω Γαλλικά;

Cheerful young pupil of secondary school in white uniform with pigtails standing in front of white board and showing thumbs up. The flag of France on the blackboard. Concept of learning languages. i learn french stock pictures, royalty-free photos & images

Λόγοι για να μάθει κανείς Γαλλικά 
Γλώσσα με ζωντανή παρουσία και στις πέντε ηπείρους (επίσημη γλώσσα σε 45 κράτη) και γι’ αυτό υπάρχει διεθνής οργανισμός  γαλλοφωνίας,  μέλος του οποίου είναι και η χώρα μας.

Μαζί με την Αγγλική  αποτελούν τις δύο γλώσσες εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και με αυτές αντιπροσωπεύεται σε παγκόσμια κλίμακα.

Τα κέντρα εργασιών και αποφάσεων της Ε.Ε. βρίσκονται σε γαλλόφωνες περιοχές: Βρυξέλλες, Στρασβούργο, Λουξεμβούργο. Επίσης, στην γαλλόφωνη Ελβετία (Γενεύη, Λοζάνη) βρίσκεται το παγκόσμιο νομισματικό, διπλωματικό, ολυμπιακό και τουριστικό κέντρο. Αυτό σημαίνει πρόσβαση εργασίας σε τομείς:

  • Πολιτικής και Οικονομίας
    • Νομικής και Διπλωματίας
    • Εμπορίου και Διαμετακόμισης
    • Τεχνολογίας και Κατασκευών
    • Επικοινωνιών και Υπηρεσιών

    Πρώτη επίσημη γλώσσα του Ολυμπισμού και των Ταχυδρομείων (2η Αγγλική) και δεύτερη επίσημη (1η Αγγλική) οποιουδήποτε Διεθνούς Οργανισμού (ΟΗΕ, ΝΑΤΟ, Γιατροί Χωρίς Σύνορα, Γιατροί του Κόσμου κλπ)

Μαθαίνοντας γαλλικά μπορεί κάποιος να μάθει κι άλλες συγγενείς και εξίσου ευχάριστες γλώσσες, όπως τα ιταλικά και τα ισπανικά.

Οι σπουδές στα πανεπιστήμια της Γαλλίας, όχι μόνο είναι δωρεάν αλλά και κατέχουν διεθνή φήμη για το επίπεδό τους.

Η Γαλλία έχει το υψηλότερο στην Ευρώπη επιστημονικό και τεχνολογικό επίπεδο (τηλεπικοινωνίες, αεροδιαστημική, αποστολή και εγκατάσταση δορυφόρων ΤV, αεροπλάνα Mirage, Rafale, Concorde, Airbus, το πιο γρήγορο τρένο στον κόσμο TGV, ιατρικές έρευνες σε Ινστιτούτα όπως αυτό του Παστέρ…), αλλά είναι και από τις ισχυρότερες χώρες παγκοσμίως, πρώτη παγκόσμια δύναμη στη βιομηχανία αρωμάτων και καλλυντικών προϊόντων, 4η οικονομική παγκόσμια δύναμη με πρωτοπορία στις κατασκευές τρένων, στην αεροναυπηγική, στην παραγωγή αυτοκινήτων και παραγωγή μικροστοιχείων (πιστωτικές κάρτες).

Η κουλτούρα της Γαλλίας είναι τεράστια! Η συγκεκριμένη γλώσσα έχει να παρουσιάσει μεγάλη λογοτεχνική ποικιλία και μουσικό πλούτο. Αποτελεί
επίσης την πρώτη δύναμη παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών στην Ευρώπη.

Σοφοκλέους Στέλλα

Δείτε το βίντεο:

https://www.youtube.com/watch?v=fH38MkK6_TA&t=21s

 

Δημοσιεύθηκε στη AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Σχολιάστε