2o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ – ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ – Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΧΤΥΠΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ -ΠΑΙΔΙKA-KAΛΛΙΤΕΧΝΙΚA-ΑΘΛΗΤΙΚΑ-ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ-ΓΕΜΑΤΗ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, Α΄ ΤΑΞΗ, Β΄ ΤΑΞΗ, Γ΄ ΤΑΞΗ, Δ΄ ΤΑΞΗ, Ε΄ ΤΑΞΗ, ΕΚΤΗ - ΣΤ΄ΤΑΞΗ | 1 σχόλιο

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

 

    •  

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, Γ΄ ΤΑΞΗ, Δ΄ ΤΑΞΗ, Ε΄ ΤΑΞΗ, ΕΚΤΗ - ΣΤ΄ΤΑΞΗ | Γράψτε σχόλιο

Σχολική Αυτοεκτίμηση: Ανεβάστε την ψηλά!

ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ: ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΗΛΑ!

Αν το παιδί σας πηγαίνει κάθε μέρα στο σχολείο σαν να πρόκειται να δουλέψει στα κάτεργα ή κρύβεται πίσω από το διπλανό του, γιατί τρέμει να σηκωθεί στον πίνακα, πιθανόν αυτό που χρειάζεται είναι μια μικρή ώθηση για να πιστέψει περισσότερο στον εαυτό του και τις δυνατότητές του!

Της Φλώρας Κασσαβέτη

Mε τη συνεργασία της Δρ. Β. Σίμου, Οικογενειακή Θεραπεύτρια, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής, Αυτοεκτίμησης και Συμβουλευτικής ΣΨΣ Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Μπορεί μέχρι τώρα, στο ασφαλές περιβάλλον του σπιτιού, το αστέρι σας να σας είχε καταπλήξει με την εξυπνάδα, τα ταλέντα και τον πληθωρικό του χαρακτήρα, ξεκινώντας όμως το σχολείο φαίνεται περισσότερο φοβισμένο ή συνεσταλμένο απ’ όσο θα έπρεπε… Αναρωτιέστε τι συμβαίνει; Το μυστικό μπορεί να κρύβεται στη (σχολική) αυτοεκτίμησή του η οποία επηρεάζει:

  • τον τρόπο που βλέπει και αξιολογεί το παιδί τον εαυτό του μέσα στο σχολείο
  • το πώς αισθάνεται για τις ικανότητές του στην τάξη
  • τις επιδόσεις του στα μαθήματα
  • τη σχέση του με τους συμμαθητές του
  • ακόμα και την εμφάνισή του.

Η σχολική αυτοεκτίμηση, διαμορφώνεται από τα πρώτα κιόλας σχολικά χρόνια όταν το παιδί είναι στο δημοτικό σχολείο. Και είναι εξαιρετικά σημαντική για την ανάπτυξή του, αφού έχει αποδειχτεί πώς όταν η αυτοεκτίμηση είναι χαμηλή, τα αρνητικά έχουν μεγαλύτερη δύναμη πάνω στο παιδί σε σχέση με τα θετικά-πράγμα που σημαίνει ότι με την παραμικρή αποτυχία απογοητεύεται, πτοείται και τα παρατάει.

Σημάδια του προβλήματος

Ένα παιδί που είναι πολύ ντροπαλό ή δειλό μέσα στην τάξη ή στο προαύλιο, μπορεί να έχει χαμηλή σχολική αυτοεκτίμηση. Το ίδιο ισχύει και για έναν μαθητή που δεν προσέχει στο μάθημα, δεν μιλά εύκολα, δείχνει κουρασμένος, έχει μελαγχολική έκφραση και κλείνεται στον εαυτό του. Αυτά είναι σημάδια που θα εντοπίσει ο εκπαιδευτικός στο σχολείο και πιθανόν να σας ενημερώσει.

Στο σπίτι, όμως, πώς μπορείτε να καταλάβετε ότι το παιδί σας έχει χαμηλή σχολική αυτοεκτίμηση; Γενικά, ένα παιδί  που έχει αρνητική σχέση με το σχολείο και δεν αντιμετωπίζει απλά και μόνο πρόβλημα την περίοδο προσαρμογής, πιθανόν να έχει χαμηλή σχολική αυτοεκτίμηση. Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να συζητήσετε με τον εκπαιδευτικό, ώστε να διαπιστώσετε αν οι υποψίες σας επιβεβαιώνονται από τη δική του εκτίμηση. Οι  παράγοντες που επηρεάζουν αρνητικά τη σχολική αυτοεκτίμηση είναι οι παρακάτω:

  • Προβλήματα στην οικογένεια
  • Η διαφορετικότητα
  • Η υπερπροστασία από τους γονείς  μπορεί να έχει σαν συνέπεια το παιδί ν’ αποφεύγει να αναλαμβάνει ευθύνες.
  • Οι μαθησιακές δυσκολίες  οδηγούν αρκετές φορές σε χαμηλή σχολική επίδοση, αφού το παιδί  δεν μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό μάθησης της υπόλοιπης τάξης.
  • Γονείς που έχουν μανία με το άριστα μπορεί να σαμποτάρουν την αυτοπεποίθηση των παιδιών τους.

ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Ο εκπαιδευτικός με τη στάση του και το σωστό χειρισμό μπορεί να βοηθήσει έναν μαθητή με χαμηλή σχολική αυτοεκτίμηση να ξεπεράσει το πρόβλημα. Μπορεί να κινητοποιήσει το μαθητή με την ανάθεση πρωτοβουλιών, τονίζοντας τα θετικά στοιχεία της συμπεριφοράς του και επαινώντας κάθε προσπάθεια του.Είναι επίσης σημαντικό  να βοηθήσει το παιδί να ανακαλύψει τις ικανότητες του  ακόμα και κάποια κρυφά ταλέντα.                                                                           Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΓΟΝΙΟΥ

Ο τρόπος που γίνεται η μελέτη στο σπίτι μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το παιδί,  ενθαρρύνοντάς το ή αποθαρρύνοντάς το να πιστέψει στον εαυτό του. Το πρώτο και το σημαντικότερο είναι να μην έχετε άγχος γιατί έτσι κλονίζετε την εμπιστοσύνη του παιδιού σας στον εαυτό του και στις δυνατότητές του. Είναι σημαντικό να το καθοδηγείτε κι όχι να του δίνετε οδηγίες που θα μπορούσε μόνο του να αντιληφθεί.

10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΕ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ

Τα παιδιά εκείνα τα οποία μεγαλώνουν μέσα σε ένα οικογενειακό περιβάλλον το οποίο τα στηρίζει, έχουν μεγαλύτερη αυτοεκτίμηση σε όλους τους τομείς και συνεπώς και στο σχολείο. Γι’ αυτό:

  1. Προσέξτε τι λέτε στο παιδί σας. Προτού το χαρακτηρίσετε αρνητικά, αναλογιστείτε: «Έτσι θέλω να βιώσει το παιδί μου τον εαυτό του;» Να θυμάστε ότι τα παιδιά βλέπουν τον εαυτό του όπως νομίζουν ότι τα βλέπουν οι γονείς τους.
  2. Ο θετικός λόγος και η αίσθηση της ασφάλειας είναι δύο από τους βασικότερους παράγοντες που βοηθούν στην καλλιέργεια της αυτοεκτίμησης. Ο έπαινος χρειάζεται όχι μόνο στις επιτυχίες αλλά και ως επιβράβευση της προσπάθειας.  Θα πρέπει όμως να είναι συγκεκριμένος και ανάλογος προς το αντικείμενο. Γενικός και αφηρημένος έπαινος αφήνει το παιδί να αναρωτιέται για ποιο πράγμα επαινέθηκε.
  3. Εντοπίστε και αλλάξτε τις λανθασμένες αντιλήψεις που έχει το παιδί για τον εαυτό του. Πρέπει να το βοηθήσετε να καταλάβει ότι είναι φυσιολογικό να μην είμαστε παντού και σε όλα καλοί.
  4. Επιτρέψτε του να εκφράζει ελεύθερα τους προβληματισμούς του για το σχολείο, δείχνοντας κατανόηση στις ανησυχίες του.
  5.  Είναι σημαντικό ν’ αποδεχτείτε το χρόνο και τον τρόπο του παιδιού κατά τη μελέτη. Να δεχτείτε δηλαδή ότι μπορεί να αργεί να διαβάσει ή ότι χρειάζεται να του εξηγήσετε κάτι πολλές φορές μέχρι να το καταλάβει.
  6. Ενθαρρύνετε το παιδί να αναλάβει περισσότερες ευθύνες μέσα στο σπίτι και να κάνει πράγματα μόνο του, π.χ. στρώσιμο τραπεζιού την ώρα του φαγητού.
  7. Δώστε το σωστό παράδειγμα. Αν το παιδί δει ότι όλοι, ακόμα κι οι γονείς του, μπορεί να κάνουν λάθη, δε θα φοβάται τόσο πολύ για τα δικά του.
  8. Αποφύγετε τις συγκρίσεις με άλλα αδέρφια ή με άλλους μαθητές, λαμβάνοντας υπόψη ότι το παιδί σας είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα.
  9. Φροντίστε οι προσδοκίες σας σχετικά με τις επιδόσεις του να είναι ρεαλιστικές δηλαδή ν’ ανταποκρίνονται στις δυνατότητες του παιδιού χωρίς να το αγχώνετε με τις επιδόσεις.
  10. Διαχωρίστε το ρόλο του παιδιού από το ρόλο του μαθητή. Το παιδί σας πρέπει να νιώθει ότι το αγαπάτε και το θαυμάζετε, ανεξάρτητα από τις επιδόσεις του από το σχολείο.

ΤΑ ΛΑΘΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ                                                                                                Πολλές φορές με τον τρόπο που μιλάμε το παιδί παίρνει λάθος μηνύματα. Όταν οι γονείς εκδηλώνουν την απογοήτευσή τους, την αποδοκιμασία τους ή ακόμα και το θυμό τους για τις κακές σχολικές επιδόσεις του παιδιού, τότε αυτό μπορεί να  νομίζει ότι δεν αξίζει ή ότι οι γονείς του δεν το αγαπούν.

Τι λέει η μαμά ή ο μπαμπάς:                                                                                                      «Αν δεν τελειώσεις τα μαθήματα, δεν έχει τηλεόραση, γλυκό, παιχνίδι, βόλτα»                   Τι νομίζει το παιδί:                                                                                                                        Δεν είσαι καλό παιδί, αφού δε διαβάζεις.                                                                                    Πες το σωστά:  «Έλα να τελειώσουμε τα μαθήματα για να πάμε μετά βόλτα».                  Τι λέει η ειδικός: Η χρήση τιμωρίας αντί της επιβράβευσης της θετικής συμπεριφοράς του παιδιού διαστρεβλώνουν την αυτό-εικόνα του.

Τι λέει η μαμά ή ο μπαμπάς:                                                                                              «Πόσες φορές πρέπει να το πούμε, για να το καταλάβεις;»                                                        Τι νομίζει το παιδί:Αν δεν καταλαβαίνεις το μάθημα, τότε δεν είσαι έξυπνος/η.             Πες το σωστά: «Θα στο πω με διαφορετικό τρόπο, για να το καταλάβεις».                            Τι λέει η ειδικός: Εκφράστε την απογοήτευσή σας χωρίς να αποσύρετε την αγάπη σας. Μπορεί να διδάξετε, χωρίς να καταφεύγετε στην απόρριψη.

Τι λέει η μαμά ή ο μπαμπάς:«Πάλι το ίδιο λάθος έκανες; Είσαι απρόσεχτος;»                Τι νομίζει το παιδί:Αν συνέχεια κάνεις τα ίδια λάθη και δεν διορθώνεσαι, τότε σημαίνει πως είσαι όπως δεν θα έπρεπε να είσαι.                                                                                       Πες το σωστά: «Βλέπω ότι έγραψες σωστά τη λέξη ‘κοιμάμαι’! Έκανες λάθος όμως το ‘πηγαίνω’…»                                                                                                                                           Τι λέει η ειδικός: Η κριτική, πρέπει πάντα να κατευθύνεται μόνο στη συμπεριφορά του παιδιού, ποτέ στο ίδιο το παιδί. Το να κάνω λάθη εξάλλου είναι αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικασίας της μάθησης.

Τι λέει η μαμά ή ο μπαμπάς:«Πόσο σ’ αγαπώ που μου φέρνεις τόσα άριστα!»                Τι νομίζει το παιδί:Αν δεν είσαι καλός μαθητής, τότε η μαμά δε θα σ’ αγαπά τόσο πολύ.                                                                                                                                                     Πες το σωστά: «Μπράβο! Σου αξίζουν συγχαρητήρια!»                                                          Τι λέει η ειδικός: Δείξτε αγάπη συχνά στο παιδί σας όχι μόνο με λόγια αλλά και αγγίζοντάς το.  Όχι μόνο όταν σας φέρνει άριστα αλλά κι όταν έχει αποτύχει στο τεστ. Τα παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς πολλά αγγίγματα κουβαλούν μέσα τους έναν βαθύ πόνο.

Διαβάστε περισσότερα στο www.paidimag.gr.

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΑΡΘΡΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολική Αυτοεκτίμηση: Ανεβάστε την ψηλά!

Τα αδέσποτα (υλικό για 17 Νοέμβρη)

θ) «Τα αδέσποτα»της Σοφίας Ζαραμπούκα
On-line διάβασμα – άκουσμα – ξεφύλλισμα του παραμυθιού, από τον ιστότοπο «Μικρός Αναγνώστης«

O Αστέρης Πελτέκης μας πάει μια βόλτα στην πορεία του Πολυτεχνείου, με αφορμή την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου που γιορτάζουμε την πτώση της δικτατορίας, μαζί με «Τα αδέσποτα» της Σοφίας Ζαραμπούκα,εκδόσεις Μεταίχμιο.

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, Α΄ ΤΑΞΗ, Β΄ ΤΑΞΗ, Γ΄ ΤΑΞΗ, Δ΄ ΤΑΞΗ | Γράψτε σχόλιο

Ζωγραφιές για 17 Νοέμβρη

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

17 Νοέμβρη – κατασκευές

SAM_1300Zωγραφιά με  το περιστέρι και το σήμα της ειρήνης καθώς και ένα γαρύφαλλο αφιερωμένο στα παιδιά του Πολυτεχνείου, που αγωνίστηκαν για τη Δημοκρατία .

 

SAM_4844

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

17 Νοέμβρη

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

Ταινία για παιδιά -17 Νοέμβρη

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, Α΄ ΤΑΞΗ, Β΄ ΤΑΞΗ, Γ΄ ΤΑΞΗ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΒΙΝΤΕΟ - ΤΑΙΝΙΕΣ | Γράψτε σχόλιο

17 Νοέμβρη 1973

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

ποιηματα για Πολυτεχνείο

Ποιήματα

Νικηφόρος Βρεττάκος – Μικρός τύμβος

Στέλιος Γεράνης – Το στρατόπεδο ετέθη πάλι υπό έλεγχον

Φώτος Γιοφύλλης – Εδώ Πολυτεχνείο       Ηλίας Γκρής – Το ερπετό που ξυπνάει

Ανέστης Ευαγγέλου – Διομήδης Κομνηνός    Λουκάς Θεοδωρακόπουλος – Ο εκφωνητής

Κοραλία Θεοτοκά – Αντί στεφάνου   
Σπύρος Κατσίμης – Μας ξάφνιασε η νύχτα

Δημήτρης Ραβάνης-Ρεντής Ρεπορτάζ για ένα ζεστό Νοέβρη (Τα περισσότερα ποιήματα της συλλογής του ποιητή)   /  Γιάννης Ρίτσος – 16 και 17 Νοεμβρίου 1973

Γιάννης Ρίτσος – Το αγόρι και η πόρτα /   Γιάννης Ρίτσος – Το σώμα και το αίμα

Βασίλης Ρώτας – Εδώ Πολυτεχνείο…/   Γιώργης Σαράντης – Εδώ Πολυτεχνείο

Τάκης Σινόπουλος – από το Δοκίμιο 73 -74    /Λεία Χατζοπούλου-Καραβία – Προς Αντιγόνην (απόσπασμα)

Φώντας Κονδύλης – Τριήμερο στα κάγκελα (απόσπασμα: Η πρώτη μέρα)

ΠΗΓΗ: http://www.sarantakos.com/index.html

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

Τραγούδια για 17 Νοέμβρη

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

Ο “Ικαρος και ο Δαίδαλος

Ο Ίκαρος και ο Δαίδαλος

δαίδαλος και ικαρος 8 Νοεμβρίου γιορτάζει η Αεροπορία , πρώτος αεροπόρος στη μυθολογία ήταν ο Ίκαρος.
Ο  Ικαρος και ο πατέρας του Δαίδαλος φυλακίστηκαν από τον Βασιλιά Μίνωα στον Λαβύρινθο σαν τιμωρία για τη βοήθεια πουΟ πρόσφερε ο Δαίδαλος στη βασίλισσα Πασιφάη και στην Αριάδνη, την κόρη του Μίνωα.Ο πολυμήχανος Δαίδαλος όμως βρίσκει τρόπο διαφυγής: κατασκευάζει δύο ζευγάρια φτερά πούπουλα και κερί, ένα για τον ίδιο και ένα για τον Ικαρο.Με αυτά ο Ικαρος και ο Δαίδαλος πέταξαν και δραπέτευσαν από την φυλακή τους, πραγματοποιώντας την πρώτη πτήση στην ιστορία, δύο χιλιάδες χρόνια πριν τους αδερφούς Ράιτ.

Πριν ξεκινήσει η πτήση ο Δαίδαλος έδωσε οδηγίες στον νεαρό γιο του Ικαρο, για το πώς να πετάει. Τον προειδοποίησε ότι αν πλησίαζε πολύ κοντά στο νερό της θάλασσας, η υγρασία θα πότιζε τα πούπουλα που θα βάραιναν και θα έκαναν τα φτερά άχρηστα.         Αν από την άλλη πετούσε πολύ ψηλά κοντά στον ήλιο, η ψηλή θερμοκρασία θα έλιωνε το κερί και τα φτερά θα καταστρέφονταν.Ο Ικαρος συμφώνησε αλλά χαιρόταν τόσο πολύ το πέταγμα που παρασύρθηκε και το μετέτρεψε σε παιχνίδι αψηφώντας τις οδηγίες του πατέρα του. Ανέβηκε ψηλά στον ουρανό, τόσο ψηλά που ο ήλιος έλιωσε το κερί, τα φτερά του διαλύθηκαν και αυτός έπεσε στη θαλασσα και πνίγηκε.Ο Ικαρος έπεσε κοντά στη Σάμο και το σώμα του ξεβράστηκε σε ένα διπλανό νησάκι, που προς τιμή του ονομάστηκε Ικαρία, και η θάλασσα γύρω από το νησί πήρε το όνομα Ικάριο Πέλαγος.

http://www.youtube.com/watch?v=j_vDMkvUDks

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, Γ΄ ΤΑΞΗ | Γράψτε σχόλιο

8 Νοεμβρίου γιορτή Μιχαήλ και Γαβριήλ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΙΧΑΛΗ, Σ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ , ΣΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΣΤΗ ΣΤΑΜΑΤΙΑ, ΣΤΗ  ΜΑΤΙΝΑ,ΣΤΟ ΓΑΒΡΙΗΛ, ΣΤΗ  ΓΑΜΠΡΙΕΛΑ, ΣΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗ
Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ είναι άγγελος, δηλαδή κτιστό, αόρατο και τέλειο πνεύμα, το οποίο δεν το περιορίζει ούτε ο χρόνος, ούτε ο χώρος.

 Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ είναι ο μόνος που ονομάζεται αρχάγγελος κατά την Αγία Γραφή. (Ιούδας 9) Επίσης ονομάζεται «ένας των πρώτων αρχόντων» και «άρχων». (Δανιήλ 10:13, 21)Ο αρχ. Μιχαήλ θεωρείται από το λαό ότι είναι ο ψυχοπομπός άγγελος, δηλ. μεταφέρει τις ψυχές στον ουρανό. Μάλιστα σε ορισμένες περιοχές, όπως τη Θράκη, υπάρχουν κάποιες προλήψεις και ο κόσμος δεν αφήνει τη μέρα αυτή τα παπούτσια του έξω από το σπίτι, για να μην τα δει ο Αρχάγγελος και «ενθυμηθεί αυτούς και αναλάβει εκ της ζωής». Στη Σύμη, το ακριτικό νησί των Δωδεκανήσων, ο Ταξιάρχης είναι ο προστάτης των ναυτικών και του προσφέρονται τάματα που τα ρίχνουν στη θάλασσα.

Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ (Ταξίαρχος και Αρχιστράτηγος) είναι ο Προστάτης Άγιος της Πολεμικής Αεροπορίας και η μνήμη του γιορτάζεται με κάθε μεγαλοπρέπεια σε όλες τις Μονάδες της Πολεμικής Αεροπορίας.

 Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ είναι ένας από τους απροσμέτρητους αγγέλους. Το όνομά του σημαίνει «ήρωας του Θεού» και είναι ένας από τους λίγους αγγέλους που ονοματίζονται στην Αγία Γραφή.                                  ΟΑρχάγγελος Γαβριήλ είναι αυτός με τον οποίο συνδέονται όλα τα γεγονότα που έχουν σχέση με την γέννηση του Χριστού, είναι εκείνος που  έδωσε τον κρίνο στην Παναγία και της ανακοίνωσε ότι θα γεννήσει το Γιο του Θεού.Αυτός παρουσιάστηκε στους βοσκούς. Αυτός είπε στον Ιωσήφ, να πάρει την Μαρία και το βρέφος και να φύγει στην Αίγυπτο και ύστερα από καιρό, να επιστρέψει στη γη του Ισραήλ. Αυτός υπηρέτησε μέχρι τέλους το μυστήριο της ενσάρκου οικονομίας του θεού Λόγου.

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ | Γράψτε σχόλιο

Η Αρήτη της ροδιάς

«Η Αρήτη της ροδιάς»

της Κικής Δημητριάδου
Εικονογράφηση:Νικόλας Ανδρικόπουλος
Εκδόσεις: Λιβάνη

Διαβάζει η ηθοποιός Λένα Παπαληγούρα

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, Α΄ ΤΑΞΗ, Β΄ ΤΑΞΗ, Γ΄ ΤΑΞΗ, Δ΄ ΤΑΞΗ, Ε΄ ΤΑΞΗ | Γράψτε σχόλιο

Βιωματική προσέγγιση της Διατροφικής πυραμίδας

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, Ε΄ ΤΑΞΗ | Γράψτε σχόλιο

Ζωγραφίζω το ρόδι

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

Πρόγραμμα Ε΄τάξης στον Ελληνικό κόσμο

Η Ε΄τάξη του  2ου Δημοτικού Σχολείου επισκέφτηκε την Πέμπτη 2/11/2017 τον

Ελληνικό Κόσμο.

Εκεί υλοποίησαν δράσεις με θέμα την Ενέργεια και παρακολούθησαν στο θόλο το

πρόγραμμα : Αγία Σοφία 1500 χρόνια Ιστορίας.

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

Τα τρία γουρουνάκια και τα τρια μικρά λυκάκια

Σύγκριση των δυο παραμυθιών, συζήτηση για τα στερεότυπα, για τη φιλία και  τη συνεργασία. .

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, Α΄ ΤΑΞΗ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

Ευτυχοχώρι

ΕΥΤΥΧΟΧΩΡΙ – ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 1.wmv

ΕΥΤΥΧΟΧΩΡΙ – ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 2.wmv

«Το Ευτυχοχώρι» ένα παραμύθι που  το εντάξαμε στη Μελέτη Περιβάλλοντος, ενότητα «Γειτονιά» και «Φυτά-Περιβάλλον» (Α” και Β” δημοτικού)

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, Α΄ ΤΑΞΗ, Β΄ ΤΑΞΗ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

1η Νοεμβρίου

ΚΑΛΟ     ΜΗΝΑ!

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

Αγία Σοφία

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, Ε΄ ΤΑΞΗ | Γράψτε σχόλιο

κυκλοφοριακή αγωγή

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

31 Οκτωβρίου – ημερα αποταμιευσης

Picture

H Τσεπούλα και ο κουμπαράκος from kikh

ΠΗΓΗ:http://www.slideshare.net/kikh?utm_campaign=profiletracking&utm_medium=sssite&utm_source=ssslideview
Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

ο μικρός πρίγκιπας

Ο Μικρός Πρίγκηπας , οι περιπέτειές του – YouTube

 

 

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΒΙΝΤΕΟ - ΤΑΙΝΙΕΣ | Γράψτε σχόλιο

Παρέλαση 28ης Οκτωβρίου 2017

Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

Γιορτή Σημαίας

Στις 27 του Οκτώβρη, παραμονή της επετείου του ΟΧΙ, γιορτάζεται και τιμάται η Ελληνική σημαία . H πρώτη Ελληνική σημαία με το λευκό σταυρό σε γαλανό φόντο, σχεδιάστηκε, υφάνθηκε, ευλογήθηκε και υψώθηκε στην Μονή Ευαγγελίστριας στη Σκιάθο το 1807.
 
Σ” αυτή ο μοναχός Νήφωνας όρκισε τους οπλαρχηγούς, Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, Ανδρέα Μιαούλη, Παπαθύμιο Βλαχάβα, Γιάννη Σταθά, Νικοτσάρα, τον Σκιαθίτη διδάσκαλο του Γένους Επιφάνιο – Στέφανο Δημητριάδη και πολλούς άλλους, μετά από μεγάλη σύσκεψη που έκαναν στο Μοναστήρι της Ευαγγελιστρίας για να καταστρώσουν το σχέδιο δράσης τους.
H ελληνική σημαία με την επίσημη μορφή της οποίας καθορίστηκε το 1822 από το Σύνταγμα της Επιδαύρου, είχε σταυρό, ως σύμβολο της ορθοδοξίας.
Η σημαία αυτή, αποτελούσε την επίσημη Ελληνική σημαία έως το 1978 (Η Επίσημη Σημαία του Ελληνικού κράτους. Καθιερώθηκε με νόμο στις 21-12-1978.), οπότε και υιοθετήθηκε η «ναυτική», αυτή με τις οριζόντιες λευκές και γαλάζιες γραμμές.
Το ριγωτό πρότυπο επιλέχτηκε λόγω της ομοιότητάς του με την κυματιστή θάλασσα που περιβάλλει τις ακτές της Ελλάδας.
Η εκδοχή του λευκού σταυρού μέσα σε κυανό πλαίσιο χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα παράλληλα με την πιο διαδεδομένη μορφή με τις ρίγες .
(άλλη εκδοχή) Από το 1832 έως το 1974 η μπλε σημαία με τον κεντρικό απλό λευκό σταυρό χρησιμοποιούνταν στο εσωτερικό της χώρας και η σημερινή σημαία, με το σταυρό πάνω αριστερά και τις ρίγες, χρησιμοποιούνταν στο εξωτερικό.
Τα χρώματα της σημαίας, γαλάζιο και λευκό, συμβολίζουν το γαλάζιο της Ελληνικής θάλασσας και το λευκό των αφρισμένων κυμάτων.
Οι οριζόντιες γραμμές είναι 9, όσες και οι συλλαβές του συνθήματος της Ελληνικής Επανάστασης, «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ `Η ΘΑΝΑΤΟΣ».
Ο λευκός σταυρός συμβολίζει την αφοσίωση των Ελλήνων στην Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη, καθώς και τη συμβολή της Εκκλησίας στο σχηματισμό του σύγχρονου Ελληνικού Κράτους.
Νόμος 851 (ΦΕΚ Α΄ 233 από 21/22.12.1978) από Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Η Εθνική Σημαία της Ελλάδος αποτελείται από εννέα ίσου πλάτους οριζόντιες, παράλληλες γραμμές, πέντε κυανές και τέσσερις λευκές, σε διαδοχή, έτσι ώστε η πρώτη και η τελευταία να είναι κυανές. Στο πάνω αριστερό τμήμα σχηματίζεται ένα κυανό τετράγωνο που καταλαμβάνει τις πέντε πρώτες γραμμές, μέσα στο οποίο υπάρχει λευκός σταυρός. Η σημαία αναρτάται πάνω σε λευκό κοντό στη κορυφή του οποίου υπάρχει (σε συγκεκριμένες περιπτώσεις) λευκός σταυρός.
Ο τύπος και τα χρώματα (κυανό και λευκό) της εθνικής σημαίας καθιερώθηκαν τον Ιανουάριο του 1822 στην Α΄ Εθνοσυνέλευση της Επιδαύρου.
Κατηγορίες: AAA!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο