Την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ2 παρακολούθησαν μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση της Σχολικής Νοσηλεύτριας κας Λουκά Μαρίας με θέμα :
Τα οφέλη της ποδηλασίας στην υγεία μας . Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας με θέμα : <<Κυκλοφοριακή Αγωγή- Το ποδήλατο στην καθημερινή μας ζωή >> και υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Πήλιουρα Βασιλική.