Τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023 το σχολείο μας τίμησε τους Τρεις Ιεράρχες .Πραγματοποιήθηκε εκκλησιασμός στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ τάξης τους οποίους συνόδεψαν οι εκπαιδευτικοί.
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τους άρτους .
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες,τους εκπαιδευτικούς,τους γονείς Υγεία και Πρόοδο.
.