KΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ

Την Δευτέρα 23 Ιανουαρίου2023 οι μαθητές/τριες ,οι εκπαιδευτικοί και το προσωπικό του Σχολείου μας έκοψαν τη βασιλόπιτα και αντάλλαξαν ευχές για το νέο έτος.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και ευχόμαστε το νέο έτος να φέρει Υγεία ,Αγάπη,Ειρήνη .