Την Τετάρτη 21 και την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου οι μαθητές μας συμμετείχαν σε Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση παρέα με τα “ΔΡΩΜΕΝΑ”, μια ευγενική προσφορά του Συλλ. Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας.
Την ώρα της Φυσικής Αγωγής τα παιδιά των Δ’ και Ε’ τάξεων διασκέδασαν χορεύοντας και ζωγραφίζοντας χριστουγεννιάτικες φιγούρες.
Τα παιδιά της Γ τάξης καλωσόρισαν τα Χριστούγεννα με όμορφες κατασκευές!
Η Β τάξη μας έφτιαξε υπέροχα ημερολόγια!
Η χορωδία μας αποτελούμενη από τους μαθητές της Ε και ΣΤ τάξης μαζί με τη μουσικό Αγγελική Ζωγράφου τραγούδησε με κέφι τα κάλαντα στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου!
Στο μάθημα των Γερμανικών φτιάξαμε το παραδοσιακό χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο, που μετράει τις μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα.
Adventskalender
Οι μαθητές και οι μαθήτριες των γερμανικών σας εύχονται “Frohe Weihnachten”
Καλά Χριστούγεννα σε όλους, με υγεία και αγάπη!!!











