Αγαπητοί γονείς ,
Αγαπητά μας παιδιά
Η Δ/νση του Σχολείου και ο Σύλλογος Διδασκόντων σας καλωσορίζουν και σας εύχονται μια νέα δημιουργική καλή σχολική χρονιά. Ο Αγιασμός θα γίνει την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου και ώρα 8:30.Oι μαθητές/τριες μετά τον Αγιασμό θα πάρουν τα βιβλία τους από τους εκπαιδευτικούς και θα αποχωρήσουν με ευθύνη των γονέων τους στις 9:15.